Levoton olo
5 posters
Levoton olo
Onko muilla ollut leikkauksen jälkeen levoton olo? Menikö miten nopeasti ohi?
Mut on leikattu vasta eilen, eilinen päivä meni lähinnä torkkuessa. Mutta sitten illalla ja yöllä olo oli aivan kamalan levoton. Ei saanut millään hyvää asentoa ja koko ajan piti heilua jotenkin, paikallaan ei vain pystynyt olla.
Ja sama on jatkunut tänään, tosin vähän lievemmässä muodossa. Pääsin tänään kotiin ja nyt koitan opetella uutta eloa, mutta tämä inhottava levottomuus häiritsee paljon!
Mut on leikattu vasta eilen, eilinen päivä meni lähinnä torkkuessa. Mutta sitten illalla ja yöllä olo oli aivan kamalan levoton. Ei saanut millään hyvää asentoa ja koko ajan piti heilua jotenkin, paikallaan ei vain pystynyt olla.
Ja sama on jatkunut tänään, tosin vähän lievemmässä muodossa. Pääsin tänään kotiin ja nyt koitan opetella uutta eloa, mutta tämä inhottava levottomuus häiritsee paljon!
Vs: Levoton olo
Mulla oli kanssa, tuntui, ettei missään ollut hyvä ja silti ei mitään jaksanut tehdä ja olla.. Kyllä se menee ohi. Jalkoja onkin hyvä heilutella, et pysyy veri kierrossaan kunnolla..
Toivottavasti kaikki meni hyvin!
Toivottavasti kaikki meni hyvin!
Mulla levoton olo meni parissa päivässä ohi. Aluksi oli paras olo seisoessa ja kävelessä kun istuminen ja makaaminen tuntuivat pahimmilta. Eli tippatelinettä tulikin sitten käveletettyä ympäri sairaalan käytävää...
Pampula- Viestien lukumäärä : 28
Registration date : 09.08.2010
Moi Laihduttava! Kylläpäs ne nopsaa sut kotiin päästi :D! Minä olin sentään sairaalassa 2 yötä ja 3 päivää.... Ja tuo levoton olo ON ihan normaalia! Ajattele ystävä hyvä mitä olet käynyt läpi! Sinun sisuskalut on laitettu uuteen uskoon ja sun aivot ei varmaan vielä ole mukana koko hommassa! Minäkin vielä "skitzoilen" ja olen levoton! (välillä!)
Ota vaan ihan rauhallisesti ja keskity paranemiseen! JA muista että yksi päivä kerralla mennään eteenpäin! JA huili niin paljon kun vaan voit! Onnea sun uudelle masulle ja paranemisia :)
Voimahalauksia sinulle
-nina-
Ota vaan ihan rauhallisesti ja keskity paranemiseen! JA muista että yksi päivä kerralla mennään eteenpäin! JA huili niin paljon kun vaan voit! Onnea sun uudelle masulle ja paranemisia :)
Voimahalauksia sinulle
-nina-
muuminmamman4- Viestien lukumäärä : 307
Ikä : 49
Registration date : 18.03.2010
Tuo levoton olo voi tulla anestesia-aineista sekä vahvoista kipulääkkeistä. Kestää aikansa ennenkuin nuo "höyryt" sinusta haihtuvat. Menee ohi hiljalleen ja olo kohenee(=:
Koita juoda ja kävellä kotona voimien mukaan ja lepää(=:
Koita juoda ja kävellä kotona voimien mukaan ja lepää(=:
tiikos- Viestien lukumäärä : 133
Registration date : 09.06.2010
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa