Yllätyksellinen lääkärissäkäynti!!!!
+9
Leena Solanpää
Ulde
Poutapilvi
Wee2be
Rovatar
Laihduttava
MRA123
Matami-xxl
Elämä edessä
13 posters
Yllätyksellinen lääkärissäkäynti!!!!
En ollut uskoa korviani, kun lääkäri tänään kertoi, että Joensuussa ei ole pahemmin jonoa ja että minulla on mahdollisuus päästä sinne vielä tämän syksyn kuluessa leikkaukseen! Minua ei siis laitettukaan jonoon Kuopioon, jossa on pitkät jonot!!! Sinne olisin päässyt toimenpiteeseen ehkä loppuvuodesta 2011 tai alkuvuodesta 2012. Siis eihän tää voi olla tottakaan! Heti ensi maanantaina on mahalaukuntähystys ja perjantaina ravitsemusterapeutin ohjeet leikkauksen jälkeiseen syömiseen. Nyt pyörii perhoset vatsassa (vielähän niillä on hyvin tilaa pyöriäkin....)
Elämä edessä- Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 70
Registration date : 01.11.2009
Vs: Yllätyksellinen lääkärissäkäynti!!!!
Hieno homma. Onnea matkaan. Olen iloinen puolestasi. Itsellänikin tulee välillä suorastaan huikaisevia onnen tunteita näin leikkauksen jälkeen :)
Matami-xxl- Viestien lukumäärä : 34
Registration date : 09.07.2009
Tosi hienoo!!!
MRA123- Viestien lukumäärä : 595
Ikä : 52
Registration date : 29.09.2009
ONNEA !!!!!
Rovatar- Viestien lukumäärä : 314
Registration date : 05.12.2009
Vautsi! Upea juttu!!!
Poutapilvi- Viestien lukumäärä : 807
Registration date : 24.02.2010
Onneksi olkoon! Siitä se sit lähtee kohti parempaa huomista.
Ulde- Viestien lukumäärä : 160
Registration date : 21.01.2010
Tervetuloa Joensuuhun. Näin on jonoja ei juurikaan ole. Itse kävin tänään ravitsemusterapeutilla joka kertoi että yhteispalaverin päätös oli positiivinen ja nyt odotan gastrosgopiaan, jos siitä selviän niin leikkaus noin 2kk. Elämme siis mielenkiintoisia ja jännittäviä aikoja.
Aloitin eneilyn nyt heti uudelleen juuri tuon pikaisen leikkausmahdollisuuden takia. Pelkkää positiivista olen kuullut Joensuun leikkauksista joten hyvällä ja toivekkaalla mielellä minäkin sitä odottelen.
Leena
Aloitin eneilyn nyt heti uudelleen juuri tuon pikaisen leikkausmahdollisuuden takia. Pelkkää positiivista olen kuullut Joensuun leikkauksista joten hyvällä ja toivekkaalla mielellä minäkin sitä odottelen.
Leena
Leena Solanpää- Viestien lukumäärä : 16
Registration date : 08.02.2010
Kiitos tervetuloatoivotuksesta!
Onhan sinne Mikkelistä ajamista, mutta hyvä näin! Tiedätkö, voiko itse ajaa autoa leikkauksen jälkeen. Riippuu varmaan kunnosta. Voisin tietysti tulla yleisillä kulkuneuvoillakin?
Minulla todettiin gastrosgopiassa jonkinlaista turpeutta limakalvoilla, ei vielä muuta. Lääkäri arveli sen johtuvan ehkä tulehduksesta. Mutta sehän saadaan häädettyä lääkkeillä. Lopulliset tulokset tulevat 12.10. Olen todella toiveikas leikkauksen toimivuuteen!
Onhan sinne Mikkelistä ajamista, mutta hyvä näin! Tiedätkö, voiko itse ajaa autoa leikkauksen jälkeen. Riippuu varmaan kunnosta. Voisin tietysti tulla yleisillä kulkuneuvoillakin?
Minulla todettiin gastrosgopiassa jonkinlaista turpeutta limakalvoilla, ei vielä muuta. Lääkäri arveli sen johtuvan ehkä tulehduksesta. Mutta sehän saadaan häädettyä lääkkeillä. Lopulliset tulokset tulevat 12.10. Olen todella toiveikas leikkauksen toimivuuteen!
Jippii! Onnea, onnea, onnea vaan: kohta uuden masun saat! ;)
joku80- Viestien lukumäärä : 190
Registration date : 04.10.2008
Kannattaa varmaan tulla julkisilla ja takaisin päin voit varmaan saada taxi kyydin, en usko että laittavat bussiin.
Tulehdukset ja Heliko siirtävät leikkaukseen pääsyä joten ne kannattaa heti hoitaa kuntoon. Muutenkin kannattaa nyt olla tarkkana kaikkien kausi flunssien kanssa ettei satu just kohdalleen kun leikkuu aika lähestyy. Käsidesi ja vähän tarkennettu hygienia siis käyttöön. Jäädään odottelemaan ja katsotaan jos vaikka olisimme samaan aikaa siellä osastolla.
Tulehdukset ja Heliko siirtävät leikkaukseen pääsyä joten ne kannattaa heti hoitaa kuntoon. Muutenkin kannattaa nyt olla tarkkana kaikkien kausi flunssien kanssa ettei satu just kohdalleen kun leikkuu aika lähestyy. Käsidesi ja vähän tarkennettu hygienia siis käyttöön. Jäädään odottelemaan ja katsotaan jos vaikka olisimme samaan aikaa siellä osastolla.
Hienoa! Joskus se onnikin potkii =). Minulla menossa toinen viikko Ene diettiä ja kyllä palelee. Nälkä ei ole yhtään, mieliteot vain unohdettava. Ei kun pois kotoa vaan niin ei tule ruoka mieleen. TSEMPPIÄ!!! Minulla leikkausaika 26.10. Lähenee siis kovaa vauhtia.
ihanainen- Viestien lukumäärä : 40
Registration date : 24.02.2010
Tosi mukavaa että olet jo tuon leikkausajan saanut. Itse en varmaan ihan tuohon ehdi koska letkun nieleminen on vielä edessä päin. Villatakkia vaan päälle, ajattele positiivisesti, rasva sulaa siittä vilu. Tosi paljon täytyy tekemistä keksiä jotta voi ruuan unohtaa, no tuleepahan talo siivottua.
Oikein paljon Tsemppiä odotteluun ja pidä itsestäsi hyvää huolta jotta leikkaus toteutuu.
Oikein paljon Tsemppiä odotteluun ja pidä itsestäsi hyvää huolta jotta leikkaus toteutuu.
elämä edessä onkos asia edennyt?
mä oisin tonne kuopioon tyrkyllä...loppukuusta eka aika siellä...ei kauheen hauskalle kuulosta jos jonot kuopiossa mahottomat... :(
mä oisin tonne kuopioon tyrkyllä...loppukuusta eka aika siellä...ei kauheen hauskalle kuulosta jos jonot kuopiossa mahottomat... :(
lyllerö- Viestien lukumäärä : 36
Registration date : 05.12.2009
Hei lyllerö!
Asiani eteneminen tyssäsi väliaikaisesti siihen heicobakteeriin! Annan näytteen 16.11, josta lääkäri soittaa 30.11 minulle, onko pöpö poistunut. Sitten lähete Joensuuhun lähtee.
Jos sinulla on jo lääkäriaika tiedossa Kuopioon, ei siitä enää pitäisi mennä leikkuuseen hirveän kauan. Lehdessä oli vasta tietoa, että kun lääkärit päättävät Kuopiossa leikkuuseen pääsystä, kuluu aikaa keskimäärin 2-6 kk. Kyllä se siitä!
Asiani eteneminen tyssäsi väliaikaisesti siihen heicobakteeriin! Annan näytteen 16.11, josta lääkäri soittaa 30.11 minulle, onko pöpö poistunut. Sitten lähete Joensuuhun lähtee.
Jos sinulla on jo lääkäriaika tiedossa Kuopioon, ei siitä enää pitäisi mennä leikkuuseen hirveän kauan. Lehdessä oli vasta tietoa, että kun lääkärit päättävät Kuopiossa leikkuuseen pääsystä, kuluu aikaa keskimäärin 2-6 kk. Kyllä se siitä!
Jee onnea paljon=)
Heluna- Viestien lukumäärä : 155
Ikä : 49
Registration date : 19.03.2010
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa