Kuinkahan Mimion käy, Vaasaan vai ei
+2
Lovely
mimio
6 posters
Kuinkahan Mimion käy, Vaasaan vai ei
Mulla on ens viikolla sisätautilääkärin tapaaminen, jännittää! Ravitsemusterapeutti ei nähnyt esteitä leikkaukselle, mutta pelkään että kompastun lääkärin tapaamiseen. Oletteko te Vaasassa leikatut olleet gastrossa ennen vai jälkeen lähetteen teon? Eli siis onko lääkärin tapaamisen jälkeen laitettu lähete Vaasaan ja sitten gastro, vai ensin gastrolla pois suljettu kaikki esteet leikkaukselle ja sit vasta lähete? Millä mallilla Vaasan tilanne on? Jos nyt 16 päivä saisi lääkärin puollon leikkaukselle, niin koska voi odottaa, että ohitus on ohi?
mimio- Viestien lukumäärä : 79
Registration date : 29.09.2010
Vs: Kuinkahan Mimion käy, Vaasaan vai ei
Elämä hymyilee! Sisätautilääkärin käynti takana ja leikkauspäätös tehty!! JEE!! Nyt on enää gastro ja ylävatsan ultra yksityisellä 1.12 ja jos niissä kaikki ok, niin matka kohti Vaasaa alkaa... Olis mukavaa vaihtaa kokemuksia, onko muita samassa tilanteessa olevia.
Korpi-Hyövälti oli oikein asiallinen lääkäri vaikka jännityksellä sinne meninkin.
Korpi-Hyövälti oli oikein asiallinen lääkäri vaikka jännityksellä sinne meninkin.
Tänään soitin just Vaasaan ja jonohoitsu sanoi että nyt noin 3kk jono, kun eivät kuulemma nyt loppuvuodesta kirurgit ole paikalla?
Lähete mulla meni Vaasaan viime viikolla.
Joko Sulla Mimio on aika S-joen kirurgille, joka sitten viimekädessä tietääkseni laittaa lähetteen gastron jälkeen Vaasaan.
Kovasti onnee joustavaan etenemiseen.
Samoja polkuja tallataan:)
Lähete mulla meni Vaasaan viime viikolla.
Joko Sulla Mimio on aika S-joen kirurgille, joka sitten viimekädessä tietääkseni laittaa lähetteen gastron jälkeen Vaasaan.
Kovasti onnee joustavaan etenemiseen.
Samoja polkuja tallataan:)
Lovely- Viestien lukumäärä : 271
Registration date : 24.07.2010
Ei ole vielä aikaa kirurgille. Tänään soittelin keskussairaalaan, mutta oli ajanvaraus mennyt jo kiinni. Huomenna uus yritys.
Diabetespolilla mulle sanottiin, että gastroon ja ylävatsan ultraan on melkein VUODEN jono, voiko olla? Onneksi pääsen yksityiselle, mutta mietityttää kauanko kirurgille pitää odottaa aikaa?
No jokatapauksessa onnellinen täytyy olla kun leikaukseen oletettavasti pääsee. BMI tällä hetkellä 44,8.
Diabetespolilla mulle sanottiin, että gastroon ja ylävatsan ultraan on melkein VUODEN jono, voiko olla? Onneksi pääsen yksityiselle, mutta mietityttää kauanko kirurgille pitää odottaa aikaa?
No jokatapauksessa onnellinen täytyy olla kun leikaukseen oletettavasti pääsee. BMI tällä hetkellä 44,8.
Ylävatsan ultraan pääsee aika nopsaa, mutta gastroon on vuoden jopa puolentoista jonot:(
Käsittääkseni kirurgillekkin on jonkunmoinen jono, kysymällä sekin selvii:)
Joko tilasit yksityiselle ajan?
Mulla menee leikkaus pitkälle ens vuoteen, koitappa päästä samoihin aikoihin:)
Käsittääkseni kirurgillekkin on jonkunmoinen jono, kysymällä sekin selvii:)
Joko tilasit yksityiselle ajan?
Mulla menee leikkaus pitkälle ens vuoteen, koitappa päästä samoihin aikoihin:)
Lovely- Viestien lukumäärä : 271
Registration date : 24.07.2010
Gastro ja ultra on 1.12. Kirurgin aikaa pitäis tiedustella huomenna. On tää niin jännää! Mä haluaisin leikkaukseen mahdollisimman pian, tuntuu että kiloja tulee koko ajan lisää!
Oi voi, Vaasan tilanneko on menny huonompaan suuntaan . Mullahan tais käydä tosi hyvä tuuri, kun sain ajan silloin heti kun ei ollu jonoja!
Mä en itse asiassa tiedä mikä vaasan tilanne on. Osaako joku sanoa kauanko joutuu olla jonossa kun lähete leikkaukseen on tehty?
Joudun Seinäjokisena nämä alkututkimukset käymään Seinäjoella, jossa on joihinkin, kuten gastroon kovat jonot. Toivottavasti vaasan pää vetää nopeasti. Missä päin asutte laihduttava ja lovely? Ja laihduttava...sinullahan on leikkaus jo takana päin, millaisia kokemuksia?
Joudun Seinäjokisena nämä alkututkimukset käymään Seinäjoella, jossa on joihinkin, kuten gastroon kovat jonot. Toivottavasti vaasan pää vetää nopeasti. Missä päin asutte laihduttava ja lovely? Ja laihduttava...sinullahan on leikkaus jo takana päin, millaisia kokemuksia?
Hei Mimio!
Seinäjokinen minäkin ja 1.12 on myös ultra, tosin keskussairaalassa. Gastroon ja kirurgille en ole vielä aikaa saanut. Tuosta allekirjoituksesta näet asioiden etenemisen kohdallani. Ravintoterapeutti ja sisätautilääkäri olivat asiallisia ja ystävällisiä, mutta hoitohenkilökunta ajanvarauksessa aika nuivaa, sanoivat kans, että gastroon on pitkä jono, leikkauksesta päättävä kirurgi pitää heillä vastaanottoaan harvoin ja jotkut joutuvat odottamaan jopa vuoden ja ylikin koko prosessin läpikäymistä. Muistuttivat vielä, että laihdutusleikkaukseen liittyvät asiat eivät kuulu hoitotakuun piiriin.
Soitin kerran Vaasaan ja sieltä kerrottiin ystävällisesti, että potilas on jonossa heti, kun he saavat sinne tarvittavat paperit eli kaikki tutkimukset on tehty. Ei haittaa, vaikka olisi 3 kk:n jono, kunhan vain olisi jo jonossa!!! Minuakin tämä odottaminen turhauttaa! Sisätautilääkärin jälkeen innostuin keventämään, mutta nyt on taas sellainen olo, että leikkaukseen pääseminen tuntuu kaukaiselta ja epätodelliselta.
Tsemppiä sinulle ja laita vaikka yksityisviestiä, jos haluat vaihtaa ajatuksia!
Seinäjokinen minäkin ja 1.12 on myös ultra, tosin keskussairaalassa. Gastroon ja kirurgille en ole vielä aikaa saanut. Tuosta allekirjoituksesta näet asioiden etenemisen kohdallani. Ravintoterapeutti ja sisätautilääkäri olivat asiallisia ja ystävällisiä, mutta hoitohenkilökunta ajanvarauksessa aika nuivaa, sanoivat kans, että gastroon on pitkä jono, leikkauksesta päättävä kirurgi pitää heillä vastaanottoaan harvoin ja jotkut joutuvat odottamaan jopa vuoden ja ylikin koko prosessin läpikäymistä. Muistuttivat vielä, että laihdutusleikkaukseen liittyvät asiat eivät kuulu hoitotakuun piiriin.
Soitin kerran Vaasaan ja sieltä kerrottiin ystävällisesti, että potilas on jonossa heti, kun he saavat sinne tarvittavat paperit eli kaikki tutkimukset on tehty. Ei haittaa, vaikka olisi 3 kk:n jono, kunhan vain olisi jo jonossa!!! Minuakin tämä odottaminen turhauttaa! Sisätautilääkärin jälkeen innostuin keventämään, mutta nyt on taas sellainen olo, että leikkaukseen pääseminen tuntuu kaukaiselta ja epätodelliselta.
Tsemppiä sinulle ja laita vaikka yksityisviestiä, jos haluat vaihtaa ajatuksia!
kuunsisar- Viestien lukumäärä : 48
Ikä : 59
Registration date : 24.05.2010
Leikkausta saa nopeutettua aika tavalla menemällä yksityisesti gastroon. Ei maksa paljoa (riippuen paikasta jopa 200€ selviää) ja helposti saa useamman kk jonotuksen vältyttyä. Sinä aikana menee jo se sama summa suurempiin syömisiin.
Poutapilvi- Viestien lukumäärä : 807
Registration date : 24.02.2010
Tänään soitin vatsatautien polille ja kaikki joulukuun ajat on kuulemma menneet ja tammikuun aikoja ei ole vielä tiedossa.
Joulukuussa oli 3 päivänä lääkäri paikalla laihdutusleikkaus asioissa, joten ei ihme, että asiat etenee hitaasti. Gastroon on kuulemma melkein vuoden jono, joten ehdottomasti kannattaa mennä yksityiselle!!
poutapilvi, sulla on mahtavasti pudonnut paino! Noita aikoja odotellessa, ei vaan millään enää malttaisi. Olis ihanaa kun paino alkais pudota ja vaatteet mahtuis päälle!
Joulukuussa oli 3 päivänä lääkäri paikalla laihdutusleikkaus asioissa, joten ei ihme, että asiat etenee hitaasti. Gastroon on kuulemma melkein vuoden jono, joten ehdottomasti kannattaa mennä yksityiselle!!
poutapilvi, sulla on mahtavasti pudonnut paino! Noita aikoja odotellessa, ei vaan millään enää malttaisi. Olis ihanaa kun paino alkais pudota ja vaatteet mahtuis päälle!
Hei mulla oli gastro oli 6.11.10 ja silloin hoitsu puhui että menee leikkaus tammikuulle -tosin uniapnea tutkimus saattaa viivästyttää asiaa... gastrosta ei ole tullut vastausta vieläkään -onko sitten hyvä vai huono asia / joten samas "jamas" ollaan...eneilyä oon kokeillut nyt toista viikkoa ettei tule ihan ylärinä se kokemus... oon yhtä hätänen ja haluisin jo "puukon alle"!
Niinuli- Viestien lukumäärä : 81
Registration date : 28.10.2010
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa