Lävistykset ja tatuoinnit
+3
kissus nytkö jo
Rovatar
Möhköfantti
7 posters
Sivu 1 / 1
Lävistykset ja tatuoinnit
Onkait se mullaki huolenaihe ku oon miettinyt et miten käy lävistysten ku leikkaukseen pitää korut ottaa pois ja saakohan laittaa ns häivekoruja tilalle? Ja kuinkahan komeita tatuointeja on muutaman vuoden päästä ku kilot karisee Saahan niitä sit korjautella
Möhköfantti- Viestien lukumäärä : 156
Registration date : 14.11.2010
Vs: Lävistykset ja tatuoinnit
Möhköfantti....onko sulla mahan alueella tatskoja ?
Se joka minulle laittoi taskan sanoi että laihtuminen ei vaikuta tuohon...venyminen voi taas saada"katkeilevan"kuvan aikaan.
Mutta mitenhän jos tatska on suuri ja peittää juuri sellasen alueen oikeen kunnolla josta tähystimet työnnetään sisälle =o
Itellä niskapuolella nuo ja en siksi ottanut vatsan aluelle kun tiesin meneväni tähän operaatioon vaikka ei kuulemma kuvaa pilalle muuten tuo kutistuminen ei laita.
Se joka minulle laittoi taskan sanoi että laihtuminen ei vaikuta tuohon...venyminen voi taas saada"katkeilevan"kuvan aikaan.
Mutta mitenhän jos tatska on suuri ja peittää juuri sellasen alueen oikeen kunnolla josta tähystimet työnnetään sisälle =o
Itellä niskapuolella nuo ja en siksi ottanut vatsan aluelle kun tiesin meneväni tähän operaatioon vaikka ei kuulemma kuvaa pilalle muuten tuo kutistuminen ei laita.
Rovatar- Viestien lukumäärä : 314
Registration date : 05.12.2009
Joo, ei onneksi ole massussa. Selkään olin ottamassa sellaista isoo kuvaa nyt maanantaina olisi ollut aika mut peruin ajan ku alkoi arveluttaan et miten toi painon pudotus vaikuttaa. Mulla käsivarsis, kaulas ja pohkeessa kuvat. Mut napakoru voi olla aikas kivan näköinen et sen varmaan pois otan ainakin siinä vaiheessa kokonaan ku leikkuu aika tulee.
Minä ajattelin laittaa napakorun kun savotta on ohi!! Kun tulee se uusi napakin timmimpään kroppaan..
kissus nytkö jo- Viestien lukumäärä : 592
Registration date : 09.09.2010
Joo, niinkait se pitää itsellekki uusii sitten joskus ku siihe on niin tottunu (ollu 5v) Ja jos sitten uskaltais ottaa poskilävärit ku ei enää oo pyöreitäposkii (toivon ainaki)
Itselläni tatuoinnit eivät ole kärsineet laihtumisesta, mutta napakorua en voisi kuvitellakaan mun mun napa on roikkojen alla piilossa
Tikrustiina75- Viestien lukumäärä : 201
Ikä : 49
Registration date : 12.01.2009
Mä laitankin sitte kun roikot on leikattu ja topin ja napa näkyen vihellän sit kesän läpeensä pitkin kaupunkia, ihan sama onko muotia mut mulle on kun aika on!!
kissus nytkö jo- Viestien lukumäärä : 592
Registration date : 09.09.2010
Hyvä kissus, mä oon samaa mieltä asiasta.
Ja minä kokoan itelle valtavan kenkävaraston sitten joka lähtöön...mustista pitkisät saappaista huikeisiin korkkareihin...: kun niitä ei ole saanut nilkasta tähän päivään mennessä läpi.
Samoin niinku kissus, en välitä onko joku sillon muotia vai ei kun päälleni laitan se mikä tuntuu hyvältä.
Nytkin putkeudun yli 150 kiloisena tiukkohin niitti legginseihin,avonaisiin glitterpaitohin ja korut kilisee ja kimaltelee
Kesälläkin ahtasin itteni lyhyeen farkkuhameeseen.
Jos joku katsoo niin se on sen asia:D
Minua ei vaivaa.
Samoin niinku kissus, en välitä onko joku sillon muotia vai ei kun päälleni laitan se mikä tuntuu hyvältä.
Nytkin putkeudun yli 150 kiloisena tiukkohin niitti legginseihin,avonaisiin glitterpaitohin ja korut kilisee ja kimaltelee
Kesälläkin ahtasin itteni lyhyeen farkkuhameeseen.
Jos joku katsoo niin se on sen asia:D
Minua ei vaivaa.
Rovatar: mulla sama, miettinyt noita pitkävartisii saappaita ku ei nyt saa jalkaan mut kyl sit joskus saan ja varmasti hommaan. Mulle monii sanonutki et hitsi ku sä kannat kilos ylpeesti ja uskallat pukeutuu niinku tahot etkä välitä muiden puheista. Ja mä rakastan lävistyskorui ja haluttas ottaa pari uutta mut ku ei tiiä ehtiikö parantuu nii hyvin ennen leikkausta(toivoo et olis mahollisimman pian) et kestää olla pari päivää ilman koruu
tatskoista...mulla alaselkä täys ja mahassakin kuva ,mut ei mulle tohtori siit mitn sanonu , en usko et kirurkikaan sitten... (myös olkapääs , niskas , pohkees ja rantees tatskat ) ja hyvin ne on venyny ja paukkunu vaikka osa on kärsiny 40kg muutoksia suuntaan ja toiseen.... ja lävistyksiäkin löytyypi viel jokunen...kieli, nenä ja napakorukin menee läpi , mutten oo pitäny pitkää aikaan...(joskus oli kulmas ja nännis , mut lasten imetyshommissa otin pois..)
lyllerö- Viestien lukumäärä : 36
Kiva ku löytyy muitakin lävistettyjä ja tatuoituja. Mul on kans kieli, meduusa, 3alahuuli, nenä, napa ja 2kulmalävistystä ja sit monioita tatuointeja
mukavaa
ohan mulkii noit huuli läväreit(3) , mut ei oo pitkiin ollu korua , mut läpi mennee vielki...paljo ihmiset puhuu ettei saa epiduraalia jos seläs tatsa , mut ei mul ainekaan mitn onkelmia ollu...
ohan mulkii noit huuli läväreit(3) , mut ei oo pitkiin ollu korua , mut läpi mennee vielki...paljo ihmiset puhuu ettei saa epiduraalia jos seläs tatsa , mut ei mul ainekaan mitn onkelmia ollu...
joko sinua pilkottu?
tulipas tuima hymiö...hih...
Pääsin vasta 11.11 leikkaus jonoon. Et saa nähdä millon koittaa aika. Mulla on ala selässä niin komeet leikkaus arvet etten kehtaa sinne kuvaa ottaa mut olis ollu tosiaan yläselän kuvan aloitus nyt itsenäisyyspäivänä mut piti peruu se
Onpahan värii ku ei oo perinteinen hymiö, hi
Onpahan värii ku ei oo perinteinen hymiö, hi
no mul ens vko.l verikokeet ja sitten soittaa kyssist et tahdonko ja ajattelin tahtoa, kuten tähänki asti vaikkakin pelottaa , mut jonot täl hetkel huhtikuus et saattavat keretä leikkaa enne kesää tai sit ei ...
Jee, tottakai tahdotaan eikait sitä muuten olis lähetettä pyytäny? Mul tulee tosiaan tammikuussa 2vuotta siitä ku lähete on oyssiin menny, ja viimekuussa sain sit leikkuuseen vihreen valon ja jonoon pääsin
aika pitkin on sullakin kestänyt? mun lähete lähti viime huhtikuus, mut tosin sitä enne kaikki kokeet, kuvat, gastro yms , jopa 10vko.n ened...et koko jutsa alkanu 2009 loppu kesästä...
Jännää miten tuo enekuuri käytäntö on erilainen eripuolen Suomea.
Minun ei ole koko aikana tarvinnut eneillä missään vaiheessa edes kokelun kannalta.Eikä käydä missään ene ryhmässä.
Olin kyllä melkeen 2 viikkoa omin päin nähdäkseni että miltä tuntuu eneillä.
Nyt on tammikuun toiselta viikolta 4 viikon ene leikkuuseen asti.
Onneksi maksa oli normaalin kokoinen,muutoin olisi saattanut tulla viiko pari lisää.
Samoin jossain sairaaloissa on psykologin vastaanottoa,muttei täällä.Ravitsemusterapeutti täytätti jotain peperia,jossa kyseltin ahmimishäiriötä että onko taipumusta.
Möhkö...toivotaan että saat nopeesti ajan.Minulla meni jonoon laittamis ilmoituksesta 5 kk kun tiesin leikkuupäivän.
Minun ei ole koko aikana tarvinnut eneillä missään vaiheessa edes kokelun kannalta.Eikä käydä missään ene ryhmässä.
Olin kyllä melkeen 2 viikkoa omin päin nähdäkseni että miltä tuntuu eneillä.
Nyt on tammikuun toiselta viikolta 4 viikon ene leikkuuseen asti.
Onneksi maksa oli normaalin kokoinen,muutoin olisi saattanut tulla viiko pari lisää.
Samoin jossain sairaaloissa on psykologin vastaanottoa,muttei täällä.Ravitsemusterapeutti täytätti jotain peperia,jossa kyseltin ahmimishäiriötä että onko taipumusta.
Möhkö...toivotaan että saat nopeesti ajan.Minulla meni jonoon laittamis ilmoituksesta 5 kk kun tiesin leikkuupäivän.
Minä jouduin ottamaan kaikki lävistykset leikkausta edeltävänä iltana pois enenkuin tuli hoitsu ajeleen karvat häpykummun päältä ja sit betadine suihkuun. Kantsii muuten tarkistaa ennen sairaalaan menoa että lävistykset aukee iisisti.. siellä oli hoitajilla ilmeissä pitelemistä ku mies sveitsiläisen armeijapuukon/monitoimityökalun kanssa jalkojen välissä ähersi ku yritti irrottaa yhtä lävistystä Eli itse en ollut edes ajatellut että noi pitää poistaa, onneksi muut sain irti omin voimin.
Itse en ole laittanut noita kaikkia takas mutta ainakin muutama tuntuu vielä olevan auki,
Itse en ole laittanut noita kaikkia takas mutta ainakin muutama tuntuu vielä olevan auki,
Maria- Viestien lukumäärä : 90
Registration date : 15.08.2010
ai kamala...huhuh, hitto et on varmaan kyl ollu näky!!!apua, mä kuolen nauruun jo ajatuksesta!!
Miten nopeesti uskaltaa ottaa tatskan kun on leikattu?
Mulla on niskassa yksi kohtuu kokoinen.
Viime viikolla kovasti teki mieli ottaa tatuinti pohkeeseen ja hauiksen kohdalle.Toinen isompi. Mutta peruin ajatukset koska leikkuu on jo 14.2 ja ehkä oikein huonolla onnella kuva olisi vielä ollut paranemistilassa.
Ja aina pieni pöpö mahdollisuus on tuossa toimenpiteessä ja sitten leikkuu olisi siirtynyt aivan varmasti.
Mutta miten nopeesti sitä uskaltaa ottaa ?
Mulla on niskassa yksi kohtuu kokoinen.
Viime viikolla kovasti teki mieli ottaa tatuinti pohkeeseen ja hauiksen kohdalle.Toinen isompi. Mutta peruin ajatukset koska leikkuu on jo 14.2 ja ehkä oikein huonolla onnella kuva olisi vielä ollut paranemistilassa.
Ja aina pieni pöpö mahdollisuus on tuossa toimenpiteessä ja sitten leikkuu olisi siirtynyt aivan varmasti.
Mutta miten nopeesti sitä uskaltaa ottaa ?
No mulla aika varattu 16.2. tatskaan ja mut on leikattu 12.1. eli semmonen kuukausi kandee varmaan odotella...
Gilraen84- Viestien lukumäärä : 249
Ikä : 40
Registration date : 16.12.2010
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa