Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

MIstä kohtaa laihtuu?

+4
Poutapilvi
Lyltsy
Laihduttava
maalu
8 posters

Siirry alas

MIstä kohtaa laihtuu? Empty MIstä kohtaa laihtuu?

Viesti kirjoittaja maalu Ke Elo 25, 2010 1:38 am

Mulle sanoi lääkäri, että paino saattaa puhota mistä kohtaa tahansa enemmän kuin toisesta. Yleensä ensin pienenee kasvot, mutta voi olla että yläpää pienenee ja jää iso takamus tai päinvastoin.
Mitenkä teidän toisten on käynyt?
En halua olla pikä epäsuhtainen olio. Tasaisesti on ne läskit tullutkin?

maalu

Viestien lukumäärä : 52
Paikkakunta : pori
Registration date : 16.03.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

MIstä kohtaa laihtuu? Empty Vs: MIstä kohtaa laihtuu?

Viesti kirjoittaja Laihduttava Ke Elo 25, 2010 1:46 am

Eikö luulis, että se riippuu ihan siitä minkä mallinen on muutenkin? Itsellä mulla ainakin on ollut aina iso maha, hoikemmassakin kunnossa. Sen sijaan reidet ja pepa on ollu pienemmät.
Joten kyllä mä ainakin uskoisin, että ihan saman mallisena mä tulen pysymään laihtuessakin. Eli mahasta lähtee viimeisenä.

Laihduttava

Viestien lukumäärä : 364
Paikkakunta : Pohjanmaa
Registration date : 23.03.2010

http://kivinenpolku.blogspot.com

Takaisin alkuun Siirry alas

MIstä kohtaa laihtuu? Empty Vs: MIstä kohtaa laihtuu?

Viesti kirjoittaja Lyltsy Ke Elo 25, 2010 2:38 am

Kasvoista ja rinnoista lähtee ensin. Ylävatsa on laskenut ihan mukavasti, ja vyötärökin palannut maailmankartalle. Mun vajaan kolmen kuukauden saldo, kiloissa leikkauksen jälkeen pudonnut 14.5 kg:

Vyötärö - 13 cm
Lantio - 11 cm
Rinnan alta - 6 cm
Reisi - 15 cm
Käsivarsi - 2 cm.

Ja siis housut on pienentyneet koosta 52 kokoon 48.

Ainakin näin alkuun siis tuntuu lähteneen aika tasaiseen.
Lyltsy
Lyltsy

Viestien lukumäärä : 698
Ikä : 54
Paikkakunta : Espoo
Registration date : 28.03.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

MIstä kohtaa laihtuu? Empty Vs: MIstä kohtaa laihtuu?

Viesti kirjoittaja Poutapilvi Ke Elo 25, 2010 3:47 am

Rinnat pientyneet, kasvojen ja kaulan oheella. Ylävatsa on kanssa pienentynyt ja vyötärö ruvennut pilkoittamaan. Housut kanssa jaloista käyneet isoiksi. Pelastusrengas on ja pysyy... ainakin toistaiseksi. Muulta voisin jo olla suht normaalikokoinen (iso kokoinen kylläkin), mutta alamaha (roikkuu) ja iso takamus on sitkeässä ja vie ikään kuin huomion itseensä.
Poutapilvi
Poutapilvi

Viestien lukumäärä : 807
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu
Registration date : 24.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

MIstä kohtaa laihtuu? Empty Vs: MIstä kohtaa laihtuu?

Viesti kirjoittaja haaho Ke Elo 25, 2010 1:39 pm

Minulla lähtee paino ihan tasaisesti, ihan samalla tavalla kun se on tullutkin.

haaho

Viestien lukumäärä : 176
Ikä : 51
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 16.07.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

MIstä kohtaa laihtuu? Empty Vs: MIstä kohtaa laihtuu?

Viesti kirjoittaja Bulla65 Ke Elo 25, 2010 1:50 pm

Minä laihdun yleensä aina ensin vatsan seudulta, jossa rasvaa on eniten. Sitten lähtee kasvoilta, kaulan seudulta, selästä ja reisistä. Pepusta ja käsivarsista lähtee mun mielestä viimeksi, mutta mulla on normaalipainoisenakin kunnon pyöreä peppu :). Rintojen kokoon mun painonpudotukset eivät ole vaikuttaneet oikeastaan yhtään, ne pysyvät aina samanlaisina (C-kuppi).
Kyllä ihminen kuitenkin laihtuu käsittääkseni lähes joka puolelta, toisesta osaa sen vaan huomaa nopeammin kuin toisesta. Luonnollista, että kasvoista huomaa yleensä nopeiten, koska sitä rasvaa on kasvoissa vähiten ja ihmisten kasvoja me katsotaan enemmän kuin esim. peppua :).

Luonnollista myös on, että jos on luonnostaan isopeppuinen nainen, on sitä myös hoikempana, onhan monilla normaalipainoisilla pyöreä tai leveä takamus tai selvä pömppömaha, ei ne ominaisuudet varmaankaan katoa vaikka kuinka laihduttaisi.
Bulla65
Bulla65

Viestien lukumäärä : 540
Ikä : 58
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 14.04.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

MIstä kohtaa laihtuu? Empty Vs: MIstä kohtaa laihtuu?

Viesti kirjoittaja Tantta Ke Elo 25, 2010 8:02 pm

Sikali kun nyt osaan peiliin katsoa oikealla tavalla, niin aika tasaisesti olen laihtunut, tynnyrin muotoinen kroppa on edelleen tynnyrin muotoinen. Kasvot ja kaula seka olkapaat kiinnittaa huomiota eniten kun ne nayttaa aika lailla pienilta.
Pari kuukautta sitten huomasin, etta vartalo oli edelleen tynnyri, mutta mulla oli jonkun toisen reidet, ne oli huomattavasti omiani hoikemmat. Nyt tuo on taas tainnut tasoittua.
Summa summarum, kylla ma luulen, etta sama vartalon muoto sailyy ja laihtumista tapahtuu tasaisesti koko kropasta.
Tantta
Tantta

Viestien lukumäärä : 296
Paikkakunta : Brysseli
Registration date : 21.12.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

MIstä kohtaa laihtuu? Empty Vs: MIstä kohtaa laihtuu?

Viesti kirjoittaja Poutapilvi Ke Elo 25, 2010 10:28 pm

Mun täytyy sanoa kanssa, että tämän viestin ketjun innoittamana uskaltauduin peilin kanssa tekemään tarkempaa tuttavuutta. Jalat ovat pienentyneet kivasti ja käsivarret kanssa. Käsissä roikkuu jo pientä tyhjempää pussukkaa. Maha on kauttaaltaan toki pienempi kuten takapuolikin, mutta niissä on edelleen eniten laihdutettavaa.

Rinnat olivat E110 kokoa alussa, nyt DD95. Aikoinaan ennen lihomistani rinnat olivat D80. Meinaan kustantaa itselleni aikanaan rintojen kohotuksen ja samalla kenties pienennyksen. D isommat ei rintojen tarvitse olla, kenties C ois ok. Meinaan myös rasvaimussa käydä joskus vuoden kuluttua ellen sitten onnistu saamaan lisää lapsia. Toki raskautta en uskalla ennen kuin ensi keväänä, vuosi leikkauksesta ruveta harkitsemaan. Tiedän toki suosituksen 2v., mutta ikä rupeaa tulemaan vastaa.
Poutapilvi
Poutapilvi

Viestien lukumäärä : 807
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu
Registration date : 24.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

MIstä kohtaa laihtuu? Empty Vs: MIstä kohtaa laihtuu?

Viesti kirjoittaja maalu To Elo 26, 2010 1:05 pm

MItä sellainen imu maksaa ja yleensäkin allien tai rintojen korjausleikkaus?
Tietenkin jossain Tallinnassa on halvempaa kuin Suomessa.

maalu

Viestien lukumäärä : 52
Paikkakunta : pori
Registration date : 16.03.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

MIstä kohtaa laihtuu? Empty Vs: MIstä kohtaa laihtuu?

Viesti kirjoittaja simri To Elo 26, 2010 10:04 pm

Toivottavasti sitä laihtuis tasaisesti, mutta pääasia kun vaan laihtuu!

simri

Viestien lukumäärä : 73
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 05.06.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

MIstä kohtaa laihtuu? Empty Vs: MIstä kohtaa laihtuu?

Viesti kirjoittaja Poutapilvi To Elo 26, 2010 10:16 pm

Eirassa rintojen pienennysleikkaus maksaa 6000-6500€, rasvaimun hinta oli jossain (Helsingissä) 3000€ ja allejen leikkaushintaa en tiedä. Itse ole mielessäni budjetoinnut 10000€ vaikka tarvittaessa olen valmis maksamaan enemmänkin. Ajattelin aluksi yksityisesti Sleeve-leikkaukseen menoa, mutta päätin odotella yleisellepuolelle ja näin "säästyneet" rahat käytän sitten hyvillä mielin viimestelyihin=)
Poutapilvi
Poutapilvi

Viestien lukumäärä : 807
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu
Registration date : 24.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

MIstä kohtaa laihtuu? Empty Vs: MIstä kohtaa laihtuu?

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa