Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

KAIKILLE TYKSISSÄ LEIKATUILLE..

5 posters

Siirry alas

KAIKILLE TYKSISSÄ LEIKATUILLE.. Empty KAIKILLE TYKSISSÄ LEIKATUILLE..

Viesti kirjoittaja tigertytto To Syys 02, 2010 5:19 am

Ensiksikin älkäää hyvät ystävät menettäkö hermojanne mun kanssani,mua vaan jännittää ihan kamalasti paljon miten tämä homma onnistuu mun kohdallani..

Nyt kysyisinkin vielä kaikilta tyksissä leikatuilta että miten teillä leikkaus sujui?Tuliko jälki komblikaattioita?Jos tuli niin mitä?Kuka leikkasi?jne...
Mä kysyin viime käynnilläni että kuka mahtaa mut leikata niin eivät osanneet sanoa..ovaskaa meinasivat tai sitten jotain pauliinaa...Yritän nyt näillä kysymyksillä kartoittaa vielä sitä miten hyvin tyksissä leikkuut sujuu jne...kyllä mä taidan olla ihan hullu,en tiedä onko tämä näin kova jännittäminen enäää edes normaalia : (
tigertytto
tigertytto

Viestien lukumäärä : 1222
Paikkakunta : turku
Registration date : 16.02.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

KAIKILLE TYKSISSÄ LEIKATUILLE.. Empty Vs: KAIKILLE TYKSISSÄ LEIKATUILLE..

Viesti kirjoittaja sartsukka To Syys 02, 2010 12:55 pm

Se kirurgi, kenen juttusilla olet ollut on se leikkaava, näin ymmärsin Ovaskan puheista.

Tsemppiä Tigertyttö! Hyvin kaikki sujuu, ollaan hengessä mukana!
sartsukka
sartsukka

Viestien lukumäärä : 45
Paikkakunta : salo
Registration date : 04.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

KAIKILLE TYKSISSÄ LEIKATUILLE.. Empty Vs: KAIKILLE TYKSISSÄ LEIKATUILLE..

Viesti kirjoittaja Heluna To Syys 02, 2010 3:27 pm

Hei tigeri=) ei tietenkään menetetä hermojamme sillä kaikki meistä jännittää leikkausta ja sitä varten me ollaan täällä että autetaan toisiamme=) tsemppii sulle ja ota rennosti kaikki menee hyvin=D

Heluna

Viestien lukumäärä : 155
Ikä : 48
Paikkakunta : Nurmijärvi
Registration date : 19.03.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

KAIKILLE TYKSISSÄ LEIKATUILLE.. Empty Vs: KAIKILLE TYKSISSÄ LEIKATUILLE..

Viesti kirjoittaja Tikrustiina75 To Syys 02, 2010 3:44 pm

itse olen ollut Pauliinan juttusilla alusta alkaen.
Joten leikkaus päivänäni 1.9.09 tuli Ovaska juttusille ja hän ja Pauliina olivat mut leikanneet. Leikkaus itsessään meni hyvin. Ja omalla kohdalla tuli vaikeuksia parin kuukauden päästä. Ahtautuma ruokatorvessa, mikä oli korjattavissa ja sen jälkeen kaikki on mennyt hyvin.
Tigertyttö tää mun ahtautuma oli ensimmäinen joka oli tullut heidän eteen GBP leikkauksessa. Joten EI ole yleinen juttu.
Mua pelotti/jännitti koko leikkaus silloin kun se tuli lähemmäs. Se on oikeesti ihan normaalia. Koita vaikka tavata joku jo leikattu ennen kuin menet Tyksiin. Niin se oikeesti helpottaa. Näin oli ainakin mun kohdalla. Tapasin Pian ja se valoi lujaa uskoa siihen että onnistun ja nyt -40 kg kevyempänä voin sanoa, että onnistuin.
Tikrustiina75
Tikrustiina75

Viestien lukumäärä : 201
Ikä : 48
Paikkakunta : Pertteli
Registration date : 12.01.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

KAIKILLE TYKSISSÄ LEIKATUILLE.. Empty Vs: KAIKILLE TYKSISSÄ LEIKATUILLE..

Viesti kirjoittaja ritu Pe Syys 03, 2010 1:07 pm

Sehän on normaalia että jännittää ja pelottaa, moni on tehnyt testamentin ja kirjoittanut viimmeisenkirjeen läheisille mutta hyvin harva on tarvinnut niitä vaan ovat joutuneet hävittämään tuon viimeisen kirjeen leikkauksen jälkeen.
Onnea leikkaukseen jos sen olet valinnut.

ritu

Viestien lukumäärä : 433
Paikkakunta : Savo
Registration date : 17.09.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

KAIKILLE TYKSISSÄ LEIKATUILLE.. Empty Vs: KAIKILLE TYKSISSÄ LEIKATUILLE..

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa