Pussukoiden vetoisuudesta
2 posters
Pussukoiden vetoisuudesta
Miten nopeasti teidän uudet pussukat ovat alkaneet vetämään nestettä/soseruokaa n. 1-1,5 dl verran?
Tuntuu, että mulla menee jo nyt nestettä aika vaivattomasti tuon desin.. ja mm. kevytviilin pystyn syömään melkein loppuun.
Olenkohan minä onneton venyttänyt pussukkaani liialla juomisella/syömisellä?
Jossakin takaraivossa jyskyttää pelko epäonnistumisesta, kiitos monien pieleen menneiden laihdutusyritysten
Tuntuu, että mulla menee jo nyt nestettä aika vaivattomasti tuon desin.. ja mm. kevytviilin pystyn syömään melkein loppuun.
Olenkohan minä onneton venyttänyt pussukkaani liialla juomisella/syömisellä?
Jossakin takaraivossa jyskyttää pelko epäonnistumisesta, kiitos monien pieleen menneiden laihdutusyritysten
Rozeanne- Viestien lukumäärä : 75
Registration date : 19.09.2008
Vs: Pussukoiden vetoisuudesta
Viikko leikkauksesta uppos kerralla 2 dl piimää hitaasti hörpiskellen, ja puoltoista viikkoa leikkauksesta uppos kerralla kokonainen viili. Nyt viis viikkoa leikkauksen jälkeen viilin kera uppoaa jo pieni palanen leipääkin.
Mitä olen kirjallisuutta lukenu ja muita ohjeita saanu, niin n. viikko leikkauksesta sinne pussukkaan normaalisti uppoaa n. 2-3dl tavaraa.
Eli ihan ok pitäis olla...
Ihan samaa olen minäkin jo ehtiny miettiä. Oli helpottavaa kuulla viikko sitten ravitsemusterapeutin luona, että enemmän ja isompia annoksia pitäis jo syödä. Eli ehkäpä en siis ole vielä tätä yritystä onnistunut pilaamaan...
Mitä olen kirjallisuutta lukenu ja muita ohjeita saanu, niin n. viikko leikkauksesta sinne pussukkaan normaalisti uppoaa n. 2-3dl tavaraa.
Eli ihan ok pitäis olla...
Rozeanne kirjoitti:Olenkohan minä onneton venyttänyt pussukkaani liialla juomisella/syömisellä? Jossakin takaraivossa jyskyttää pelko epäonnistumisesta, kiitos monien pieleen menneiden laihdutusyritysten
Ihan samaa olen minäkin jo ehtiny miettiä. Oli helpottavaa kuulla viikko sitten ravitsemusterapeutin luona, että enemmän ja isompia annoksia pitäis jo syödä. Eli ehkäpä en siis ole vielä tätä yritystä onnistunut pilaamaan...
PMM77- Viestien lukumäärä : 33
Registration date : 24.01.2009
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa