Myytävänä isoiksi jääneitä vaatteita
2 posters
Sivu 1 / 1
Myytävänä isoiksi jääneitä vaatteita
Myytävänä lisää vaatteita, aikasempia hintoja pikkuisen viilattu. Myynnissä myös kirjahylly.
Vaatteet kulkeutuu kuopioon ja varkauteen ilmaiseksi, mutta muualle toimitettuna lisätään postikulut.
Jos haluatte jotain varmasti ostaa, tehkää varaus, niin en myy sitä muualle, NOPEIMMIN VARANNUT SAA OSTAA.
Varaukset voi tehdä tänne tai yv:llä. Mulla on myynnissä myös facebookissa, joten sieltä voi tulla myös varauksia,
joten jos joku kunnolla kiinnostaa, tee varaus tänne. Koska monia samoja vaatteita ovat monet kysyneet,
niin tavarat menee niille jotka kerkee ensimmäisenä varata ne eli että varaus on varaus ja kysely on kysely.
Koska minulla on nuo monella foorumilla myynnissä,
niin siksi ensimmäisenä VARANNUT saa ostaa, niin on vain yksinkertaisempi.
Pyydä halutessasi linkkiä kuviin vaatteista.
Vaatteet kulkeutuu kuopioon ja varkauteen ilmaiseksi, mutta muualle toimitettuna lisätään postikulut.
Jos haluatte jotain varmasti ostaa, tehkää varaus, niin en myy sitä muualle, NOPEIMMIN VARANNUT SAA OSTAA.
Varaukset voi tehdä tänne tai yv:llä. Mulla on myynnissä myös facebookissa, joten sieltä voi tulla myös varauksia,
joten jos joku kunnolla kiinnostaa, tee varaus tänne. Koska monia samoja vaatteita ovat monet kysyneet,
niin tavarat menee niille jotka kerkee ensimmäisenä varata ne eli että varaus on varaus ja kysely on kysely.
Koska minulla on nuo monella foorumilla myynnissä,
niin siksi ensimmäisenä VARANNUT saa ostaa, niin on vain yksinkertaisempi.
Pyydä halutessasi linkkiä kuviin vaatteista.
Susqu- Viestien lukumäärä : 4
Ikä : 57
Registration date : 16.11.2010
kissus nytkö jo- Viestien lukumäärä : 592
Registration date : 09.09.2010
Vs: Myytävänä isoiksi jääneitä vaatteita
vaatteet on kokoa 40-58 (M-->)
Susqu- Viestien lukumäärä : 4
Ikä : 57
Registration date : 16.11.2010
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla: