Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

6.9.2010 leikattu...

4 posters

Siirry alas

6.9.2010 leikattu... Empty 6.9.2010 leikattu...

Viesti kirjoittaja 26pistepirkko Ti Syys 14, 2010 2:18 am

hei kaikille vatsalaukun ohitusleikkauksen läpikäyneille...itse sain oman terveyskeskukseni kautta lähetteen 15.8.2008 ja tosiaan leikkaus oli nyt viime maanantaina erinäisten esteiden jälkeen...viime syksynä sikainfluenssa-aalto ja nyt keväällä tehyn lakko koetteli pikkasen hermoja kun leikkausajat oli jo annettu vaan lopulta se suuri päivä sitten koitti ja nyt ensimmäisen viikon aikana painoa on pudonnut jo 5,1kg...miten teillä ihmiset on paino lähtenyt tippumaan ja millaisia ajatuksia päässä liikkuu?innolla odotan tulevaisuutta ja onhan tuota tullut vähän jo uusia pienempiä vaatteitakin osteltua :)
26pistepirkko
26pistepirkko

Viestien lukumäärä : 31
Paikkakunta : Ii
Registration date : 30.04.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

6.9.2010 leikattu... Empty Vs: 6.9.2010 leikattu...

Viesti kirjoittaja Lyltsy Ti Syys 14, 2010 3:25 am

Onnea uudesta elämän alusta!

Mua harmittaa oikeasti jotkut vaateostokset koska on jo nyt isoja, mulla tulee tällä viikolla 4 kuukautta leikkauksesta. Eli suosittelen kyllä että mahdollisimman vähän ostaa, ihan pakollisen, koska painonpudotus on niin nopeaa. Tai ainakin katsoo että kaikissa housuissa on kunnon vyönlenkit, auttaa kummasti kun muuten meinaavat pudota päältä.

Mulla on siis 4 kuukautta leikkauksesta, paino on pudonnut tasaiseen, alussa nopeammin, välillä on ollut pari viikkoa ettei ole pudonnut ollenkaan, mutta keskimäärin yli kilon kuitenkin per viikko näiden 17 viikon aikana.

Vähemmän ja vähemmän sitä leikkausta ajattelee nykyään, kun ei enää vaikuta niin hirveästi arkielämään. Olen siirtynyt proteiinipitoisempaan ruokaan kokonaisuudessaan verrattuna aiempaan elämään. Muutoin pyrin syömään edelleen 2-3 tunnin välein. Annokset on pieniä, ja usein vielä silti jää lautaselle.

Mieli on pirteä, oma olemus peilistä miellyttää silmää viikko viikolta enemmän. Peili on kovemmassa käytössä. Mukava fiilis esim. että taipuu varpaankynsienleikkaukseen vaivatta.
Lyltsy
Lyltsy

Viestien lukumäärä : 698
Ikä : 54
Paikkakunta : Espoo
Registration date : 28.03.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

6.9.2010 leikattu... Empty Vs: 6.9.2010 leikattu...

Viesti kirjoittaja Rovatar Ti Syys 14, 2010 3:44 am

26pistepirkko...onnea uudelle elämälle ja tulevaisuudelle.

Toivotaan että tuolla Oulussa ei enään tulisi mitään,joka laittaisi taas jonot pysähdyksiin.
On jo tarpeeksi pitkät jonot.
Itselläkin juuri tehyn lakon takia on venynyt kirurgin haastatteluaika
Rovatar
Rovatar

Viestien lukumäärä : 314
Paikkakunta : Lappi
Registration date : 05.12.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

6.9.2010 leikattu... Empty Vs: 6.9.2010 leikattu...

Viesti kirjoittaja Poutapilvi Ti Syys 14, 2010 3:47 am

Lyltsy vautsi sä olet jo seuraavassa rajapyykissäni eli 95kg =) Hih, perässä hiihdelllään. Sulla ei enää paljoa matkaa lievään ylipainoon eli bmi 29 ja risat.
Poutapilvi
Poutapilvi

Viestien lukumäärä : 807
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu
Registration date : 24.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

6.9.2010 leikattu... Empty Vs: 6.9.2010 leikattu...

Viesti kirjoittaja 26pistepirkko Ti Syys 14, 2010 4:16 am

juu kyllä elämä alkaa hymyillä ja leveästi...noita pienempiä vaatteita olen ostellut kirppareilta alkaen euron kappaleelta ja koosta 44 kokoon 48 kun isompia löytyy kotoa jonkin verran..nyt huhtikuussa käytin vielä kokoa 58/60,mutta nyt menee 54 ja suunta alaspäin...ihan jo odotan ettei tarvi pitää telttoja päällä ja muutenkin näyttää hyvältä..toki nytkin kovasti yritän panostaa ulkonäköön kun lähden esim ravintolaan tai siis sillon ennen leikkausta kun kävin vaan jotenki vaikka kuin ois laittanu,näytti lähinnä vaateripustimelta eikä mikään istunut päälle.
26pistepirkko
26pistepirkko

Viestien lukumäärä : 31
Paikkakunta : Ii
Registration date : 30.04.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

6.9.2010 leikattu... Empty Vs: 6.9.2010 leikattu...

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa