Möhköfantti esittäytyy
5 posters
Möhköfantti esittäytyy
Hei kaikille! Ja olipas kiva löytää nämä sivut että on muitakin odottelemassa leikkausta. Eli olen saanut tklääkäriltä lähetteen oyssiin 2009 tammikuussa ja huhtikuussa 2010 oli ensimmäinen oyssin käynti jolta valo näytti keltaista ja kesäkuussa oli 2010 ravitsemusterapeutin käynti joka vilautteli vihreetä valoo ja nyt torstaina 11.11.2010 oli uus käynti lääkärillä joka sitten yllätykseksi tuumasikin et laitan nämä kirurgille et olet nyt leikkausjonossa valo VIHREEE Olen 36 vuotias ja painoa kertynyt matkalla komeet 148kg joita on pudotettu moneen otteeseen mut aina vaan vaa´an numerot kipuaa takaisin ylös
Möhköfantti- Viestien lukumäärä : 156
Registration date : 14.11.2010
Vs: Möhköfantti esittäytyy
Tervetuloa palstalle, Möhkis
Lyltsy- Viestien lukumäärä : 698
Ikä : 54
Registration date : 28.03.2010
Tervetuloa tänne Möhköfantti.
Ouluun menossa minäkin.
Ouluun menossa minäkin.
Rovatar- Viestien lukumäärä : 314
Registration date : 05.12.2009
Kiitoksia paljon Tukea ja vinkkejä tarvitaankin kovasti. Yöllä vahingossa törmäsin sivustoon ja siinä sitten parituntia lipsahti ku lueskelin kirjoituksia
Samalla tavalla minäkin tänne tulin.Vahingossa ja koko ilta meni lukiessa
Saa nähdä millon minullakin etenee noin pitkälle että tiedän suurinpiirtein leikkaus ajankohdan. Kuinka monelle olet kertonut tulevasta leikkauksesta? Ja kuinka on otettu tieto tulevasta vastaan?
Heipä vaan Möhköfantti!
Minä olen ollut näillä linjoilla nyt n. vuoden ja olen ihmeissäni, kuinka olen saanut täältä lähes "toisen perheen"! Vaikka suurimman osan kanssa emme tunne sen kummemmin, tämä yhteinen aihe on niin yhdistävä, että ihan niin kuin kaikki tänne kirjoittavat olisimme tuttuja toinen toisillemme. Tervetuloa!
Minä olen ollut näillä linjoilla nyt n. vuoden ja olen ihmeissäni, kuinka olen saanut täältä lähes "toisen perheen"! Vaikka suurimman osan kanssa emme tunne sen kummemmin, tämä yhteinen aihe on niin yhdistävä, että ihan niin kuin kaikki tänne kirjoittavat olisimme tuttuja toinen toisillemme. Tervetuloa!
Elämä edessä- Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 70
Registration date : 01.11.2009
Kiitos!
Onhan kaikilla tosiaan yhdistävä tekijä ja on tosiaan mukava kuulla toisten matkasta uuteen elämään koska mulla ei lähipiirissä ole yhtään tuttua joka olisi käynyt leikkausta läpi tai edes suunnitellut moista, ja muutama kaverini jolle oon asiasta sanonut on et hullu oot... ja on onneks pari kaverii ollut et vähä oon onnellinen sun puolesta. Onneksi löysin nää sivut ja jospa viel joukkoon "suureen " viel mahtuisin
Onhan kaikilla tosiaan yhdistävä tekijä ja on tosiaan mukava kuulla toisten matkasta uuteen elämään koska mulla ei lähipiirissä ole yhtään tuttua joka olisi käynyt leikkausta läpi tai edes suunnitellut moista, ja muutama kaverini jolle oon asiasta sanonut on et hullu oot... ja on onneks pari kaverii ollut et vähä oon onnellinen sun puolesta. Onneksi löysin nää sivut ja jospa viel joukkoon "suureen " viel mahtuisin
Möhköfantti....olen kertonut kaikille ystäville ja sukulaisille.
Eli minulle on tämä ollut helppo juttu.Suurin osa tutuista ovat tukeneet päätöstäni.Mutta on tullut myös palautetta :oletko nyt varma,mitä jo jotain sattuu jne.
Toisille taas on todella arkaluontoinen asia leikkaus.
Tiedän sellaisia jotka eivät ole kertoneet laihdutustapaansa kuin lähimmille ystäville senkään jälkeen kun ovat jo hoikistuneet .
Meitä on niin erilaisia ihmiä täällä.
Jokainen tunnemme asiat kehossamme ja mielessämme erinlailla.
Täältä on saanut alusta asti niin hyviä neuvoja ja kannustusta.
Tää on tosiaan niinkuin perhe.
Möhköfantti..olisi tiennyt hieman ennen tämän...olit Oulussa 11.11..minäkin olin silloin..tai minulla oli 12 päivä kirurgin aika ja olin jo edellispäivänä Oulussa
Eli minulle on tämä ollut helppo juttu.Suurin osa tutuista ovat tukeneet päätöstäni.Mutta on tullut myös palautetta :oletko nyt varma,mitä jo jotain sattuu jne.
Toisille taas on todella arkaluontoinen asia leikkaus.
Tiedän sellaisia jotka eivät ole kertoneet laihdutustapaansa kuin lähimmille ystäville senkään jälkeen kun ovat jo hoikistuneet .
Meitä on niin erilaisia ihmiä täällä.
Jokainen tunnemme asiat kehossamme ja mielessämme erinlailla.
Täältä on saanut alusta asti niin hyviä neuvoja ja kannustusta.
Tää on tosiaan niinkuin perhe.
Möhköfantti..olisi tiennyt hieman ennen tämän...olit Oulussa 11.11..minäkin olin silloin..tai minulla oli 12 päivä kirurgin aika ja olin jo edellispäivänä Oulussa
nii, mie asun täs oulun kupeessa ihan et seuraavan kerran ku tuut tänne päin ni viestii hyvis ajoin ni voin ajella tapaamaan
Tervetuloa Möhköfantti tänne joukkoon suureen joka kuitenkin osaltaan pienenee....
Niinkuin elämä edessä kirjoitti, täältä on saanut vähän kuin toise perheen, joka päivä on käytävä lukemassa mitä muille kuuluu....
Niinkuin elämä edessä kirjoitti, täältä on saanut vähän kuin toise perheen, joka päivä on käytävä lukemassa mitä muille kuuluu....
MRA123- Viestien lukumäärä : 595
Ikä : 52
Registration date : 29.09.2009
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa