Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Onko kenelläkään ollut??

+2
Paloma
tigertytto
6 posters

Siirry alas

Onko kenelläkään ollut?? Empty Onko kenelläkään ollut??

Viesti kirjoittaja tigertytto Pe Syys 24, 2010 10:49 pm

Tämä ei nyt liity mitenkään tänne palstoille mutta kyselen kumminkin kun mulle tämä on ihan uutta ja tosi kamalan tuntuista...
Onko kukaan teistä sairastanut koskaan HYVÄNLAATUISTA ASENTOHUIMAUSTA???
Mulla tämä alkoi tänä aamuna ja pelästyin tosi kovasti että päästäni on katkennut suoni tai että siellä on verenvuoto...En pysty olemaan makuulla ollenkaan kun tuntuu että koko talo pyörii...en vaan tajua miten nukun kun makuule meno tuntuu tosi pahalta : ( ja lääke hoitoa tähän ei kuulemma ole.....olisi hyvä tietäää onko jollain muuulla ollut vastaavaaa...ja kuinka kauan se on kestänyt??
tigertytto
tigertytto

Viestien lukumäärä : 1222
Paikkakunta : turku
Registration date : 16.02.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Onko kenelläkään ollut?? Empty Vs: Onko kenelläkään ollut??

Viesti kirjoittaja Paloma Pe Syys 24, 2010 11:10 pm

Juu, vaikuttaa tutulta. Mulla se tosin johtuu jumeista hartioissa ja kaulan lihaksistossa.

Ota vaan rauhallisesti. Jos "kohtaus" tuntuu pahimmalta makuulla, nosta pääpuolta ylös, ja koeta levätä puoli-istuvassa asennossa.

Mulla nää jutut on satunnaisia, mutta saattaa tulla milloin tahanta. Kamalinta on, jos tulee autoa ajaessa, mutta sitäkin on tapahtunut.
Silloin täytyy vaan pysytellä rauhallisena ja koettaa pitää pää paikallaan tai kääntää hitaasti...

Voimia.
Paloma
Paloma

Viestien lukumäärä : 137
Paikkakunta : Lahti
Registration date : 14.11.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Onko kenelläkään ollut?? Empty Vs: Onko kenelläkään ollut??

Viesti kirjoittaja Nancy Pe Syys 24, 2010 11:48 pm

Minulla on ollut muutaman kerran ja tuntuu todella pahalta. Netistä löytyy jumppaohjeet, joilla vaivaa pystyy korjaamaan. Tietenkin on hyvä käydä lääkärillä, joka osaa taatusti neuvoa oikeat liikkeet. Harjoituksia täytyy tehdä monta kertaa päivässä.

Lisätietoja http://www.poliklinikka.fi/?page=1870948&id=3350311#


Viimeinen muokkaaja, Nancy pvm La Syys 25, 2010 12:03 am, muokattu 1 kertaa (Raportin syy : Lisäsin linkin)

Nancy

Viestien lukumäärä : 95
Ikä : 55
Paikkakunta : Kajaani
Registration date : 04.08.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Onko kenelläkään ollut?? Empty Vs: Onko kenelläkään ollut??

Viesti kirjoittaja tigertytto Pe Syys 24, 2010 11:58 pm

Kiitos vastauksistanne : )
Kävinkin tänään terveyskeskuslääkärissä ja hän ei osannut antaa niitä jumppa ohjeita mutta kertoi että sillaiset tähän vaivaan on olemassa..poika lupasi hakea tyksin korvapolilta mulle ne ohjeet...Täää on oikeesti tosi kamalaa...kumpa ei kestäisi kamalan pitkään,,luin netistä tästä niin siellä sanottiiin että joskus kestäää jopa vuoden...KAMALAA...miten sitä jaksaa olla vuoden niin kuin olisi koko ajan keinuvassa laivassa...
tigertytto
tigertytto

Viestien lukumäärä : 1222
Paikkakunta : turku
Registration date : 16.02.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Onko kenelläkään ollut?? Empty Vs: Onko kenelläkään ollut??

Viesti kirjoittaja NalleMax La Syys 25, 2010 2:40 am

Muutaman kerran tullut kanssa! Ei kiva ollenkaan!!
Ekasta kerrasta en muista, paitsi et pelästyin ihan hirveästi et mitä ihmettä tä on.
Nykyään kun se tulee, niin yleensä aamulla kun pitäis nousta sängystä ni tunnen kuinka sänky alkaa pyöriä ja sit tulee vaan ajatus, et ei taas!
Mulla se on kestänyt yleensä muutamasta päivästä viikkoon. Ja alkanut just selleen yhtäkkiä...

Kuten Paloma sano, ni täytyy vaa kääntää päätä rauhallisesti ja mennä sitä tahtia ku pystyssä pysyy...
Pitää ne kristallit siellä korvan simpukassa nii paikoillaan ku vaa mahdollista... :D
NalleMax
NalleMax

Viestien lukumäärä : 12
Ikä : 41
Paikkakunta : Länsi Turunmaa
Registration date : 09.01.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Onko kenelläkään ollut?? Empty Vs: Onko kenelläkään ollut??

Viesti kirjoittaja tiikos La Syys 25, 2010 2:59 am

Mun miehellä oli eräänä juhannuksena. Pikana korvalääkäriin ja lääkäri tiesi heti mistä oli kyse ja veivasi mieheni päätä ees ja taas. Huimaus tuli siinä lääkärin luona mutta jäi myös sinne. Kotihoitoa ei enää tarvittu.
Kaikkea hyvää sinulle Tigertyttö

tiikos

Viestien lukumäärä : 133
Paikkakunta : turku
Registration date : 09.06.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Onko kenelläkään ollut?? Empty Vs: Onko kenelläkään ollut??

Viesti kirjoittaja tigertytto La Syys 25, 2010 3:24 am

Kiitosta taas kaikille vastanneille...ja kiitos tiikos vinkistä taidan mennä huomenissa korvalääkärille jospas se vääntelis munkin päätäni ja saisin jätettyä huimauksen sinne : ) nyt pitäis mennä nukkumaan ja jännittää mitä siitäkin tulee..
tigertytto
tigertytto

Viestien lukumäärä : 1222
Paikkakunta : turku
Registration date : 16.02.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Onko kenelläkään ollut?? Empty Vs: Onko kenelläkään ollut??

Viesti kirjoittaja tiikos La Syys 25, 2010 4:23 pm

Mitenkäs tänään voit, tigertyttö??
Läheltä seuranneenna tiedän, että tuo on inhottava vaiva. Mutta onneksi kuitenkin vaaraton(=:

tiikos

Viestien lukumäärä : 133
Paikkakunta : turku
Registration date : 09.06.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Onko kenelläkään ollut?? Empty Vs: Onko kenelläkään ollut??

Viesti kirjoittaja tigertytto La Syys 25, 2010 4:25 pm

Kiitos kysymästä Tiikos,edelleen huimaaa ja ajattelin mennä tyksiin korvapolille kysymään voisikohan joku lääkäri väännellä mun päätäni jos vaikka olis niin hyvä tuuri että mulle kävis samoin kun sun miehelle että huimaus jäis sinne...mun lapsuuden ystävällä on tänään 40 vuotis juhlat ja ei viittis noinkin tärkeitä juhlia jättää väliin tämän takia : (
tigertytto
tigertytto

Viestien lukumäärä : 1222
Paikkakunta : turku
Registration date : 16.02.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Onko kenelläkään ollut?? Empty Vs: Onko kenelläkään ollut??

Viesti kirjoittaja haaho Su Syys 26, 2010 1:44 pm

Siinä vaivassa ei ole oikotietä onneen, mitä enemmän teet harjoituksia, sitä nopeammin selviät. Tosin korvalääkärin ohjeet ovat tärkeitä, koska nettiohjeilla voi tehdä vääriä liikkeitä. Ohjeet riippuvat siitä, missä kohtaa ja kummassa korvassa ne sakat ovat. Ne pitää vain saada liikkeelle sieltä tasapainoa häiritsemästä.

haaho

Viestien lukumäärä : 176
Ikä : 51
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 16.07.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Onko kenelläkään ollut?? Empty Vs: Onko kenelläkään ollut??

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa