Liikaaaa ihoa
+3
kissus nytkö jo
ritu
mimio
7 posters
Liikaaaa ihoa
Moi!
Menen nyt vähän asioiden edelle, mutta mietin tuota iho asiaa...jos 50kg putoaa paino niin siinähän iho roikkuu aika ikävästi sen jälkeen. Miten olette leikatut sen asian kanssa menetelleet/mitä aiotte tehdä? Eli ihon kiristys, abdominoplastia ym vai siinähän antaa roikkua?? Itse en ainakaan haluaisi rullata tissejä liiveihin tai survoa löysää ihoa pöksyihin ja se vähän mietityttää tässä kun nämä kilot vielä on kehossa kiinni. Vai kuulutteko niihin onnellisiin joiden iho palautuu kilojen mukaan?
Menen nyt vähän asioiden edelle, mutta mietin tuota iho asiaa...jos 50kg putoaa paino niin siinähän iho roikkuu aika ikävästi sen jälkeen. Miten olette leikatut sen asian kanssa menetelleet/mitä aiotte tehdä? Eli ihon kiristys, abdominoplastia ym vai siinähän antaa roikkua?? Itse en ainakaan haluaisi rullata tissejä liiveihin tai survoa löysää ihoa pöksyihin ja se vähän mietityttää tässä kun nämä kilot vielä on kehossa kiinni. Vai kuulutteko niihin onnellisiin joiden iho palautuu kilojen mukaan?
mimio- Viestien lukumäärä : 79
Registration date : 29.09.2010
Vs: Liikaaaa ihoa
Parempi roikkuvat nahkat kuin se 50kg ylipaino ja jos tarpeeksi rahaa niin kyllähän saa kaiken kiristettyä mutta yhteiskunnan laskuun ei varmaan kiristetä muutakuin mikä aiheuttaa terveyshaittoja yleensä maha ja intiimialueet ei alleja eikä reisiä, mutta pientähän roikkoja saa 50kg entäs mulla kun painoa on mennyt 120kg
ritu- Viestien lukumäärä : 433
Registration date : 17.09.2008
Mul on mahan alueella nyt jo roikko ja se on jo päätetty poistaa terveys syistä se siis tulehtuu ja märkii... Ihan on älyttömän "kiva" riesa... Ja se menee yhteiskunnan piikkiin, muista en tiedä..
kissus nytkö jo- Viestien lukumäärä : 592
Registration date : 09.09.2010
Mua kans pelottaa toi roikkuminen,nimittäin mulla ei ainakaan oo varaa kursia ylimääräsiä pois.No itseppähän tähän tilanteeseen olen hankkiutunu.Mulle on kuitenkin tärkeintä,että saisin vanheta suht terveenä.
Tosin taival on vasta alussa.Kiloja on lähteny pyöreesti 15kg ja vasta odotan ravitsemusterapeutin kutsua.Elikkäs siihen roikkumiseen voi hyvinkin mennä vielä pari vuotta.
Tosin taival on vasta alussa.Kiloja on lähteny pyöreesti 15kg ja vasta odotan ravitsemusterapeutin kutsua.Elikkäs siihen roikkumiseen voi hyvinkin mennä vielä pari vuotta.
katka- Viestien lukumäärä : 96
Registration date : 05.10.2010
Mulla on nyt paino pudonnut 40kg, lähtö 132kg ja täytyy sanoa ettei roikkoja yllätyksekseni ole. Ihon näkee olevan lievästi ryppyinen hyvin tarkasti katsoessa esim. mahassa ja rinnoissa. Kun hieman venyttää sivusuuntaisesti, niin iho taas "kireä". Eli selvästi näkee, että aikaisemmin on täyttynyt rasvalla. Kuitenkaan ne "rypyt" eivät näy ryppyinä vaan lähinnä ihon epätasaisuutena ja HYVIN lievänä sellaisena. Kukaan muu, edes mieheni ei osaa niitä katsoa=)
Toki uskon, että jos mahasta (=pelastusrenkaastani) pääsen eroon ja laihdun vielä parikyt kiloa, niin sitten kaipaankin jo mahanahkan kiristystä. Siitä olemassa jo päätös, että kunnallisesti tehdään.
Allit eivät ole pahat, mutta varmasti aikanaan tulee olemaan jonkinmoiset pussit. Kaikki kuitenkin toistaiseksi uskomattoman mitättömät! Ja lähiympäristö huomaa kyllä muutoksen jo selvästi... Niin nuoremmat kuin vanhemmatkin miehet flirttailee vuosien paussin jälkeen! Heh=)
Toki uskon, että jos mahasta (=pelastusrenkaastani) pääsen eroon ja laihdun vielä parikyt kiloa, niin sitten kaipaankin jo mahanahkan kiristystä. Siitä olemassa jo päätös, että kunnallisesti tehdään.
Allit eivät ole pahat, mutta varmasti aikanaan tulee olemaan jonkinmoiset pussit. Kaikki kuitenkin toistaiseksi uskomattoman mitättömät! Ja lähiympäristö huomaa kyllä muutoksen jo selvästi... Niin nuoremmat kuin vanhemmatkin miehet flirttailee vuosien paussin jälkeen! Heh=)
Poutapilvi- Viestien lukumäärä : 807
Registration date : 24.02.2010
Huomenia =)
Mulla on jo sovittu se roikunpoistoleikkaus 2 vuoden päähän... Mulla nyt jo roikkuu tuo maha tossa "polvien" päällä ja tuskin se siitä mihinkään nousee :( Mutta JOS se nousee tarpeeksi että saan sen piiloon jollaki korsetilla niin se riittää minulle! Minä en halua mitään turhia leikkauksia! Minulle riittää jos saan tota painoa kunnolla pois ja TOIVON että saan sen roikun itse sitten piiloon ;D
Mulla on jo sovittu se roikunpoistoleikkaus 2 vuoden päähän... Mulla nyt jo roikkuu tuo maha tossa "polvien" päällä ja tuskin se siitä mihinkään nousee :( Mutta JOS se nousee tarpeeksi että saan sen piiloon jollaki korsetilla niin se riittää minulle! Minä en halua mitään turhia leikkauksia! Minulle riittää jos saan tota painoa kunnolla pois ja TOIVON että saan sen roikun itse sitten piiloon ;D
muuminmamman4- Viestien lukumäärä : 307
Ikä : 49
Registration date : 18.03.2010
Olisiko kenelläkään hyväää vinkkiä millä saaa roikkuvan löysän mahan kiristettyä niin ettei näytä kamalan rumalta renkaalta housuissa??
Mulla on vaikka minkä mallisia "läskihousuja"eli sellaisia lahkeellisia kiristys kalsareita mutta ne on jotenkin liian löysiä kuitenkin kiristämään tota roikkuvaa mahaa...vaikka olen ostanut pieniäkin,eivät oikeen tahdo tehota...ja vielä pienemmät ei sitten taas mahtuisikaan jalkaan ollenkaan...
Mulla on vaikka minkä mallisia "läskihousuja"eli sellaisia lahkeellisia kiristys kalsareita mutta ne on jotenkin liian löysiä kuitenkin kiristämään tota roikkuvaa mahaa...vaikka olen ostanut pieniäkin,eivät oikeen tahdo tehota...ja vielä pienemmät ei sitten taas mahtuisikaan jalkaan ollenkaan...
tigertytto- Viestien lukumäärä : 1222
Registration date : 16.02.2009
Tuo olis kyllä ihan huippu tieto, sellaiset kiitos ettei nahka haudu viel kaupan päälle ja olis tosii bueno
kissus nytkö jo- Viestien lukumäärä : 592
Registration date : 09.09.2010
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa