Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Flunssaa pukkaa! Onko este leikkaukseen?

3 posters

Siirry alas

Flunssaa pukkaa! Onko este leikkaukseen? Empty Flunssaa pukkaa! Onko este leikkaukseen?

Viesti kirjoittaja muuminmamman4 Ke Syys 01, 2010 1:51 am

Osaako joku kertoa minulle että vaikuttaako flunssa/kurkkukipu leikkauksen tekoon? Minullahan on jo ehkä yksi este leikkaukseen ja se on se onko minulla salmonella (vastausta odottelen) Ja nyt sitten on kurkku niin perkeleen kipee ja muutenkin olo on kuvottava! Lämpö on 37 ja huimausta riittää! Itse ajattelin jos mulla on poskiontelot täynnä paskaa mutta,mutta! Kait sitä täytyy terkkarille mennä aamulla mutta eihän mitään semmosta superkuuria ole joka poistaa tämän olon! Siis hitto ,voiko oikeesti olla näin hunoa tuuria!? Mutta ei kait tavis flunssa ole este leikkaukseen? Onko ketään leikattu flunssan kanssa?
muuminmamman4
muuminmamman4

Viestien lukumäärä : 307
Ikä : 48
Paikkakunta : Helsinki
Registration date : 18.03.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Flunssaa pukkaa! Onko este leikkaukseen? Empty Vs: Flunssaa pukkaa! Onko este leikkaukseen?

Viesti kirjoittaja ritu Ke Syys 01, 2010 2:25 am

Onhan sulla onneksi viikko parannella itseäsi, mene heti huommenna lääkäriin ja kerro leikkauksesta niin saat lääkkeet ja kerkeät parantua.

ritu

Viestien lukumäärä : 433
Paikkakunta : Savo
Registration date : 17.09.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Flunssaa pukkaa! Onko este leikkaukseen? Empty Vs: Flunssaa pukkaa! Onko este leikkaukseen?

Viesti kirjoittaja pingu70 Ke Syys 01, 2010 2:31 am

toivottavasti saat jonkun superkuurin ja pääset paranemaan ajoissa.
pidetään peukkuja.

pingu70

Viestien lukumäärä : 116
Paikkakunta : vantaa
Registration date : 15.06.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Flunssaa pukkaa! Onko este leikkaukseen? Empty Vs: Flunssaa pukkaa! Onko este leikkaukseen?

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa