Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Tia-Maria esittäytyy :p

5 posters

Siirry alas

Tia-Maria esittäytyy :p Empty Tia-Maria esittäytyy :p

Viesti kirjoittaja Tia-Maria77 Ma Marras 22, 2010 3:57 am

Heips, olen 33-vuotias kahden pojan äiti kuopion lähistöltä.Olen seurannut palstaa jo pidemmän aikaa,ja ajattelin nyt liittyä keskusteluun mukaan..
Itselläni on menossa juuri nyt ENE-jakso,enää olisi kolme viikkoa leikkaukseen.Odottavan aika on pitkä..noh,1,5 vuotta tässä prosessissa on jo mennyt niin yksi kolme viikkoa ei merkitse enää mitään,kyseessä on kuitenkin koko loppuelämän muutos.Paljon on pelonaiheita(kin)kertynyt kuten,pääsenkö leikkaukseen?sairastunko juuri ennen leikkausta ja leikkaus peruuntuu?..
Painoa on tällä hetkellä 116.8 (wuhuu)Olen saanut viikon enellä 7 kiloa pois(?),mikä on mielestäni uskomaton määrä,(vaaka on kunnossa ,testattu on).Se mikä tällä hetkellä eniten kaihertaa on joidenkin lähipiiriini kuuluvien arvostelu ratkaisustani hakeutua kys.toimenpiteesen..minulle siis tehdään GBP.
Ravitsemusterapeuttini varoitti jo näistä puheista, mutta silti?tuntuu siltä että pitäisi vain jaksaa niellä kiltisti se "tosiasia" että muut "tietävät" minua paremmin mikä on minulle parasta..argh.Minun pitäisi vain jaksaa "ottaa itseäni niskasta kiinni" ja laihduttaa normaalilla tavalla.Mitä siitä vaikka kaikki kerrat ovat kariutuneet ..Olen aika väsynyt henkisesti.

Tia-Maria77
Tia-Maria77

Viestien lukumäärä : 16
Registration date : 12.04.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Tia-Maria esittäytyy :p Empty Vs: Tia-Maria esittäytyy :p

Viesti kirjoittaja Lyltsy Ma Marras 22, 2010 4:16 am

Jaksamista, muutama viikko menee nopeasti. Tervetuloa joukkoon!

Lyltsy
Lyltsy

Viestien lukumäärä : 698
Ikä : 54
Registration date : 28.03.2010

Viesti kirjoittaja Tia-Maria77 Ma Marras 22, 2010 4:25 am

Kiitti Smile sitä vielä kysyisin että mulla on 600kcalin ENE-dieetti päällä,miten teillä muilla oli?osalla ilmeisesti 800kcalin?..ja sitä että kuinka moni teistä ratkesi enen aikana?..mulla on iso rasvamaksa ..johtuiskohan toi 600kcal siitä?
Tia-Maria77
Tia-Maria77

Viestien lukumäärä : 16
Registration date : 12.04.2010

Viesti kirjoittaja Poutapilvi Ma Marras 22, 2010 12:36 pm

Pussieneilyssä kcal on aina alle 600. Ruoka-aineilla eneillessä 800 kcal on rajana (elimistö ei pysy ketoosissa, jos yli sen).
Poutapilvi
Poutapilvi

Viestien lukumäärä : 807
Registration date : 24.02.2010

Viesti kirjoittaja Rullukka Ma Marras 22, 2010 5:32 pm

Moi Tia-Maria!

Mukava saada lisää savolaisia tänne foorumille. Minä olen Lapinlahdelta 60 km Kuopiosta.

Minulla alkoi viimeinen eneviikko ennen leikkausta, joka on ma 29.11.2010 KYSissä. Ravintoterpan mukaan kalorimäärä on eneillessä 600-800 ihan leikkaukseen asti olipa matkassa pussit, sekaene tai pelkästään ruokavalio. Itse käytän päivässä Nutriletin pusseja x5, 100 kcal kasviksia (mittaan pussiaterian yhteydessä noin 75 g), tarvittaessa otan muutaman siivun keittokinkkua á 10 kcal, juon kahvia pari mukillista, vissyvettä ja vettä, johon olen muutaman pisaran ripsauttanut light-mehua. Lasken joka päivä tarkkaan, että varmasti jää alle 800 kcal. Minulle sopii nuo pussukat kaikkein parhaiten, pysyn niillä paremmin ruodussa.

Jaksamisia sinulle viimeiseen puristukseen ennen leikkausta!

Rullukka

Viestien lukumäärä : 116
Ikä : 63
Registration date : 02.01.2010

Viesti kirjoittaja ritu Ma Marras 22, 2010 8:34 pm

Tervetuloa Tia-Maria tähän kasvavaan leikattujen savolaisten joukkoon, anna immeisten puhua mitä halauvat ja anna mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos sillä itsehän tiedät mikä sulle on oikein ja parasta.

ritu

Viestien lukumäärä : 433
Registration date : 17.09.2008

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa