Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Ei niin pieni MikroMyy ilmoittautuu joukon jatkeeksi...

3 posters

Siirry alas

Ei niin pieni MikroMyy ilmoittautuu joukon jatkeeksi... Empty Ei niin pieni MikroMyy ilmoittautuu joukon jatkeeksi...

Viesti kirjoittaja MikroMyy Ti Marras 23, 2010 4:05 am

Tervehdys... en oikein tiedä miten tämä esittäytyminen pitäisi aloittaa...

Minä ole MikroMyy, vaikken nimeni mukaisesti olekaan pieni. Toisaalta, olen ollut isompikin... BMI oli vajaa vuosi sitten reilut 45, kun nyt se on karvan verran alle 40. Alkuna tuo on hyvä, mutta ei tarpeeksi hyvä Coxan ortopedeille, jotka lähettivät minut lihavuusleikkaustutkimuksiin.

Nyt sitten on käyty sisätautilääkärinkin vastaanotolla ja tuomio on tämä: itse leikkaukseen ei ole juuri tällä hetkellä aihetta, mutta seuraavan parin vuoden aikana mieli voi muuttua. Prioriteettina olisi saada minut tekonivelleikkauskuntoon, ja sen jälkeen mahdollisesti lihavuusleikkaukseen, jos painoa ei saada pysymään riittävän alhaalla. Joulun jälkeen alkaa 8 - 12 vkon ENEily kuuri, jolla pyritään katsomaan josko hyljemäistä olomuotoani saataisiin vähän pienemmäksi.

Toivottavasti ette ole sitä mieltä, että minun ei kuuluisi olla täällä... sillä itse tarvitsen kaiken mahdollisen saatavilla olevan avun.

-MikroMyy
MikroMyy
MikroMyy

Viestien lukumäärä : 1
Ikä : 45
Registration date : 23.11.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Ei niin pieni MikroMyy ilmoittautuu joukon jatkeeksi... Empty Vs: Ei niin pieni MikroMyy ilmoittautuu joukon jatkeeksi...

Viesti kirjoittaja MRA123 Ti Marras 23, 2010 2:45 pm

Huomenta mikromyy ja tervetuloa palstalle!

Täältä ei ketään "passiteta pihalle" vaan päinvastoin voi keskustella ja esitellä mietteitään asioista! Very Happy
MRA123
MRA123

Viestien lukumäärä : 595
Ikä : 52
Registration date : 29.09.2009

Ei niin pieni MikroMyy ilmoittautuu joukon jatkeeksi... Empty Vs: Ei niin pieni MikroMyy ilmoittautuu joukon jatkeeksi...

Viesti kirjoittaja Rullukka Ti Marras 23, 2010 4:59 pm

Tervetuloa mukaan MikroMyy! Very Happy

Rullukka

Viestien lukumäärä : 116
Ikä : 63
Registration date : 02.01.2010

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa