Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Tuleva kirurgin vastaanottoaika ja siihen liittyvä ahdistus

+5
Humppakahva
Riski_iita
Poutapilvi
Rullukka
2FatToFly
9 posters

Siirry alas

Tuleva kirurgin vastaanottoaika ja siihen liittyvä ahdistus  Empty Tuleva kirurgin vastaanottoaika ja siihen liittyvä ahdistus

Viesti kirjoittaja 2FatToFly Su Joulu 05, 2010 10:06 pm

Mun on aivan pakko saada kaataa tätä paahaa oloa ja ahdistusta nyt jollekin, enkä keksi ketään muutakaan kuin teidät.

Mulla on siis 17.12. TYKSissä aika kirurgin tapaamiseen ja silloin siis päätetään ilmeisesti siitä pääsenkö leikkaukseen. Nyt ahdistaa ja ottaa päähän tuo painoasia joka on suoraan sanottuna erittäin huonolla mallilla. :cry:

Paino jojoilee oikein todenteolla, saan kilon pois niin puolitoista tulee tilalle. Tänään saattaa vaaka näyttää 115,5 ja huomenna 113,9. Ylihuomenna taas tuolla 115 hujakoilla... Itku tulee!! Tiedän ettei pitäisi rampata siellä vaakalla, muttakun pelottaa ettei se 112 tulekaan sieltä. Se on se maaginen lukema minkä ALLE pitäisi painon olla tuolloin kauheana päivänä..... :shock:

Nyt panikoidessani olen huomannut etten ole kyennyt säännölliseen syömiseen vaan olen sortunut ns ahdistuskohtaus-syömiseen. Normaalisti en ole mikään tunnesyöjä, mutta nyt on jostain syystä niin kova paine ja stressi tuosta, että tämmöinenkin on tullut.

AUTTAKAA!! Mitä mä teen?? :affraid:

Miehen työvuorojen takia on seuraavat kaksi viikkoa sellaiset etten pääse edes kunnolla lenkille polttamaan kaloreita.

Miten saan painoni tuonne vaadittuun lukemaan tulematta hulluksi?!? Potkikaa kanssa siskot ja veljet mua perrssiille!!

2FatToFly

Viestien lukumäärä : 234
Registration date : 09.06.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Tuleva kirurgin vastaanottoaika ja siihen liittyvä ahdistus  Empty Vs: Tuleva kirurgin vastaanottoaika ja siihen liittyvä ahdistus

Viesti kirjoittaja Rullukka Ma Joulu 06, 2010 3:52 am

Hienoa, että sinulla on jo 17.12. tuo kirurgin tapaaminen ja taas pääset asiassa eteenpäin.

Toisaalta tuohon päivään on vielä kaksi viikkoa aikaa ja painosi ehtii tasaantua ja pääset tuon halutun lukeman alle.

Liikunta ei välttämättä auta, joten ei kannata turhaan surra noita miehen työvuoroja. Entäs, jos kokeilisit osanutrausta Nutrileteillä tms. Nyt en muista taustaasi tarkemmin, että kävikö sinulle tuollaiset tuotteet.

Rullukka

Viestien lukumäärä : 116
Ikä : 63
Registration date : 02.01.2010

Tuleva kirurgin vastaanottoaika ja siihen liittyvä ahdistus  Empty Vs: Tuleva kirurgin vastaanottoaika ja siihen liittyvä ahdistus

Viesti kirjoittaja Poutapilvi Ma Joulu 06, 2010 3:55 am

Onnistuisiko sulla pieni ene-dietti pussejen kanssa? Jos saisit sillä sen tarvittavan kilomäärän pois?

Ja jos ei muuta, niin syö proteiineja ja vihanneksia ja vältä hiilareita. Katso ettet syö suolaista (myös proteiinejen kanssa), niin ei kerry nesteitä.
Poutapilvi
Poutapilvi

Viestien lukumäärä : 807
Registration date : 24.02.2010

Viesti kirjoittaja 2FatToFly Ti Joulu 07, 2010 4:39 am

Kiitos rohkaisevista sanoista!

Onneksi tuo aika on jo tosiaan kahden viikon kuluttua, tulisin varmaankin sekopäiseksi joutuessani odottelemaan. Minä, kun en totisesti ole mikään odottelijatyyppi. Päällimäisenä mielessä on tuo _pelko_ etten pääsekään leikkaukseen. Odotan uutta elämää kuin lapsi joulua...... Pussit kauhistuttavat minua jo ajatuksenakin, kai sitten kokeilen tuota liha-kasvis-diettiä.

Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille!

2FatToFly

Viesti kirjoittaja Riski_iita Ti Joulu 07, 2010 2:41 pm

koita myös helppoja mutta vähäkalorisia valmiskeittoja. Mulla ne käytössä, esim Mexicana, Kananuudeli, .... mitä niitä nyt on. Annoksessa tosi vähän kaloreita, ja kivoja nauttia talvipakkasella. Smile Ja jos vielä helpompaa haluat niin lämmikuppi-keitot on vielä helpompia.

Tsemppiä!! Se on niin lähellä !
Riski_iita
Riski_iita

Viestien lukumäärä : 188
Registration date : 29.06.2010

Viesti kirjoittaja Humppakahva Ti Joulu 07, 2010 9:58 pm

Yhtenä vinkkinä voin sanoa, että juo PALJON vettä! Itselläni kesken ene-kuurinkin painonpudotus pysähtyi ja sitten ravintoterapeutti muistutti kahdesta litrasta vettä päivässä. Kun aloin taas juomaan paljon, niin johan se paino taas lähti hujahtaen tippumaan.

En uskonut veden tehoon ennen kun itse piti kantapään kautta kokeilla mitä vähempi juominen tekee painolle.
Humppakahva
Humppakahva

Viestien lukumäärä : 41
Registration date : 13.10.2010

Viesti kirjoittaja tipo57 Ti Joulu 07, 2010 11:22 pm

Juu vettä ja saunaaa vuorotellen ja soppaa ja kalaa.
ei leipää eikä muutakaan laitonta missä kaloreita
pure porkkanaa ja kurkkua
albino
tipo57
tipo57

Viestien lukumäärä : 31
Registration date : 10.12.2009

Viesti kirjoittaja 2FatToFly Ke Joulu 08, 2010 2:54 pm

En tiedä mikä klikkaus päässäni nyt on tapahtunut. Mitä terveellisemin syön, sitä enemmän nälättää! Mikäli vain juon vettä, Fun Light-mehua ja kahvia, ei tule ollenkaan tuota kamalaa näläntunnetta.

Shocked Pitääkö mun vetästä joku himpsulan nestekuuri tähän??

Pää sekaisin kaikesta...

2FatToFly

Viesti kirjoittaja bulleriina To Joulu 09, 2010 1:40 am

Jos juominen toimii, lisää listaan vielä piimä tai maito. Saat proteiinia Razz

Tsemppiä ja kärsivällisyyttä!

bulleriina

Viestien lukumäärä : 182
Registration date : 09.04.2009

Viesti kirjoittaja 2FatToFly To Joulu 09, 2010 2:24 am

Äsken söin salaattia ja jonkun rasvattoman maustamattoman broilerin pihvin, (maustoin itse!) lopputulos: järkyttävä nälkä!!
Pieni annos, vähän kaloreita ja se nälkä heräsi todenteolla.
Taidanpa kokeilla partaäijää ja o'light mehua iltapalaksi?

2FatToFly

Viesti kirjoittaja Riski_iita To Joulu 09, 2010 3:14 pm

Hei mulle joskus sanottiin että tuo nälkäkin on hyvä merkki, silloin on aineenvaihdunta toiminnassa.

Mulla kun nuo aamupalat on olleet aina "hankalia" ja kun otin itseä niskasta ja kokeilin puuroa aamuisin, olisin voinut klo 10 vetästä puolikkaan hevosen. Tätä ihmetellessäni, rav.terepeutti ystäväni valaisi että aamusta alkaen on aineenvaihdunta saanut polttoainetta-

Voisko tästä olla kysymys sunkin nälässä?
Riski_iita
Riski_iita

Viestien lukumäärä : 188
Registration date : 29.06.2010

Viesti kirjoittaja 2FatToFly To Joulu 09, 2010 3:35 pm

Riski-Iita, voih. Toivottavasti.

2FatToFly

Viesti kirjoittaja 2FatToFly To Joulu 09, 2010 9:54 pm

Tämän aamun lukema pysähtyi 112,7 kg kohdalle JEE!

2FatToFly

Viesti kirjoittaja Poutapilvi To Joulu 09, 2010 10:31 pm

Hyvä hyvä Very Happy
Poutapilvi
Poutapilvi

Viestien lukumäärä : 807
Registration date : 24.02.2010

Viesti kirjoittaja 2FatToFly Pe Joulu 10, 2010 6:03 pm

Päivää vaan taas kaikille.
Mun oli nyt pakko tulla jakamaan tätä teidän kanssa. Iloa ja pientä epävarmuuttakin.
Tiedän ettei joka aamu pitäisi pompata siinä vaakalla, mutta mulle se on jonkinlainen tapa varmistaa etten kiduta itseäni turhaan.
Tänään aamupaino oli 111,9kg! Suunta on siis oikea.
Nyt sitten päästään siihen epävarmuus osioon, mietityttää se, että nyt itseäni rääkätessä <-ei anna mielihaluilleen periksi, paukahtaako nuo nyt kadoksissa olevat kilot välittömästi takaisin mikäli palaisin ns normaaliin ruokaan?

Nyt olen syönyt Kariniemen maustamattomia minuuttipihvejä itsemaustaen, salaattia, kasviksia, omenaa, kahvia, o'light mehua 2,5litraa/pvä, turkkilaistajugurttia josta mehutiivisteen kanssa makeanhimoon ja chilikastikkeen kanssa salaatin kastikkeena...
Eli hyvin vähäisillä kalorimäärillä on menty. Liikunta? No, hyötyliikuntaa ainoastaan. 3 pientä lasta, 3 suurta koiraa ja puulämmitteinen talo.

Tsempatkaa mkäli teen oikein, tärkeintä nyt on vakuuttaa kirurgi silloin ensi viikon perjantaina. Pitkässä juoksussa, mikäli ajattelisi tätä pysyvänä laihdutusmuotona, ei tämä varmaan olisi kovinkaan järkevää. MUTTA mikäli tässä itsensä kiusaamisessa ei todellakaan ole järkeä, pudottakaa mut maanpinnalle! Katse siis sinne 17.12. Sen jälkeen mietitään mitä tehdään, riippuen lääkärin mielipiteestä.

Niin juu. Sanonko mikäli kysyy, että miten kilot lähteneet? Toisaalta jollen kerro, hän voi ajatella sen olleen "helppoa" ja sitä tämä totisesti ei ole ollut!

2FatToFly

Viesti kirjoittaja 2FatToFly Pe Joulu 17, 2010 9:04 pm

EI AHDISTA ENÄÄ!!!

Jippi jippi jippi!

Eteenpäin mennään ja gastroskopia aikaa odotellessa joka on 24.1.-11!

Paino oli huikean vähän! 108,9kg! bounce Mä heitän täällä henkistä kärrynpyörää onnesta...!

2FatToFly

Viesti kirjoittaja eräpena Pe Joulu 17, 2010 9:11 pm

Onnea jäärältäkin.
eräpena
eräpena

Viestien lukumäärä : 622
Ikä : 65
Registration date : 15.12.2010

Viesti kirjoittaja MRA123 La Joulu 18, 2010 1:21 pm

Tosi hienoo!!!!
Voin vain kuvitella kuinka helpottunut olo sulla on!
Mahtavvvvaaaaaa
cheers
MRA123
MRA123

Viestien lukumäärä : 595
Ikä : 52
Registration date : 29.09.2009

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa