täystyrmäyskö?
3 posters
Sivu 1 / 1
täystyrmäyskö?
Olen uusi palstalla - tosin lueskellut jo muutaman kuukauden tätä foorumia. Kirjoituksistanne rohkaistuneena päätin myös itse ottaa lihavuusleikkauksen puheeksi tk-lääkärikäynnillä. Olen työelämässä oleva 56-vuotias, jolla on tuore lieväasteinen kakkostyypin db ja verenpainetauti. BMI 40 ja ikäni jojoillut painoni kanssa eli takana vuosikymmenten laihdutushistoria. Selvitin ennen vastaanottoa viimeisimmät tiedot lihavuusleikkauksen eduista, hyödyistä ja riskeistä. Totesinkin mielessäni, että jee - täytän myös kaikki kriteerit lähetteen saamiseksi PHKS:aan. En ole vielä edes liian vanha ja oma motivaatiokin kohdillaan. Mutta kuinkas kävikään tk-lääkärin vastaanotolla! Tohtori ensin hieman naurahti lihavuusleikkausehdotukselleni ja ilmoitti, että hän ottaa selvää keskussairaalan kriteereistä ja ilmoittaa minulle myöhemmin. Tänään sain tiedon, että tk-lääkäri on laittanut lähetteen ravitsemusterapeutin vastaanotolle ja että lähete on vastaanotettu PHKS:ssa. Erikoislääkäri on lähetteen pohjalta tehnyt hoidon tarpeen arvioinnin. Pääsen ravitsemusterapeutin vastaanotolle 6-9kk kuluessa!!!
Valistakaa minua ja kertokaa te päijät-hämäläläiset miten tämä nyt etenee. Onko tämä alun hitaus osa kokonaisprosessia? Vai tyssääkö tuohon rt-vastaanottovaiheeseen eli pelkkä ohjausta ja neuvontaa hamassa tulevaisuudessa - ja that´s it.
Mami
Valistakaa minua ja kertokaa te päijät-hämäläläiset miten tämä nyt etenee. Onko tämä alun hitaus osa kokonaisprosessia? Vai tyssääkö tuohon rt-vastaanottovaiheeseen eli pelkkä ohjausta ja neuvontaa hamassa tulevaisuudessa - ja that´s it.
Mami
Mami- Viestien lukumäärä : 3
Registration date : 07.11.2010
Vs: täystyrmäyskö?
Moi!
Minut on leikattu PHKS:ssa 16.2.2010. Tuo aikataulu kuullostaa ihan samalta kuin minullakin. Nämä lihavuusleikkaukset kun eivät jostain syystä kuulu hoitotakuun piiriin. Tuosta allekirjoituksestani näet minun tieni pikkumassuisten joukkoon.
Vaikka odottavan aika on pitkä, niin tässä jutussa se kyllä kannattaa.
Tsemppiä ja kärsivällisyyttä
PHKS:ssa on hyvä hoito.
Minut on leikattu PHKS:ssa 16.2.2010. Tuo aikataulu kuullostaa ihan samalta kuin minullakin. Nämä lihavuusleikkaukset kun eivät jostain syystä kuulu hoitotakuun piiriin. Tuosta allekirjoituksestani näet minun tieni pikkumassuisten joukkoon.
Vaikka odottavan aika on pitkä, niin tässä jutussa se kyllä kannattaa.
Tsemppiä ja kärsivällisyyttä
PHKS:ssa on hyvä hoito.
bulleriina- Viestien lukumäärä : 182
Registration date : 09.04.2009
Vs: täystyrmäyskö?
Minut myös leikattu PHKS:ssa 1.11.2010.... Prosessi lähti alkuun työterveyslääkärin lähetteellä maaliskuussa 2009 eli puolitoista vuotta siinä hujahti kaikkineen ennen kuin pöydälle päädyin.
Odottavan aika on pitkä ja tuo aika tuntuu kiduttavan pitkältä. Mutta hyvää kannattaa odottaa.
Peesaan bulleriinaa, Tsemppiä ja kärsivällisyyttä.
Odottavan aika on pitkä ja tuo aika tuntuu kiduttavan pitkältä. Mutta hyvää kannattaa odottaa.
Peesaan bulleriinaa, Tsemppiä ja kärsivällisyyttä.
Anette- Viestien lukumäärä : 79
Ikä : 55
Registration date : 12.12.2009
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa