Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Pussukoiden vetoisuudesta

2 posters

Siirry alas

Pussukoiden vetoisuudesta Empty Pussukoiden vetoisuudesta

Viesti kirjoittaja Rozeanne To Maalis 12, 2009 1:41 am

Miten nopeasti teidän uudet pussukat ovat alkaneet vetämään nestettä/soseruokaa n. 1-1,5 dl verran?
Tuntuu, että mulla menee jo nyt nestettä aika vaivattomasti tuon desin.. ja mm. kevytviilin pystyn syömään melkein loppuun.
Olenkohan minä onneton venyttänyt pussukkaani liialla juomisella/syömisellä? Embarassed

Jossakin takaraivossa jyskyttää pelko epäonnistumisesta, kiitos monien pieleen menneiden laihdutusyritysten Crying or Very sad
Rozeanne
Rozeanne

Viestien lukumäärä : 75
Registration date : 19.09.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Pussukoiden vetoisuudesta Empty Vs: Pussukoiden vetoisuudesta

Viesti kirjoittaja PMM77 To Maalis 12, 2009 6:38 am

Viikko leikkauksesta uppos kerralla 2 dl piimää hitaasti hörpiskellen, ja puoltoista viikkoa leikkauksesta uppos kerralla kokonainen viili. Nyt viis viikkoa leikkauksen jälkeen viilin kera uppoaa jo pieni palanen leipääkin.

Mitä olen kirjallisuutta lukenu ja muita ohjeita saanu, niin n. viikko leikkauksesta sinne pussukkaan normaalisti uppoaa n. 2-3dl tavaraa.

Eli ihan ok pitäis olla...

Rozeanne kirjoitti:Olenkohan minä onneton venyttänyt pussukkaani liialla juomisella/syömisellä? Embarassed Jossakin takaraivossa jyskyttää pelko epäonnistumisesta, kiitos monien pieleen menneiden laihdutusyritysten Crying or Very sad

Ihan samaa olen minäkin jo ehtiny miettiä. Oli helpottavaa kuulla viikko sitten ravitsemusterapeutin luona, että enemmän ja isompia annoksia pitäis jo syödä. Eli ehkäpä en siis ole vielä tätä yritystä onnistunut pilaamaan... Smile

PMM77

Viestien lukumäärä : 33
Registration date : 24.01.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa