Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Kun ei nutriletit sovi? En tiedä mitä teen!!!

4 posters

Siirry alas

Kun ei nutriletit sovi? En tiedä mitä teen!!! Empty Kun ei nutriletit sovi? En tiedä mitä teen!!!

Viesti kirjoittaja muuminmamman4 Ke Elo 11, 2010 12:19 am

Olen siis nyt saanut 2 kertaa allergisen reaktion näistä pussikeitoista! Ja lääkäri nyt kielsi minulta ne pussukat! mitä hittoa mä nyt teen? Ok mulla on semmonen luomuene ohje mutta en oiken pysy kärryillä!
Käyköhän se jos syön vaan semmosta kaalikeiton tyyppistä soppaa? siihen lisätty vähän jauhelihaa? Laihtuukohan sillä? Nyt mua alko sitten pelottaa että en saa painoa alas ennen leikkausta ja se taas siirtyy :( Luulis nyt sen painon menevän alas jos syö vaan keittoa? Ei yhtään perunaa tai hiilareita! Kun yritin kysellä rav.terapilta se vaan sano että pitää olla tarkalla enellä, yritin kysellä näitä samoja mitä nyt kysyn täällä mutta ei se vastannut! Jos laihdun millä tavalla tahansa niin eikö se ole pääasia? Mietityttää koko homma!!
muuminmamman4
muuminmamman4

Viestien lukumäärä : 307
Ikä : 48
Paikkakunta : Helsinki
Registration date : 18.03.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Kun ei nutriletit sovi? En tiedä mitä teen!!! Empty Vs: Kun ei nutriletit sovi? En tiedä mitä teen!!!

Viesti kirjoittaja ritu Ke Elo 11, 2010 12:41 am

Soita ravitsemusterapeutillesi ja pyydä oikealla ruokaaineella tapahtuvan ennen ohje ja näilläkin sivuilla se on mutta en jaksa sitä nyt etsiä.

ritu

Viestien lukumäärä : 433
Paikkakunta : Savo
Registration date : 17.09.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Kun ei nutriletit sovi? En tiedä mitä teen!!! Empty Vs: Kun ei nutriletit sovi? En tiedä mitä teen!!!

Viesti kirjoittaja Omppupomppu80 Ke Elo 11, 2010 2:12 am

Laita hakuun tänne "Erittäin niukkaenerginen ruokavalio ruoka-aineita käyttäen" niin löydät tuon ketjun missä löytyy melkoisen selkeät ohjeet perus ruoka-aineilla eneilyyn :)

Omppupomppu80

Viestien lukumäärä : 41
Paikkakunta : Kanta-Häme
Registration date : 01.07.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Kun ei nutriletit sovi? En tiedä mitä teen!!! Empty Vs: Kun ei nutriletit sovi? En tiedä mitä teen!!!

Viesti kirjoittaja hylje La Elo 14, 2010 1:23 am

hylje
hylje

Viestien lukumäärä : 185
Ikä : 61
Paikkakunta : Turku
Registration date : 04.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Kun ei nutriletit sovi? En tiedä mitä teen!!! Empty Vs: Kun ei nutriletit sovi? En tiedä mitä teen!!!

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa