Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Tapaamisia Oulussa

3 posters

Siirry alas

Tapaamisia Oulussa Empty Tapaamisia Oulussa

Viesti kirjoittaja Onnekas45 Su Elo 29, 2010 3:16 am

Hei vaan kaikki Oulussa leikattavat tai leikatut ( oys/odl )!
Minulla on siis syyskuun lopussa leikkaus. Olin eilen OYS ravitsemusterapeutin ryhmätapaamisessa ja meitä oli siellä 9. Osalla oli leikkaus jo tiedossa ja osalla lähitulevaisuudessa. Ajattelimme, että voisimme viimeistään vuoden päästä tavata Oulussa ja jakaa kokemuksia ja vertaistukea. Ajattelimme myös kysäistä, onko muita jo leikattuja tai operaatio edessä olevia jotka haluaisivat tulla mukaan. Tai onko jo Oulun päässä joku järjestänyt yhteisiä tapaamisia mihin me voisimme muutkin tulla mukaan? Sovittiin, että minä olen yhteyshenkilönä, siksipä tässä kyselen. Ja kunhan sovitaan tapaamisesta ja ajankohdasta niin sitten voisi miettiä sopivaa paikkaa.
Löytyykö kiinnostusta ja / tai olisiko jo olemassa olevaa "verkostoa" josta me emme ole tietoisia?
Laittakaa viestiä tulemaan, jos asia tuntuu omalta ja hyvältä.
Aika konkreetiselta alkaa asia tuntua ja osalla oli jo eneilyt menossa ja itse aloitan huomenna.
T. Suvi

Onnekas45

Viestien lukumäärä : 60
Ikä : 59
Paikkakunta : Kemijärvi
Registration date : 30.03.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Tapaamisia Oulussa Empty Vs: Tapaamisia Oulussa

Viesti kirjoittaja Rovatar Su Elo 29, 2010 4:36 am

Voi että kun olisi ollut kiva nähdä muita leikkaukseen meneviä.
Täällä Rovaniemellä on nuo ravitsemusterapeutin käynnit.Ei tartte Ouluun mennä.Olin juuri torstain eneilyn ja leikkauksen jälkeisen ruokailun merkeissä tapaamassa.
Itsellä ei ole aikaa vielä mutta arvio on ennen joulua.
Ilman muuta sitten tulen tapaamiseen kun järjestyy.
Rovatar
Rovatar

Viestien lukumäärä : 314
Paikkakunta : Lappi
Registration date : 05.12.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Tapaamisia Oulussa Empty Vs: Tapaamisia Oulussa

Viesti kirjoittaja joku80 Su Elo 29, 2010 3:00 pm

Olisi ihan mahtavaa tavata leikattuja... Joten ei muuta kuin ryhmäytykäämme! ;)

joku80

Viestien lukumäärä : 190
Paikkakunta : Oulu
Registration date : 04.10.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Tapaamisia Oulussa Empty Vs: Tapaamisia Oulussa

Viesti kirjoittaja Onnekas45 Su Elo 29, 2010 3:32 pm

Hei!
Sitä minäkin ajattelin ja voishan se olla jo aiemmin kuin vuoden päästä. Puolen vuoden päästäkin olisi ihan hyvä juttu. Ja kun joukossa olisi sellaisia joille tehty ja jotka ovat menossa, niin kaikki saisi kuulla tuoreita kokemuksia siitä kuinka on kaikki onnistunut, mennyt ja miten paino on ruvennut laskemaan. Näin ainakin itse ajattelisin. Täällä perjantaina ravitsemusterapeutti sanoi, että prosessiin kuuluu yksilölliset terapeutin ajat ja ryhmä....mutta en muistanut siinä kun se puhui oikaista. Sillä minulle ainakin kesäkuussa sanottiin Oys.is, että yksilö ravitsemusterapeutinajoista on luovuttu, että on vain ryhmä. Mutta itse ainakin sain enenmmän irti siitä, että siellä oli muitakin ja etenkin niitä jotka oli jo aloittanut enen.
Suvi

Onnekas45

Viestien lukumäärä : 60
Ikä : 59
Paikkakunta : Kemijärvi
Registration date : 30.03.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Tapaamisia Oulussa Empty Vs: Tapaamisia Oulussa

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa