Gastroscopia 4.11-sitten leikkaus - onko liian aikaista suunnitella matkaa hiihtolomaksi?
4 posters
Sivu 1 / 1
Gastroscopia 4.11-sitten leikkaus - onko liian aikaista suunnitella matkaa hiihtolomaksi?
Hei sanokaas te läpikäyneet jos leikkaus tehtävä 1-2 kk päästä gastroscopiasta -onko järkee lähtee perheen kanssa kanarialle helmimaaliskuussa?
Niinuli- Viestien lukumäärä : 81
Registration date : 28.10.2010
Vs: Gastroscopia 4.11-sitten leikkaus - onko liian aikaista suunnitella matkaa hiihtolomaksi?
En tiedä onko järkeä, mutta itse ainakin olen lähdössä Floridaan helmikuussa. Leikkaus 1.11 eli huomenna :) Jos sinut leikataan esim. joulukuussa, on kaksi kuukautta aikaa opetella uutta elämää ennen matkaa.
huanita- Viestien lukumäärä : 52
Registration date : 04.09.2010
Vs: Gastroscopia 4.11-sitten leikkaus - onko liian aikaista suunnitella matkaa hiihtolomaksi?
Todennäköisesti ei mitään ongelmia, mä varaisin ainakin, jos tietää että itse leikkaus ei ole juuri tuolloin.
Mä olen esim. sappikivileikkauksen sairasloman viettänyt aikanaan Espanjassa, keskiviikkona leikattiin ja lauantai-aamuna lennettiin Espanjaan, kun perjantaina löydettiin peruutusmatka ja oma olo oli sellainen että lento meni ok.
Katso että vakuutuskset on kuitenkin kunnossa ennen varausta.
Mä olen esim. sappikivileikkauksen sairasloman viettänyt aikanaan Espanjassa, keskiviikkona leikattiin ja lauantai-aamuna lennettiin Espanjaan, kun perjantaina löydettiin peruutusmatka ja oma olo oli sellainen että lento meni ok.
Katso että vakuutuskset on kuitenkin kunnossa ennen varausta.
Lyltsy- Viestien lukumäärä : 698
Ikä : 54
Registration date : 28.03.2010
Kiitos teille -kai sitä uskaltaa ajatella elämää eteenpäin-odotan leikkausta innolla ;o)
Lyltsyn kanssa samoilla linjoilla ota sellainen matkavakuutus jo etukäteen, joka korvaa myös olemassa olevien sairauksien pahentumisen.
Jos leikkaus menisi tammi-helmikuun taitteeseen voit varmasti pyytää joko aikaistamaan tai siirtää matkan jälkeiseksi. Itse siirsin leikkausta matkan takia parilla kk eteenpäin.
Jos leikkaus menisi tammi-helmikuun taitteeseen voit varmasti pyytää joko aikaistamaan tai siirtää matkan jälkeiseksi. Itse siirsin leikkausta matkan takia parilla kk eteenpäin.
Poutapilvi- Viestien lukumäärä : 807
Registration date : 24.02.2010
Täytyy harkita jos kovin lähelle menee koska Kanaria jo niin nähty terveys se on joka kaipaa huoltoa ja heti ;o) kiitos vastanneille
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa