Ennen ja jälkeen kuvia!
+7
Lyltsy
huanita
Admin
Poutapilvi
MRA123
Nancy
muuminmamman4
11 posters
Sivu 1 / 1
Ennen ja jälkeen kuvia!
Koska en saanut ladattua kuvaa tähän kohtaan laitoin tohon mun profiiliin kuvan missä jotenkin näkee muutosta! Ne vasemman puoleiset on otettu 6 marraskuuta 2009 ja oikeen puolen 6 marraskuuta 2010
Sitten kun opin laittamaan kuvia tänne niin lisään sen tähän tekstiin! Ja sitten kun olen valmis räväytän kokovartalokuvat
Sitten kun opin laittamaan kuvia tänne niin lisään sen tähän tekstiin! Ja sitten kun olen valmis räväytän kokovartalokuvat
muuminmamman4- Viestien lukumäärä : 307
Ikä : 49
Registration date : 18.03.2010
Vs: Ennen ja jälkeen kuvia!
Hienoa muuminmamman4!!! Todella huikea muutos kasvoissa havaittavissa ja varmaan näkyy muuallakin kehossa.
Nancy- Viestien lukumäärä : 95
Ikä : 55
Registration date : 04.08.2010
Hyvä Muuminmamman, muutoksen kyllä näkee....
ps. onks noi hymiöt tullu takas käyttöön kun esim, muuminmammanilla näkyy vaikka mitä "naamaa" allekirjoituksessa ?
ps. onks noi hymiöt tullu takas käyttöön kun esim, muuminmammanilla näkyy vaikka mitä "naamaa" allekirjoituksessa ?
MRA123- Viestien lukumäärä : 595
Ikä : 52
Registration date : 29.09.2009
Ihan olet jo erinnäköinen tyttö Mitä ohjeita sait mahahaavan hoitamiseksi?
Laittelen sulle yksityisviestiä tässä aamun aikana.
Laittelen sulle yksityisviestiä tässä aamun aikana.
Poutapilvi- Viestien lukumäärä : 807
Registration date : 24.02.2010
MRA123 juu hymiökkelit tuli takas, kun olin vallan unohtanut, että ne on poissa, kun en itse täällä ollut aikoihin. Toivottavasti piristää.
Ai juu, tuosta kuvien laitosta, kurkkasin noita mahdollisuuksia täällä ja jos vaan suinkin löydän sen paikan uudelleen, niin katson, miten voisi avata gallerian täällä, jonne siis kuvia voisi liittää, siihen on mahdollisuus, mutten nyt muista, miten se toimii ( itse en ole mikään innokas kuvien käyttäjä, joten se ei oikein onnaa), mutta katsotaan, jos vaikka sittenkin. Sen voi sit laittaa sellaiseksi, miten toivotte, eli onko kaikelta kansalta näkymättömissä, vaiko saako näkyä, kuten kaikki muukin kirjoittelu ja kuvat, mutta joita ei kaikki kansa pääse kommentoimaan täällä, ellei rekisteröidy kirjoittajaksi.
Ai juu, tuosta kuvien laitosta, kurkkasin noita mahdollisuuksia täällä ja jos vaan suinkin löydän sen paikan uudelleen, niin katson, miten voisi avata gallerian täällä, jonne siis kuvia voisi liittää, siihen on mahdollisuus, mutten nyt muista, miten se toimii ( itse en ole mikään innokas kuvien käyttäjä, joten se ei oikein onnaa), mutta katsotaan, jos vaikka sittenkin. Sen voi sit laittaa sellaiseksi, miten toivotte, eli onko kaikelta kansalta näkymättömissä, vaiko saako näkyä, kuten kaikki muukin kirjoittelu ja kuvat, mutta joita ei kaikki kansa pääse kommentoimaan täällä, ellei rekisteröidy kirjoittajaksi.
Hienoa, tuo kannustaa meitä perässähiihtäjiä varmasti ! =)
huanita- Viestien lukumäärä : 52
Registration date : 04.09.2010
Jep selvästi säkin olet käynyt nuorennusleikkauksessa , kuten mulle yksi asiakas kommentoi. Aika kiva fiilis tulee noista näkyvistä muutoksista!
Lyltsy- Viestien lukumäärä : 698
Ikä : 54
Registration date : 28.03.2010
Wau muuminmamman, tuo tsemppaa kyllä meitä muitakin
Adele- Viestien lukumäärä : 81
Registration date : 28.05.2010
Kiitos teille Olen tässä koko aamun katsellut itsestäni vanhoja kuvia ja voin sanoa että mun kokovartalokuvat mitä on otettu vuosi sitten on aivan oksettavia
Sitten kun olen valmis siihen laitan nekin kuvat tänne, mutta sitä päivää en kyllä vielä osaa sanoa!
Sitten kun olen valmis siihen laitan nekin kuvat tänne, mutta sitä päivää en kyllä vielä osaa sanoa!
Mahtavaa muuminmamman!!!
laihis- Viestien lukumäärä : 83
Registration date : 30.09.2010
Admin itse toivoisin kuvien ja mielellään jopa tekstejen olevan rekisteröimisen takana.
Poutapilvi- Viestien lukumäärä : 807
Registration date : 24.02.2010
Todella hienoa Muumimamman! Kiva kun näytät muutos kuviasi, motivoi ainakin minua todella paljon!
Nana- Viestien lukumäärä : 74
Registration date : 12.09.2010
Hienoot muutokset! Jäämma orottelemaha niitä komioita kokokuvia.
sateenkaarenpäässä- Viestien lukumäärä : 214
Registration date : 26.07.2010
Huomenia! Komeita kokokuvia ei ihan niin kuitenkaan mutta sitten kun "uskallan " niin laitan !
Poutapilvi, minä syön nyt litalgiiniä, somac 80mg ja panadoolia.... Sitten tietysti semmosta helposti sulavaa ruokaa! Onneks tuo mahkipu on hellittänyt Ikävä kyllä nyt alko rättikausi joten "lisäpainoa" ja turvotusta tiedossa
-päivänjatkoja-
Poutapilvi, minä syön nyt litalgiiniä, somac 80mg ja panadoolia.... Sitten tietysti semmosta helposti sulavaa ruokaa! Onneks tuo mahkipu on hellittänyt Ikävä kyllä nyt alko rättikausi joten "lisäpainoa" ja turvotusta tiedossa
-päivänjatkoja-
terve! näin pitkästä aikaa =) joo ajattelin nyt laittaa uuden kuvan minusta =) siis tämmönen minä nyt olen ja jos itse lisää tohon kuvaan 40kg niin aikamoinen pakkaus minä silloin olin =) mutta onhan minulla vielä PAAAALJON painoa mitä pitää saada pois! minä en oiken tykännyt siitä leikkaus paikasta koska sinne ei voinut liittää kuvia
no jaa,illanjatkoja teille ihanille ihmisille
no jaa,illanjatkoja teille ihanille ihmisille
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa