Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Mahalaukunpienennys- vai ohitusleikkaus ??

4 posters

Siirry alas

Mahalaukunpienennys- vai ohitusleikkaus ?? Empty Mahalaukunpienennys- vai ohitusleikkaus ??

Viesti kirjoittaja BigMama2010 To Toukokuu 20, 2010 8:55 pm

Painin nyt asian kanssa kumpi?! Kokemuksia ja mielipiteitä otetaan ilolla vastaan.

KIITOS <3
BigMama2010
BigMama2010

Viestien lukumäärä : 49
Paikkakunta : 02
Registration date : 20.05.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Mahalaukunpienennys- vai ohitusleikkaus ?? Empty Vs: Mahalaukunpienennys- vai ohitusleikkaus ??

Viesti kirjoittaja Lyltsy To Toukokuu 20, 2010 9:23 pm

Tilastojen ja tulosten perusteella Gastric Bypass, eli ohitus, jossa toki myös pienennetään mahalaukkua. Tarkoittanet pienennyksellä pantaleikkausta?
Lyltsy
Lyltsy

Viestien lukumäärä : 698
Ikä : 54
Paikkakunta : Espoo
Registration date : 28.03.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Mahalaukunpienennys- vai ohitusleikkaus ?? Empty Vs: Mahalaukunpienennys- vai ohitusleikkaus ??

Viesti kirjoittaja BigMama2010 To Toukokuu 20, 2010 10:46 pm

Termit pikkasen hukassa, mutta siis kysymyksellä tarkoitin mahalaukun ohitusleikkausta eli ”gastric by-pass” ja mahalaukun osittainen poisto eli ”gastric sleeve” leikkausta.
[/b]
Tuota pantaleikkausta ei vissiin suomessa enää paljoakaan enää tehdä, sitä en ole edes harkinnut. Jompi kumpi noista aiemmin mainitsemistani... mutta kun vaan tietäs, kumpi.
BigMama2010
BigMama2010

Viestien lukumäärä : 49
Paikkakunta : 02
Registration date : 20.05.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Mahalaukunpienennys- vai ohitusleikkaus ?? Empty Vs: Mahalaukunpienennys- vai ohitusleikkaus ??

Viesti kirjoittaja Mörri87 To Toukokuu 20, 2010 11:35 pm

Hei täällä alottelejia myöskin. Riippuu varmaan paljonko sitä ylipainoo on. Itsellä BMI 45 ja haluan ohitusleikkaukseen eli gastric bypass. Jotenkin tuntuu siltä että loppuelämää ajatellen se olisi parempi minun mielestä. Ja jos oikein oon ymmärtänyt niin painoa tippuu enemmän.

Mörri87

Viestien lukumäärä : 7
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 20.05.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Mahalaukunpienennys- vai ohitusleikkaus ?? Empty Vs: Mahalaukunpienennys- vai ohitusleikkaus ??

Viesti kirjoittaja BigMama2010 Pe Toukokuu 21, 2010 12:12 am

Mulla BMI 40. Itsekin olin ensin ohitusleikkauksen puolella, mutta nyt en enää tiedä. Soitin Pulssiin ja siellä tehdään sleevejä, Eirassa gbp:tä. Itse joudun luultavammin menemään yksityisen kautta, kun täällä kunnallisella ei oikein mielellään tunnu tota lähetettä eteen päin laittamaan, höh.

Mitkä olivat omat kriteerit vaihtoehtoja punnitessa? Muuta kuin tuo, että painoa tippuisi enemmän... Itse luin jostain, ettei voida sanoa, että toisen tavan myötä tippuu enemmän kun toisen. Tiedä sitten...

Minkä ikäinen olet? Itse olen 24v. Mahtaakohan ohitusleikkauksen jälkeen kaikki tarpeellinen imeytyä, jos aikoo lapsia hankkia vielä tulevaisuudessa. Tällähetkellä tosin nämä kaksi vipeltäjää riittää ainakin hetkeksi.
BigMama2010
BigMama2010

Viestien lukumäärä : 49
Paikkakunta : 02
Registration date : 20.05.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Mahalaukunpienennys- vai ohitusleikkaus ?? Empty Vs: Mahalaukunpienennys- vai ohitusleikkaus ??

Viesti kirjoittaja BigMama2010 Pe Toukokuu 21, 2010 3:09 am

BigMama2010
BigMama2010

Viestien lukumäärä : 49
Paikkakunta : 02
Registration date : 20.05.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Mahalaukunpienennys- vai ohitusleikkaus ?? Empty Vs: Mahalaukunpienennys- vai ohitusleikkaus ??

Viesti kirjoittaja Mörri87 Pe Toukokuu 21, 2010 8:36 pm

Olen kohta 23v. Lapsia olisi kyllä tarkoitus hankkia. Niin voi olla että joutuu jotain lisäravinteita syömään kun tulee raskaaksi.

Mörri87

Viestien lukumäärä : 7
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 20.05.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Mahalaukunpienennys- vai ohitusleikkaus ?? Empty Vs: Mahalaukunpienennys- vai ohitusleikkaus ??

Viesti kirjoittaja BigMama2010 La Toukokuu 22, 2010 3:02 am

Ja jos olisin huomannu nimimerkistä vuosluvun, ois voinu jättää iän kysymättä xD Mä päädyin nyt sleeveen, sain ekan ajankin varattua pulssiin.Kattelin noita youtuben videoita leikkauksista, ja gbp näytti niin kovin hurjalta. Tsemppiä koitokseen :) !!
BigMama2010
BigMama2010

Viestien lukumäärä : 49
Paikkakunta : 02
Registration date : 20.05.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Mahalaukunpienennys- vai ohitusleikkaus ?? Empty Vs: Mahalaukunpienennys- vai ohitusleikkaus ??

Viesti kirjoittaja Mörri87 Su Toukokuu 23, 2010 6:20 am

Kiitosa samoin :) Pitäs varmaan itekki mennä kattoon niitä videoita

Mörri87

Viestien lukumäärä : 7
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 20.05.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Mahalaukunpienennys- vai ohitusleikkaus ?? Empty Vs: Mahalaukunpienennys- vai ohitusleikkaus ??

Viesti kirjoittaja luke64 Su Toukokuu 23, 2010 9:39 pm

valitsin oharin kun jouduin itse kustantamaan.
luke64
luke64

Viestien lukumäärä : 58
Ikä : 60
Paikkakunta : helsinki
Registration date : 10.11.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Mahalaukunpienennys- vai ohitusleikkaus ?? Empty Vs: Mahalaukunpienennys- vai ohitusleikkaus ??

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa