Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

KUMPI PAREMPI KEINO???

+4
ritu
douniainen
MRA123
tigertytto
8 posters

Siirry alas

KUMPI PAREMPI KEINO??? Empty KUMPI PAREMPI KEINO???

Viesti kirjoittaja tigertytto Su Maalis 21, 2010 5:26 pm

kummalla dietillä mahtaa paino pudota paremmin...adkinssin vai sillä että söisi pelkkiä ateriankorvikepusseja??
Kuinka paljon teillä muilla jotka olette jo eneillyt niin paino lähti viikossa???
tigertytto
tigertytto

Viestien lukumäärä : 1222
Paikkakunta : turku
Registration date : 16.02.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

KUMPI PAREMPI KEINO??? Empty Vs: KUMPI PAREMPI KEINO???

Viesti kirjoittaja MRA123 Su Maalis 21, 2010 8:35 pm

Moi,

Mielestäni painonpudotus ENEn aikana on sekin yksilöllistä. Mulla paino putosi ekalla viikolla n. 4kg muilla viikoilla 2-3kg, viidessä viikossa yhteensä 11kg.
ENEilin tavallisilla ruoka-aineilla, mulla pussit tökkii. Dieetin jälkeen olen ollut vähähiilihydraattisella ruokavaliolla, paino pysynyt samana. Joten ainakin tuo vähähiilarinen ruokavalio toimii, jos pitäisin hiilarit alle 25g/vrk niin painon pitäisi pudota kohtuullisen reippaasti, olen itseasiassa sitä aloittelemassa... saas nähdä kuinka ämmän käy :)
MRA123
MRA123

Viestien lukumäärä : 595
Ikä : 52
Paikkakunta : Lempäälä
Registration date : 29.09.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

KUMPI PAREMPI KEINO??? Empty Vs: KUMPI PAREMPI KEINO???

Viesti kirjoittaja douniainen Ti Maalis 23, 2010 5:17 am

Mun on pakko tähän nolona tunnustaa että sain painoa alas ennen leikkausta vaivaiset -6kg vaikka lääkäri silloin sanoi että -10kg.

Tämä johtui siitä etten pystynyt 100% eneilyyn.
Eli oli päiviä kun pysyin "ruodussa" ja päiviä kun ei onnistunut ja silloin katsoin että söin ihan tavis ruokaa niin ettei se ylity 600kl / vrk.

No yritin parhaani ja podin kyllä huonoa omaatuntoani koska täällä oli kirjoituksia että kovana siskot ja veljet ja mä en pystynytkään olemaan niin "kova!"

No näin jälkikäteen leikattuna olen tyytyväinen että edes katsoin pahoina päivinä kalorimääriä sillä muutenhan ei olis tullut - ollenkaan.

Mutta tigertyttö; ehkä noista toi atkins olisi ehkä minua houkuttelevampi, ite joskus sitä noudattamalla sain 3kk -16kg.

douniainen

Viestien lukumäärä : 28
Paikkakunta : Satakunta
Registration date : 08.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

KUMPI PAREMPI KEINO??? Empty Vs: KUMPI PAREMPI KEINO???

Viesti kirjoittaja tigertytto Ti Maalis 23, 2010 6:07 am

Kiitos douniainen vastauksestasi...
Toivon sulle paranemisia koko sytämmestäni ...mua alkoi itseänikin ahdistamaan hengitystä kun luin tuolta toisesta paikasta sun leikkaus kertomusta....mulla kun on välillä ollut paniikkihäiriö kohtauksia niin tiedän miltä tuntuu kun ei saa henkeä...kamalaa...mutta kiva että nyt olet jo parempaan päin
tigertytto
tigertytto

Viestien lukumäärä : 1222
Paikkakunta : turku
Registration date : 16.02.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

KUMPI PAREMPI KEINO??? Empty Vs: KUMPI PAREMPI KEINO???

Viesti kirjoittaja ritu Ti Maalis 23, 2010 2:15 pm

Varmaan molemmilla keinoilla paino putoaa jos kalorit jäävät 600-800, itse pudotin painoani noilla nutripusseilla ja kinkulla eikä minkäänlaista nälkää ollut sillä söin 300- 400g kinkkua joka päivä ja loput pusseja.

ritu

Viestien lukumäärä : 433
Paikkakunta : Savo
Registration date : 17.09.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

KUMPI PAREMPI KEINO??? Empty Vs: KUMPI PAREMPI KEINO???

Viesti kirjoittaja tigertytto Ti Maalis 23, 2010 3:39 pm

Kiitos kaikille vastauksista(hymynaama hymiö)

Olen ollut nyt sitten enimmäkseen noilla pusseilla...tuossa paketissa lukee et jos juo 5 pussii päivässä niin siitä sa kaikki tarvitsemansa ja kaloreita tulee 510..esim eilen join 4 pussia ja söin yhden aterian,(kalafile+salaattia)ja 2 litraa vettä...en tiiä oliko siinä liikaa..toivo alkaa mennä pusikkoon jos mun ponnisteluista huolimatta täää helevetin paino ei voi lähteä pois.
tigertytto
tigertytto

Viestien lukumäärä : 1222
Paikkakunta : turku
Registration date : 16.02.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

KUMPI PAREMPI KEINO??? Empty Vs: KUMPI PAREMPI KEINO???

Viesti kirjoittaja hylje Ti Maalis 23, 2010 5:48 pm

sanoisin että [b]täysin yksilöllistä[/b], joillekin tehoaa atkins, joillekkin pussit,

joillekkin ihan normi ruokavalio vähäkalorinen,
lääkitykset, yms vaikuttaa paljon, sukupuoli,liikkuminen,aineenvaihdunta,
tosin itse huomannut että jos liian vähän syö , ei tipu, eli samaa kuin jälkeen leikkauksenkin.
Ttsemppiä itselle ainakin huomasin että kun syön vain 500kcal ei tipu,ainakaan viikossa,
paremmin tippuu kun 800kcal päivässä, hitaasti silläkin mutta menee alas sentään vähän.
hylje
hylje

Viestien lukumäärä : 185
Ikä : 61
Paikkakunta : Turku
Registration date : 04.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

KUMPI PAREMPI KEINO??? Empty Vs: KUMPI PAREMPI KEINO???

Viesti kirjoittaja Nipazu Ti Maalis 23, 2010 6:08 pm

Hei Tigertyttö, tsemppiä ja kyllä se siitä! Olen itse nyt huomannut, että mitä enemmän stressaat pudotusten kanssa - sitä huonommin lähtee... Leikkauksen jälkeen Pulssissa jopa kiellettiin käymästä vaa´alla useammin kuin kerran viikossa, koska stressitila elimistössä estää laihtumisen. Ja muuten minulla se pitää NIIIIN paikkansa. Tuntui, että eneilemällä viisi viikkoa sain vain vaivaiset seitsemän kiloa pois, vaikka kaiken järjen mukaan sillä syömisellä olisi pitänyt lähteä enemmän? Mutta ravailin vaa´alla pahimpana päivänä kolme kertaa.
Nyt kun olen elänyt tätä leikkauksen jälkeistä elämää, saattaa mennä viikkoja, ettei paino putoa yhtään - sitten rysähtääkin kolme kiloa yhtenä viikkona?? Eli olen itse mielessäni todennut, että koko homma on jumeineen ja pudotuksineen ihan henkimaailman hommia - se mitä itse voin tehdä on ottaa rennosti ja syödä OIKEIN. Ja tietysti liikkua.... Olen nyt pudottanut 40 kiloa ja viimeiset kahdeksan kiloa ovat olleet huomattavasti tiukemmassa kun ne ensimmäiset 32 - ehkä vaikeuksilla oli "hiukan" osuutta asiaan ;D.
Olen seurannut miten mietit sitä leikkauspäätöstä ja sen seurauksia, niin voin vaan itse kertoa omasta puolestani oman mielipiteeni: vaikka kaikki meni niin persiilleen leikkauksen jälkeen kuin voi ja olin sairaalakierteessä ja korjausleikkauksissa plus oksensin sen kahdeksan viikkoa - niin en siltikään kadu leikkausta! Nyt, kun olen kunnossa ja laihtuminen hyvässä vauhdissa, on elämä paljon parempaa kuin ennen. Sokru- + verenpainelääkkeet ovat puolittuneet ja tod. näk. pääsen niistä eroon tässä kuussa kokonaan, jaksaminen yleensä on huomattavasti parempaa ja elämä maistuu upealta! Tsemppiä tyttö, kyllä se siitä!

Nipazu

Viestien lukumäärä : 33
Paikkakunta : Lahti
Registration date : 08.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

KUMPI PAREMPI KEINO??? Empty Vs: KUMPI PAREMPI KEINO???

Viesti kirjoittaja tigertytto Ti Maalis 23, 2010 10:33 pm

Kiitos nipazu :)
No jooo jos se on stressistä oikeesti kiiinni niin siinä onkin sitten se syyy miksi mun painoni lähteee TODELLA VAIKEESTI pois.Stressiä on muutenkin ja sitten vielä tämä painon kanssa hermoilu..harmittaa vaan kunitse tietää että on oikeesti jättänyt kaikki herkut pois ja syö todella vähän(ehkä sitten liiankin vähän)ja paino ei vaan tahdo lähteä..
Liikkumaan en paljoa pysty tuon vanhan jalkavamman takia ja aineenvaihdunnasta en tiedä muuta kuin sen että esim kun olen saunassa niin ei meinaa hiki tulla millään vaikka kuinka viskois vettä kiukaalle..en tiiä onko toi just yksi esim siitä että on huono aineenvahdunta.???
tigertytto
tigertytto

Viestien lukumäärä : 1222
Paikkakunta : turku
Registration date : 16.02.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

KUMPI PAREMPI KEINO??? Empty Vs: KUMPI PAREMPI KEINO???

Viesti kirjoittaja XXXLnytM Ke Maalis 24, 2010 3:44 am

"adkins" Atkins* on loppuelämäsi dieetti (ruokavalio) kun taas nutraus viikkokohtaista. Molemmat toimii, Atkins toimii usealla jo vuosien ajan. Suosittelen karppaus-info foorumia.

Ja sitten vielä: http://fi.wikipedia.org/wiki/Aineenvaihdunta

XXXLnytM

Viestien lukumäärä : 8
Paikkakunta : Satakunta
Registration date : 26.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

KUMPI PAREMPI KEINO??? Empty Vs: KUMPI PAREMPI KEINO???

Viesti kirjoittaja Heluna Ke Maalis 24, 2010 8:28 pm

Hei Tigertyttö>=)
Minä saan kanssa usein saunassa heittää vettä urakalla ja miehen löylyistä saunoa ilman hikeä?. mistähän johtuu??? Katsottiin verikokeissa kilpirauhaset mutta ei kuulemma? ole mitään vikaa. Silloin kun juo monta tuoppia vettä ennen saunaa saattaa hiota mut muuten ei muuta kun läski kuumottaa mut hiki ei tuu. Sori menee vähän asian vierestä mut oli vaan hyvä lukea etten ole ainut=d Ihanaa kesän odottelua kaikille. Ja pitäkää peukkuja että saan lähetteen=)

Heluna

Viestien lukumäärä : 155
Ikä : 48
Paikkakunta : Nurmijärvi
Registration date : 19.03.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

KUMPI PAREMPI KEINO??? Empty Vs: KUMPI PAREMPI KEINO???

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa