sairaslomat
3 posters
sairaslomat
Sain nyt vihdoinkin ajan leikkaukseen, 21.4. Mutta nyt mietin näitä käytännön asioita, esim kunka muksujen kans kun olen sairaalassa, saako mies sairaslomaa, että voi hoitaa muksuja? ja kuinka leikkauksen jälkeen, melkeen ukko pitäis sittenkin kai olla kotona, meillä kaksi vaippaikäistä (1v ja 2v) ja yksi esikoululainen, että ehkä en ihan heti pysty kakkavaippoja pesuineen tehdä?! Ja hoitajaa siksi aikaa kun mies töissä aika mahdotonta, ukko menee töihin klo.02.30 joka yö ja kun tulee töistä klo.12-13 ottaa 4-5 tunnin "päikkärit"...tietenkin mun pitää soittaa sinne sairaalaan (vaasa) et kuinka on, mut onko teillä kokemusta tällaisesta? ja kuinkahan äkkiä olen taas "vaipanvaihto ym. kunnossa leikkauksen jälkeen?! Ens tiistain pitäis niitä hemmetin nutrilettejä juomaan,kääk, mitähän siitäkin tulee?!?
mamma-77- Viestien lukumäärä : 36
Registration date : 19.01.2009
Vs: sairaslomat
Ihanaa, onneksi olkoon leikkauspäivän johdosta . Tuntuu varmaan tosi hienolta, kun on vihdoinkin saanut jonkun tietyn päivämäärän, jonka voi laittaa almanakkaansa ja seurata sen päivän saapumista hitaasti, mutta varmasti. Ja oikeesti, eihän siihen ole juurikaan edes pitkä aika .
Tosin ymmärrän kyllä pienen vastenmielisyytesi nutrauksen aloitukseen, ne on oikeesti niin kaameen ällöttäviä jauholitkuja, mutta se on niin lyhyt aika ja pieni paha matkalla uuteen elämään, joten hirmuisesti tsemppiä nutraukseen ja toivottavasti saat lastenhoitoasiatkin helpolla kuntoon. Itsekin äitinä tiedän, etten tosiaankaan voisi olla sairaalassa rauhassa, ellen tietäisi, että kotona on kaikki reilassa.
Tosin ymmärrän kyllä pienen vastenmielisyytesi nutrauksen aloitukseen, ne on oikeesti niin kaameen ällöttäviä jauholitkuja, mutta se on niin lyhyt aika ja pieni paha matkalla uuteen elämään, joten hirmuisesti tsemppiä nutraukseen ja toivottavasti saat lastenhoitoasiatkin helpolla kuntoon. Itsekin äitinä tiedän, etten tosiaankaan voisi olla sairaalassa rauhassa, ellen tietäisi, että kotona on kaikki reilassa.
läskitär-69- Viestien lukumäärä : 16
Ikä : 55
Registration date : 13.03.2009
Vs: sairaslomat
kiitos kiitos Kyllä tuntuu hyvältä kun VIHDOINKIN on saanut päivämäärän koska leikkaus on.Mutta nyt tosiaan rupee miettimään näitä käytännön juttuja..ukko kysyi että hermoonko leikkausta ja sanoin että en sitä vaan että kuinka ukko pärjää muksujen kans (ehkä enempi et kuinka MÄ pärjään ilman niitä) ja kuinka ihmees pystyy niitä litkuja vaan vetään kuukauden ennen leikkausta..tosiaan olen odottanut tätä KAUAN.Kaikki alkoi kun olin synnyttänyt tammikuussa-08 ja lääkäri tuli huoneeseen katsomaan kuinka jakselin niin sanoin sille että voisko se laittaa mulle lähetteen sinne läskileikkaukseen, joo, juuri näitä sanoja käytin ja siitä asti olen odotellut,odotellut ja odotellut..
Viimeinen muokkaaja, mamma-77 pvm La Maalis 28, 2009 4:48 am, muokattu 1 kertaa
mamma-77- Viestien lukumäärä : 36
Registration date : 19.01.2009
Hei!
Mä olisin saanut kunnalta kotiin perhetyöntekijän mun sektion jälkeen, mutta en halunnut ottaa vaan päätin selvitä itse. Aika tavalla aikaahan se vaipanvaihto vei, kun sektion jälkeen ei olisi saanut nostaa vanhempia lapsia (1,5v ja 3,5v) ollenkaan viiteen viikkoon. Haava kipeytyi nostelusta ja pelkäsin sen repeävän... Tein sitten sillälailla, että suihkuttelin suihkussa peput puhtaiksi ja mietin joka noston erikseen. Jälkeenpäin ajateltuna olisi pitänyt ottaa se perhetyöntekijä, jotta olisi ollut edes joku käyttämässä lapsia ulkona jne. Ulkona oli ongelmana 1,5v:n juoksentelu. Ei uskonut sanaa ja kokeili äitin rajoja. Sektion jälkeen juoksuaskeleet otti kipeetä mahaan.
Muista leikkauksista mulla ei ole kokemusta, joten jäädään odottelemaan jos jollakulla olis Järjestä itsellesi kuitenkin apua, koska kotiäidilläkin on oikeus sairastaa sekä toipua!
Muista leikkauksista mulla ei ole kokemusta, joten jäädään odottelemaan jos jollakulla olis Järjestä itsellesi kuitenkin apua, koska kotiäidilläkin on oikeus sairastaa sekä toipua!
dunbar- Viestien lukumäärä : 329
Registration date : 11.01.2009
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa