Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Sairausloma??

5 posters

Siirry alas

Sairausloma?? Empty Sairausloma??

Viesti kirjoittaja minä To Huhti 15, 2010 2:29 pm

Moikka

Miten toi sairausloma menee leikkauksen jälkeen GBP. Olen menossa toukokuussa Tallinnaan ja hämää toi sairausloma, jos se niiden lääkärintodistus ei kelpaa Suomessa.
Tulisko Suomessa mennä Terveyskeskukseen vai olisiko Työterveyshuolto vai Yksityinen puoli paras, hakiessa sairauslomaa. Paljonkohan sitä tarttee? Vai tulisko ottaa kesälomista?
Jollain varmaan jotain tietoa kuinka olette toimineet?

Kiitos
minä
minä

Viestien lukumäärä : 48
Paikkakunta : Helsinki
Registration date : 22.03.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Sairausloma?? Empty Vs: Sairausloma??

Viesti kirjoittaja luke64 To Huhti 15, 2010 9:41 pm

Moi, meetkö Taastavaan, vaiko ADAMSILLE?Mulle kirjottivat taastavassa muutaman päivän ja täälä marssin sit heti omalle lekurille.
Hän määräs sit 1kk lisää, ja sano jos et oo kondiksessa niin tule hakee lisää.
Lisää en tarvinu, kaikki oli ok 1kk jälkeen.
t, Luke.
luke64
luke64

Viestien lukumäärä : 58
Ikä : 60
Paikkakunta : helsinki
Registration date : 10.11.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Sairausloma?? Empty Vs: Sairausloma??

Viesti kirjoittaja turkutuulia Pe Huhti 16, 2010 3:23 am

Kyllä sitä sairauslomaa saa ihan tarpeeksi lääkäriltäkin eli älä nyt vaan omia lomiasi siihen uhraa!! Mä kävin heti Suomeen tultuani yksityisellä hakemassa sairauslomaa mutta jatkoin julkisella puolella. Ja siellä mut kuvattiinkin kun ei oo vakuutusta ja kaikki tollaset on yksityisellä tosi kalliita juttuja...Mulla oli kaikkien huonojen sattuminen takia ihan älyttömän pitkä saikke mutta kyllä lääkärit ymmärsi mun tilanteen, samoin töissä sairaanhoitaja ja esimies.

turkutuulia

Viestien lukumäärä : 154
Paikkakunta : turku
Registration date : 20.10.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Sairausloma?? Empty Vs: Sairausloma??

Viesti kirjoittaja lootus75 Pe Huhti 16, 2010 10:42 am

Mulle kirjoitettiin KYS:stä suoraan 5 viikkoa sairaslomaa, ensin tarjottiin 3 viikkoa mut nostettiin viiteen kun työni sisältää nostelua ja muutenkin fyysisesti raskasta.
lootus75
lootus75

Viestien lukumäärä : 91
Ikä : 48
Paikkakunta : Jyskä
Registration date : 21.09.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Sairausloma?? Empty Vs: Sairausloma??

Viesti kirjoittaja minä Ti Huhti 20, 2010 9:01 pm

Kiitos vastauksista.

Olen menossa sinne Adamsille. Pitää mennä 17/5 ja leikkaus olisi 19/5 siellä tulee olla viikko ainakin sen lääkärin mukaan, sanoi, että on parempi olla se viikko, kun tulen suomesta.
No, tältä palstalta saa hyvää informaatiota. Katotaan nyt kuinka tää sujuu.
minä
minä

Viestien lukumäärä : 48
Paikkakunta : Helsinki
Registration date : 22.03.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Sairausloma?? Empty Vs: Sairausloma??

Viesti kirjoittaja muotovalio La Huhti 24, 2010 11:01 am

Minulle kirjoitettiin lääkärin työstä sairaslomaa 2kk, olin sairaalassa päivystämässä 3 viikon päästä leikkauksesta ja vointini pohjalta olisin voinut mennä jo aikaisemminkin.

muotovalio

Viestien lukumäärä : 52
Paikkakunta : Pohjanmaa
Registration date : 05.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Sairausloma?? Empty Vs: Sairausloma??

Viesti kirjoittaja minä Su Huhti 25, 2010 10:55 am

No, menen nyt kuitenkin. Olen yrittänyt kysyä työnantajalta, että kelpaako toisen Eu-maan lääkärintodistus? Menen toki lääkärille, kun tulen takasin, siellä tulee olla viikko kaksi ekaa päivää ne tutkii ja jos kaikki ok niin leikkaus. Tarvittaessa saan tietty täällä suomessa sitä sairauslomaa, mutta sitten se aika, kun olen siellä.
Työterveyshuollosta ne sanoi mulle, että jos se lääkärintodistus ei kelpaa sieltä Tallinnasta niin sovi esimiehen kanssa, että ottaa sitten sulta lomapäiviä siltä Tallinnan jaksolta. Ehkä se niin on paras, vaikka lääkärintodistukseen tulisi luottaa. Itsekin hoitoalalla, fyysisesti aika raskasta.
minä
minä

Viestien lukumäärä : 48
Paikkakunta : Helsinki
Registration date : 22.03.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Sairausloma?? Empty Vs: Sairausloma??

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa