Helicobakteerin häätö
5 posters
Sivu 1 / 1
Helicobakteerin häätö
Viikon lääkekuurin "nautittua" menee 5 viikkoa, jonka jälkeen tarkistetaan onko pöpö poistunut! Harmi, että mahalaukun tähystys jäi viimeiseksi tutkimuskohteeksi. Eihän lääkärikään voinut arvata, että juuri sieltä se hidaste leikkaukselle löytyy!
Elämä edessä- Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 70
Registration date : 01.11.2009
Vs: Helicobakteerin häätö
no kökkö!! Ei todellakaan kiva juttu. :(
Riski_iita- Viestien lukumäärä : 188
Registration date : 29.06.2010
no äkkiä se aika menee=) tsemppii vaan=)
Heluna- Viestien lukumäärä : 155
Ikä : 49
Registration date : 19.03.2010
Moikka! Olikos sulla mitään oireita siitä helicobakteerista vai onnistuko se lymyään salaa mahassasi? Mistä se tulee? Jos jollain samassa perheessä on se, onko se silloin tod.näk. muillakin?
Ranskis- Viestien lukumäärä : 112
Registration date : 22.06.2010
Yksityisellä ymmärtääkseni olisi vain pitänyt ehtiä syödä se antibiottikuuri ennen leikkausta, muuta ei olisi tarvittu. Eli siis todettiin verikokeista, ei tähystyksellä ja ei olisi siirtänyt leikkausta.
Lyltsy- Viestien lukumäärä : 698
Ikä : 54
Registration date : 28.03.2010
Moi ranskis!
Ei ollut mitään oireita helicobakteerista! Mutta nyt kun viikon lääkekuuri alkaa olla loppuvaiheessa, huomaan, että lievä ylävatsan polttelu on loppunut. Olin varmaan niin tottunut siihen, että pidin sitä ihan tavallisena. Luin netistä, että minun ikäisillä usealla se saattaa olla ja ollaan saatu lapsuudenkodissa. Siellä ei ole ollut ehkä hygienia parhain mahdollinen. Minua vanhemmilla ihmisillä on vielä useammalla ja nuoremmilla ei enää niinkään! En tiedä sen tarttumatavasta mitään! Se elää mahalaukun limakalvon alla ja on kyllä pois häädettävissä! Ihme juttu, että se voidaan todeta verikokeilla, ulosteesta, hengityskokeella sekä mahalaukun tähystyksellä, jossa se näkyi lääkärin sanoin limakalvon turpeutena. Varmaan se todettiin myös verikokeessa.
Ei ollut mitään oireita helicobakteerista! Mutta nyt kun viikon lääkekuuri alkaa olla loppuvaiheessa, huomaan, että lievä ylävatsan polttelu on loppunut. Olin varmaan niin tottunut siihen, että pidin sitä ihan tavallisena. Luin netistä, että minun ikäisillä usealla se saattaa olla ja ollaan saatu lapsuudenkodissa. Siellä ei ole ollut ehkä hygienia parhain mahdollinen. Minua vanhemmilla ihmisillä on vielä useammalla ja nuoremmilla ei enää niinkään! En tiedä sen tarttumatavasta mitään! Se elää mahalaukun limakalvon alla ja on kyllä pois häädettävissä! Ihme juttu, että se voidaan todeta verikokeilla, ulosteesta, hengityskokeella sekä mahalaukun tähystyksellä, jossa se näkyi lääkärin sanoin limakalvon turpeutena. Varmaan se todettiin myös verikokeessa.
Elämä edessä- Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 70
Registration date : 01.11.2009
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa