Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Peijakseen menijät

+6
Heluna
Riski_iita
Tes
Omppupomppu80
tigertytto
dunbar
10 posters

Siirry alas

Peijakseen menijät Empty Peijakseen menijät

Viesti kirjoittaja dunbar Ti Elo 10, 2010 6:17 am

Mulla pelottaa aivan totisesti kymmenen viikon ene-dietti, joka alkaa syyskuun alussa. Onko kaikilta Peijakseen menijöiltä vaadittu tämä dietti? Joutuuko erikseen vielä laihduttamaan ennen leikkausta? Inhoan pussiruokien makua ja epäilen, etten selviä tuosta koko syksyn kestävästä laihdutuksesta. Ajattelin huomenna soitella Jorviin ja kysyä leikkausjonosta eli olenko jonossa jne. Musta on väärin, et maakunnissa selviää ennen leikkausta suoritettavalla ene-dietillä. Neljä viikkoa ennen leikkausta vois syödä vaikka pikkukiviä, mutta koko syksy!?

dunbar

Viestien lukumäärä : 329
Paikkakunta : Espoo
Registration date : 11.01.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Peijakseen menijät Empty Vs: Peijakseen menijät

Viesti kirjoittaja tigertytto Ti Elo 10, 2010 8:07 am

Niin ja mulle tekee tiukkaa tämä neljäkin viikkoa...saatikka miten tiukkaa tekis koko syksy : (
Yksityisellä leikattavat ei tarviii välttämättä ollenkaan tätä eneä...hassu juttu.
tigertytto
tigertytto

Viestien lukumäärä : 1222
Paikkakunta : turku
Registration date : 16.02.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Peijakseen menijät Empty Vs: Peijakseen menijät

Viesti kirjoittaja Omppupomppu80 Ti Elo 10, 2010 11:42 am

Mielestäni ENEily suoritetaan sen vuoksi että saataisiin nopeasti rasvaa pois sisäelinten ympäriltä jonka jälkeen leikkaus on helpompi suorittaa? Korjatkaa viisaammat jos olen väärässä :o)


Omppupomppu80

Viestien lukumäärä : 41
Paikkakunta : Kanta-Häme
Registration date : 01.07.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Peijakseen menijät Empty Vs: Peijakseen menijät

Viesti kirjoittaja Tes Ti Elo 10, 2010 4:33 pm

Mulle sanottiin suoraan Jorvissa pari viikkoa sitten, että kaikkien on käytävä tuo pitkä ENE-jakso läpi, vaikka olisikin jo aiemmin ollut samalla pitkällä ENEllä. Tämä siis ainakin Jorvin kautta menijöille. Muualta Peijaksen alueelta en ole varma.

Omaa kyssäriä pukkaan. Missä vaiheessa pitäisi tulla kutsu ravitsemusterapeutille? "Kateellisena" luen muiden juttuja, että heti alkuun on tullut kutkus sisätautilaääkärille, että ravitsemusterapeutille. Minulle tuli kutsut vain lääkärille, labroihin ja myöhemmin ENE-jaksolle. Sisätautilääkärille pitää soittaa lokakuussa, kun ENEllä on oltu jo pitkään. Sitten kuulemma tehdään suunnitelmaa vasta eteenpäin. Eli minä en ilmeisesti ainakaan vielä ole jonossa.
Tes
Tes

Viestien lukumäärä : 24
Paikkakunta : Espoo
Registration date : 06.07.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Peijakseen menijät Empty Vs: Peijakseen menijät

Viesti kirjoittaja Riski_iita Ti Elo 10, 2010 5:52 pm

Peijakseen meikäkin menossa, vaikka nää alkutohinat suoritetaankin täällä Lohjalla. Tuntuu tämä aika turhauttavalta, kun kuulin että KAIKKI hus:in alueella joutuu siihen VLCD- ryhmään!!! Ja jos olen oikein ymmärtänyt , niitä ryhmiä on vain n parsti vuodessa, ja niihin on iso tunku. Itse en tule siihen suostumaan, eneily on ihan ok ennen laikkausta. Voin aloittaa vaikka huomenna sen 10 viikkoa, jos tietäisin että heti sen jälkeen on operaatio. Mutta kun ei voi tietää milloin pääsee?? Olen ennenkin sitä harrastanut, ja pari kolme ekaa päivää on pahat, mut sit helppaa. (kamalampaa on nyt tää tupakan lopettaminen :) )

Mutta hei, mikä mukavinta, kuulin tänään että Peijakseen ei ole pahasti jonoja. 1-2kk vain!! Jotain hyvää tälläkin rintamalla, eikö?
Riski_iita
Riski_iita

Viestien lukumäärä : 188
Paikkakunta : Uusimaa
Registration date : 29.06.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Peijakseen menijät Empty Vs: Peijakseen menijät

Viesti kirjoittaja dunbar Ke Elo 11, 2010 6:29 pm

Miksiköhän niitä jonoja ei ole:) Meidät laitetaan enelle ja siistitään näin leikkausjonoja.... Terästäydyin ja ostin muutaman ene-tuotteen kaappiin. Alan metsästämään erilaisia makuja, joita voisin kuvitella juovani. Ja onhan se totta, että mitä enemmän saa laihdutettua ennen leikkausta, sitä parempi lopputulos. Ensi kesänä en aio enää hikoilla näiden kilojeni kanssa...

dunbar

Viestien lukumäärä : 329
Paikkakunta : Espoo
Registration date : 11.01.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Peijakseen menijät Empty Vs: Peijakseen menijät

Viesti kirjoittaja Heluna Ke Elo 11, 2010 9:48 pm

Moikka =)
Itse menossa Peijakseen ensi kuussa ja mulla on ihan "ruokavalio" dieetti ja jos ei ala putoamaan niin sitten 2 viikkoa ennen leikkuuta eneilee kokopäiväisesti. Toi mun ruokavalio on siis ihan vihanneksia,kanaa, ei rasvaa paitsi öljy jos paistan jotain ja syön pieniä annoksia monesti päivää jo ennen leikkausta etukäteen. Sain kuusi kiloa parissa kuussa pois joten sillä jatkellaan. Ja vettä, vettä ja vettä menee=)
tsemppii kaikille =)
Heluna

Heluna

Viestien lukumäärä : 155
Ikä : 48
Paikkakunta : Nurmijärvi
Registration date : 19.03.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Peijakseen menijät Empty Vs: Peijakseen menijät

Viesti kirjoittaja pingu70 To Elo 12, 2010 12:25 am

moi. minä olen eneillyt kans joskus peijaksen ryhmässä 10 vkoa . saa nähdä joudunko uudestaan. minusta kaikkein paras maku oli metsämarja. kokeile ihmeessä.... makuasia tietty tykkääkö vai ei. pää asia mulle oli ainakin et ei kokoajan samaa makua. joo ja voi laittaa myös hetkeksi pakkaseen jotta tulee tosi kylmää...melkein hileistä.

pingu70

Viestien lukumäärä : 116
Paikkakunta : vantaa
Registration date : 15.06.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Peijakseen menijät Empty Vs: Peijakseen menijät

Viesti kirjoittaja Tepa43 To Elo 12, 2010 11:11 am

Koita nyt vaan konstilla jos toisella ottaa ton 10 viikon aikana ottaa pois mahdollisimman paljon painoo pois niin leikkuun teho riittää sit lähemmäs normaali lukemii ennen näitä kuuluisia jumeja! ( ei oo kivoja)

Pussittelu varmistaa, että saat tarvittavat ravintoaineet sisuksiisi pelkkä kaali ei riitä! Tiiät varmaan mitä tarkoitan.........
Itse tein jossain vaiheessa kun pelkkä pussittelu alko tympii nin viikot olin suhtkoht tiukasti pusseilla, mutta viikonloppuna annoin luvan itselleni nauttia niitä mitä mieli teki kävin jopa pizzalla, mutta en syönyt kun puolikkaan kun normisti meni kokonainen!
NIIN JA SE VESI ON TÄRKEE MUISTAA!

Tsemppiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Tepa43
Tepa43

Viestien lukumäärä : 877
Ikä : 58
Paikkakunta : Eura
Registration date : 13.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Peijakseen menijät Empty Vs: Peijakseen menijät

Viesti kirjoittaja Riski_iita To Elo 12, 2010 12:57 pm

Itse muistan kun eneilin pusseilla joskus vuosia sitten että tykkäsin niistä suolaisista mutta maustoin aina niitä vähän itse. Valkosipulia, currya, chiliä.... jne jne aina vähän eri makuista ja hyvin upposivat :)
Riski_iita
Riski_iita

Viestien lukumäärä : 188
Paikkakunta : Uusimaa
Registration date : 29.06.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Peijakseen menijät Empty Vs: Peijakseen menijät

Viesti kirjoittaja sinizii La Elo 14, 2010 8:05 pm

Sillä pitkällä ene-dieetillä meikä tyttö karppas ja pudotteli samat lukemat suunnilleen ku muutkin. Enkä juurikaan mainostanut ku parille että en tosiaan pusseja vedä. Eipä siitä sanomista tullu, eihän ne kotiin tule katsomaan mitä syö, vaan sitä ne katsoo että laihtuu. Ja yrittää edes jotain.
sinizii
sinizii

Viestien lukumäärä : 147
Ikä : 38
Paikkakunta : helsinki
Registration date : 05.03.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Peijakseen menijät Empty Vs: Peijakseen menijät

Viesti kirjoittaja Kesä77 Ti Elo 17, 2010 2:23 pm

Mulle tuli kanssa kutsu sisätautilääkärille 10.9. Saa nähdä mitä sanoo. Paino on ainakin pudonnut lähetteen kirjoittamisesta kahdeksan kiloa, että toivottavasti sekin merkkaa. Ja toivottavasti ne ei kysele mitään painonvartijoiden lomakkeita sillä mä erosin juuri miehestäni eikä mä usko että ne seurasivat muutossa mukana.
Kesä77
Kesä77

Viestien lukumäärä : 20
Paikkakunta : Kerava
Registration date : 15.06.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Peijakseen menijät Empty Vs: Peijakseen menijät

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa