Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Nyt alkaa viimein jänskättää...

4 posters

Siirry alas

Nyt alkaa viimein jänskättää... Empty Nyt alkaa viimein jänskättää...

Viesti kirjoittaja Rotunainenko? Ma Marras 22, 2010 12:57 am

Huoh... Tuntuu että olen ollut liiankin coolina tuon leikkauksen suhteen. En ole osannut sitä pelätä tai jännittää, siis tähän asti. Mutta huomenna aamulla on oltava sairaalassa 6.30., ekaks vielä jotain verikokeita ja sitten vaan leikkuriin! Mietityttää että mihinkä sitä onkaan menossa... Tää vaan tuli kuitenkin niin äkkiä. Kohta täytyisi laittaa Klexane piikki mahaan ja ottaa sairaalasta mukaan annettu pilleri. Jotenkin on outo olo, kymmenet kerrat eri dieteillä yms.painoa pudottaneena ja painon aina noustua takaisin, korkojen kera, mietin, että josko minä kuulunkin siihen ryhmään, joka ei leikkauksen jälkeen laihdukkaan ja saa parempaa oloa... kaikkea tällästä. Onko muille tullut just ennen leikkausta tälläsiä "matalapainemielialoja"? Näin issekseen asuvana nyt olis ihanaa jos olis olkapää johon nojata ja sais haleja... Crying or Very sad Kaikille kanssasisarille ja -veljille roppakaupalla tsemiä ja jaksuja!

Rotunainenko?

Viestien lukumäärä : 11
Registration date : 11.11.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Nyt alkaa viimein jänskättää... Empty Vs: Nyt alkaa viimein jänskättää...

Viesti kirjoittaja Nonna123 Ma Marras 22, 2010 2:23 am

"Häntä pystyyn" nyt vaan, kyllä kaikki menee hyvin. Minä odottelen vielä gastro ja maksan uä aikaa. Mielessä on itelläkin ollut vaikka ja mitä mutta se paljon parempi elämä houkuttaa niin paljon että se kääntää positiiviseksi asiakasi kaikki muut ajatukset Smile

Paljon tsemppiä ja rintaa rottingille vaan.
Nonna123
Nonna123

Viestien lukumäärä : 9
Registration date : 05.11.2010

Viesti kirjoittaja pingu70 Ma Marras 22, 2010 2:44 am

MOI.
Minuakaan ei viime maanantaina jännittänyt. sitä vaan toimi niinkuin piti.
Kaikki meni hienosti, vaik tokana leikkauksen jälkeisenä päivänä mietin ,et mihin sitä oonkaan ryhtynyt.( olo oli kipee ja väsynyt)
Mulla alkoi elämä hymyilemään keskiviikkoaamuna, iltapäivällä pääsinkin jo kotiin. kaikki on mennyt tosi hienosti.

Rohkeasti vaan leikkaukseen. olet varmaan peijakseen menossa.
minua hoidettiin siellä hyvin ja henkilökunta oli tosi mukavaa.
onnea matkaan.

pingu70

Viestien lukumäärä : 116
Registration date : 15.06.2010

Viesti kirjoittaja BLOCCO Ma Marras 22, 2010 3:05 am

tsemppiä sulle "Rotunainenko"?. Voit varmaan jo ensi keväänä ennen uimarantakelejä poistaa tuon kysymysmerkin tuosta nimimerkistäsi. Toivotin tuolla toisessa yhteydessä tsemppiä ja haleja kaikille teille tämän palstan naisille. Sulle erityisen ISO HALI. - Varmemmin se olkapää löytyy leikkauksen avulla kuin ilman sitä. Ja pääasiahan on, että tämä laihdutus/jojoiluhelvetti vaihtuu toteuttamiskelpoiseen painonhallintaan. Eli levollisin mielin sinne ammatti-ihmisten turvallisiin käsiin!

BLOCCO

Viestien lukumäärä : 201
Registration date : 19.10.2010

Viesti kirjoittaja Rotunainenko? Ma Marras 22, 2010 3:22 am

Kiitos Blocco halista! Tuntuu niiiiiiiin hyvältä! Embarassed Hauskaa kun huomasit tuon pikku ironian nimimerkissäni: toivottavasti jossain vaiheessa vielä voi todellakin jättä pois tosta nikin perästä ekakskin ton kyssärin ja sitten myös noi vikat kirjaimet, eli ko! Joo, helpompi varmaan sen olkapään löytäminen on tuonnempana? Jojoiluhelvetistä kyllä on ihanaa päästä eroon! Katselin sun tietoja, hemmetin hyvin sulla on paino jo lähtenyt! Kuinkahan paljon ehtii lähteäkkään ennenkuin sun leikkaus on? Upea suoritus!!! Toivon kanssa sulle niinkuin kaikille tässä foorumissa kirjoittaville paljon paljon tsemiä ja jaksuja! Ja halit kanssa, jos olet niitten tarpeessa! Very Happy

Rotunainenko?

Viesti kirjoittaja Rotunainenko? Ma Marras 22, 2010 3:26 am

Nyt tää todella raapii päätään? Kirjoittelin tuossa jokinaika sitten vastausta Nonnalle ja Pingulle? Nyt sitä ei enää löydy täältä kirjoitustan viidakosta? Eli jollei tullut perille, niin kiitin ja kannustin teitä kumpaakin, Pingulle toivotin pikaista paranemista ja hoikkaa loppuelämää ja Nonnalle tsemiä leikkausta odotellessa! Kyllä tää alkaa tästä jo menemään... Peijakseen menen ja siellä olleet kaikki todella mukavia ja ystävällisä tähänkin saakka. Very Happy

Rotunainenko?

Viesti kirjoittaja BLOCCO Ma Marras 22, 2010 3:48 am

Rotunainen oot jo luonteeltasi ainakin;-)
kiva kun vielä vastasit, mutta mee nyt ajoissa nukkuun...
....kiitos halista, ainahan se tuntuu mukavalta. Mulla pitää vielä saada 5 cm vyötäröstä niin 9-v tyttöni saa kätensä ympärilleni - onneksi vaimo taas jo ylettää - ainakin vähän vyötäröä ylempää,
- mutta ei pahastu, vaikka muutkin halii mua;-)
Mun ENE päättyy viikon päästä, sitten viikko paluuta normaaliruokiin ja vasta keväällä sitten ennen toukokuun (?) leikkausta on seuraava 4 vko ENE. Näin Pirkanmaalla. Mutta tarkoitus on nyt joulusta ja talvesta selvitä niin että painoa ei tulisi takaisin kovinkaan paljoa. Uskon sen nyt onnistuvan, kun on selkeä tavoite!

BLOCCO

Viestien lukumäärä : 201
Registration date : 19.10.2010

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa