Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

6 päivää syönnyt xenicaalia ja olo ok

3 posters

Siirry alas

6 päivää syönnyt xenicaalia ja olo ok Empty 6 päivää syönnyt xenicaalia ja olo ok

Viesti kirjoittaja päivi Pe Maalis 13, 2009 2:51 am

cheers laskemistahan siinä on kun saapi syödä vain 40g rasvaa päivässä ja 1200kcal,mutta hyvin on alkanu. sunny sunny sunny

välillä kyllä nälättää.mutta kun onneksi saa syödä kasviksia ja hedelmiä välipaloiksi eikä niitä lasketa ollenkaan.

3kk tätä ja mua ei olla laitettu mihinkään sairaalaan jonoon,ehkä haluavat nähdä pystynkö yleensäkkään laihduttamaan. Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes

kalliita pillereitä ja mukana satanen lasissa,oletteko muut saaneet tuloksia ko.lääkkeestä ennen leikkausta??? Basketball Basketball Basketball

cherry
päivi
päivi

Viestien lukumäärä : 21
Ikä : 58
Registration date : 12.02.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

6 päivää syönnyt xenicaalia ja olo ok Empty Mä kokeilen Reductilia...

Viesti kirjoittaja dunbar Ma Maalis 16, 2009 6:42 am

Otin yhden tabletin pari viikkoa sitten ja kamala kutina jätti lääkkeen oton siihen. Nyt kokeilen uudestaan ja paremmin on mennyt. Lääkkeen sivuvaikutuksiin kuuluu ihon kihelmöinti ja huomasin, että mulla se pahentuu hikoillessani. Tulin just lenkiltä ja menin sen jälkeen saunaan. Nyt kutisee joka paikkaa scratch

Otin sen ensimmäisen tabletin ja hikosin siivotessani. Luulin, että olen allerginen lääkkeelle Smile No toivottavasti kyse oli vain hikoamisesta, koska laihtumiseen motivaatio on korkeella ja aion laihtua vaikka sitten leikkauksen avulla... Lääkkeestä odotan apua syömisen himooni.

Hauska seurata miten nämä eri laihdutuslääkkeet tehoavat. Käyhän päivittämässä tietojasi!

dunbar

Viestien lukumäärä : 329
Registration date : 11.01.2009

6 päivää syönnyt xenicaalia ja olo ok Empty xenicaalia syönyt

Viesti kirjoittaja isomummi La Maalis 21, 2009 5:10 am

söin xenicalia kaksi viikkoa vuonna -99 ja sain aivoveren vuodon. lopetin lääkkeet siihen kun kellään lääkärillä ei ollut varmaa vastausta oliko lääke tehnyt tepposen. ei ollut kuulemma tutkittu asiaa. laihtumista ei kuitenkaan tapahtunut niin lyhyessä ajassa.

isomummi

Viestien lukumäärä : 13
Registration date : 21.03.2009

6 päivää syönnyt xenicaalia ja olo ok Empty Vs: 6 päivää syönnyt xenicaalia ja olo ok

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa