Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Tapaamisista / Turun seutu

3 posters

Siirry alas

Tapaamisista / Turun seutu Empty Tapaamisista / Turun seutu

Viesti kirjoittaja Peppi Ma Elo 09, 2010 8:19 pm

Tuolla jossain onkin ollut puhetta noista tapaamisista ja paikallisyhdistyksistä ja vastaavista.. mutta voisko joku nopeemman kautta valaista mikä meininki täällä päin asian suhteen on. Jotenkin itse kaipaisin juttuseuraa asian tiimoilta.. ja muutenkin.. mutten välttämättä tarvis mitään suurta kokoonpanoakaan. Käyttek te koskaan keskenänne kahvilla, tapaatteko muuten vaan, tapaamisissa vai vain täällä? Musta meinaan olis kivaa joskus muuten vaan jutella kokemuksista. Ehkä siis käydä kahvilla, tutustua ihmisiin jotka on samassa elämäntilanteessa. Ajatuksia?

Peppi

Viestien lukumäärä : 18
Paikkakunta : Turku
Registration date : 04.08.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Tapaamisista / Turun seutu Empty Vs: Tapaamisista / Turun seutu

Viesti kirjoittaja Ulde Ma Elo 09, 2010 11:10 pm

Juu, kyllä niitä tapaamisia on Turun seudullakin ollut. Joskaan en itse ole niissä ollut.

Tikrustiina75 on ollut kantava voima, joka on jaksanut koota porukan koolle.
Ulde
Ulde

Viestien lukumäärä : 160
Paikkakunta : Turku
Registration date : 21.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Tapaamisista / Turun seutu Empty Vs: Tapaamisista / Turun seutu

Viesti kirjoittaja Peppi Ti Elo 10, 2010 1:12 am

No mutta... jos joku joskus on juttuseuraa vailla asian tiimoilta tai muuten vaan niin napatkaa hihasta kiinni! Mä en näistä muiden kanssa juttele, niin mukavaa olis jutskailla jonkun kanssa joka puhuu samaa kieltä.

Mulla on eka lääkäri torstaina.. siis kolmen päivän päästä... ja aattelin että siihen mennessä ehin hienosti pudottaa pari kiloa ja kivaa mennä sinne. Arvatkaas kuka tuli tänää kaupasta suklaalevyn kanssa??? Siis hä?? Missä se selkäranka on.. se pitäis ehkä ekana kehittää jollain leikkauksella.... Lapsi on kipee ja plaa plaa... sen takii ostin suklaalevyn. Siis tajuukste... lapsi on kipeä ja siks itselle on suotu oikeus taas lihoa. Kippeetä ajatustoimintaa...

Peppi

Viestien lukumäärä : 18
Paikkakunta : Turku
Registration date : 04.08.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Tapaamisista / Turun seutu Empty Vs: Tapaamisista / Turun seutu

Viesti kirjoittaja Ulde Ti Elo 10, 2010 2:28 am

Laihduttajan pahin vihollinen onkin oma pää ja se taitaa olla meidän jokaisen läskin pahin ongelma.

Kun saisi korvien välissä kaikki palaset kohdalleen, niin aika hyväs suunnassa oltaisiin tässä elämäntapamuutoksessa.

Itse olen menossa huomenna ravitsemusterapeutin luo. Sisätauti- ja kirurgianlääkärit puolsivat leikkausta ison kokoni tähden.

Leikkaukseen olen menossa nyt syksyllä.


Viimeinen muokkaaja, Ulde pvm Ti Elo 10, 2010 5:04 pm, muokattu 1 kertaa
Ulde
Ulde

Viestien lukumäärä : 160
Paikkakunta : Turku
Registration date : 21.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Tapaamisista / Turun seutu Empty Vs: Tapaamisista / Turun seutu

Viesti kirjoittaja tigertytto Ti Elo 10, 2010 4:01 am

Mä olen tosta ulde niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin samaa mieltä sun kanssas...kun sais korvien välissä palaset kohilleen niiin......mulla on nyt menossa ene toista päivää ja voi helevetti miten täää on mukamas vaikeeta...tänään sorruin syömään muutaman itse tehdyn lihapullan : ( ja pelkään nyt että koko leikkaus kaatuuu näihin pulliin : (
tigertytto
tigertytto

Viestien lukumäärä : 1222
Paikkakunta : turku
Registration date : 16.02.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Tapaamisista / Turun seutu Empty Vs: Tapaamisista / Turun seutu

Viesti kirjoittaja Ulde Ti Elo 10, 2010 5:07 pm

No niin, ravitsemusterapeutin luona tuli äsken käytyä. Kyselin häneltä, että voinko eneilyn aikana syödä ananasta. Niin se oli ehdoton EI!!!

Eneilyn aikana tarkoitus olisi saada energiaa vain 800 ja siitä yli menevä on sitten laihtumisen kannalta pahasta. Keho menee säästöliekille eikä laihtumista tapahdu.

Voi pahvi, ku osaa tökkii....
Ulde
Ulde

Viestien lukumäärä : 160
Paikkakunta : Turku
Registration date : 21.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Tapaamisista / Turun seutu Empty Vs: Tapaamisista / Turun seutu

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa