Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

NYT SE PAMAHTI...

+12
douniainen
Mama XXL
haaho
Rullukka
Pia
Tepa43
Lupsu
hylje
Tantta
Tikrustiina75
Läski vm-64
tigertytto
16 posters

Sivu 2 / 2 Edellinen  1, 2

Siirry alas

NYT SE PAMAHTI... - Sivu 2 Empty Vs: NYT SE PAMAHTI...

Viesti kirjoittaja tigertytto Su Maalis 28, 2010 3:28 am

Noloa edesmyöntää Tantta..mut taisin olla liian lyhytpinnainen sen hiilarittoman dietin kanssa..alkuun näytti et olis 2 kiloa lähtenyt ja sitten kun menin seuraavaksi vaa´alle niin oli tullut 2,5 kiloa takas..mut se saattoi tietty olla kiinni niistä kuukautisista..mut lopetin siihen sen ja aloitin näitten pussukoitten kanssa ja saatan taas siirtyä takas siihen adkinssiin...Tää on just tätä kun koko elämän olen laihduttanut ja kaiken pitäis tapahtuu hetkessä ja kun niin ei tietenkään tapahdu niin sitte nlopahtaa mielenkiinto hetkeksi ja taas ollaan alkutekiöissä...mut nyt olen kyllä ollut pitkä pinnainen koska mulla on se porkkana...eli LEIKKAUS...se saa jaksamaan tätä yritystä,dietti tapa vaan vaihtuuu kun haluis nopeemmin painoa pois..no kai se on pääasia että suunta on alaspäin vaikkakin sitten hitaasti..
tigertytto
tigertytto

Viestien lukumäärä : 1222
Paikkakunta : turku
Registration date : 16.02.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

NYT SE PAMAHTI... - Sivu 2 Empty Vs: NYT SE PAMAHTI...

Viesti kirjoittaja Tantta Su Maalis 28, 2010 4:20 am

Ei siina ole mitaan noloa. Eihan me oltais edes talla palstalla jos oltais joskus osattu pysyvasti pudottaa painoa tarpeeksi.Kokeile rauhassa eri tapoja. Sulle sopiva varmasti loytyy. Mita Atkinssiin tulee, niin sita kannattaa kokeilla 2 viikkoa. Siina ajassa nakee hyvin onko se sopiva keino vai ei.
Ma oon sun kanssa samanlainen tossa, etta kaikki pitaa tapahtua toissapaivana, ei karsivallisyytta sitten tippaakaan.
Leikkaus auttaa suakin, oon ihan valuuttunut.
Tantta
Tantta

Viestien lukumäärä : 296
Paikkakunta : Brysseli
Registration date : 21.12.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

NYT SE PAMAHTI... - Sivu 2 Empty Vs: NYT SE PAMAHTI...

Viesti kirjoittaja Kimby Su Maalis 28, 2010 4:21 am

Varmasti tähänkin tulee eriävä mielipide (ja on jo ennestään tässä säikeessä), mutta ei se haittaa. Mun mielestä ENE-pussit on kaikista tehokkain keino nopeaan painonpudotukseen. Ne kun on nimenomaan suunniteltu niin että aineenvaihdunta pysyy käynnissä kun niitä vetää säännöllisesti ja juo riittävästi. Mikään ihmekarppaus ei toimi sen tehokkaammin. Se 555 kcal viidestä pussista riittää kyllä aineenvaihdunnan ylläpitämiseen mikäli toimitaan ohjeiden mukaisesti. Jos ei lähde edes kiloa viikossa pelkillä pusseilla menisin kyllä itse aineenvaihduntatukimuksiin. Kun ENEllään kunnolla niin ei syödä makkaraa ja juustoa samalla.

Itse hermostuin mun omaan (mielikuvitus)jumitukseen ja vedin tässä välissä yhden viikon pelkkiä nutreja 6 kpl/päivä. 2,5 kiloa lähti, ja nyt tuntuu taas lähtevän normiruuallakin sellainen 1,5 kg/viikko/1200 kcal joka on ihan sopiva määrä tähän tilanteeseen. Selkeästi pisti pussit nimenomaan vauhtia aineenvaihduntaan, ainakin minun tapauksessani.
Kimby
Kimby

Viestien lukumäärä : 644
Ikä : 52
Registration date : 28.11.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

NYT SE PAMAHTI... - Sivu 2 Empty Vs: NYT SE PAMAHTI...

Viesti kirjoittaja Tantta Su Maalis 28, 2010 4:40 am

Kimby, sun kommentin kolme viimeista sanaa oli ne ratkaisevat . Me ollaan niin ysiloita, yks juttu sopii yhdelle, toinen toiselle.
Kaikki hyvin niin kauan kun kaikille loytyy se oma juttunsa. Mulla parhaiten toimii karppaus.
Nyt leikkauksen jalkeen en ole karpannut kun paino on pudonnut ihan talla sekakamallakin, mutta heti jos pudotus pysahtyy pidemmaksi aikaa, niin alan karpata.
Hienoa , etta sait jumituksesi loppumaan jpudotuksen taas kayntiin.
Tantta
Tantta

Viestien lukumäärä : 296
Paikkakunta : Brysseli
Registration date : 21.12.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

NYT SE PAMAHTI... - Sivu 2 Empty Vs: NYT SE PAMAHTI...

Viesti kirjoittaja Kimby Su Maalis 28, 2010 7:10 pm

Tarkoitin että mun kohdalla ENE-pussit potkaisi aineenvaihdunnan käyntiin 6 viikon . On sitten säästöliekkiä tai ei, niin jos ei pelkillä nutripusseilla putoa paino vähintään kilon verran niin on ihan oikeasti syytä tutkia miksei paino putoa. Näin sanoi mulle aikoinaan Laakson sairaalan laihdutusryhmän lääkäri. Ois ihan hyvä muistaa että onhan ne pussitkin vähähiilarisia. Ei ne sisällä mitään ylimääräisiä hiilareita joista ei olisi mitään hyötyä, ja proteiini/kcal suhde on korkea.
Kimby
Kimby

Viestien lukumäärä : 644
Ikä : 52
Registration date : 28.11.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

NYT SE PAMAHTI... - Sivu 2 Empty Vs: NYT SE PAMAHTI...

Viesti kirjoittaja tigertytto Su Maalis 28, 2010 10:44 pm

Kiitos kimby...nyt teen sitten testin ja aloitan huomisesta pelkän pussittelun ja vesi kuurin..meinaan mua häiritsee ihan tosissaan tämä vähäinen painon putoaminen.
tigertytto
tigertytto

Viestien lukumäärä : 1222
Paikkakunta : turku
Registration date : 16.02.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

NYT SE PAMAHTI... - Sivu 2 Empty Vs: NYT SE PAMAHTI...

Viesti kirjoittaja anska To Huhti 15, 2010 2:32 pm

Heips! Tigertyttö! Mulla on 3.6. gastrolle meno, olis kiva arvioida omaa aikataulua.. Koska sä kävit gastrolla? Mitä sen jälkeen vilä tulee? Koska se lähete tulis? Ilm leikkausjono on nyt aika tarkka 6kk..:( Tarkoittais mulla aik joulukuussa leikkausta..:(

anska

Viestien lukumäärä : 7
Ikä : 41
Paikkakunta : Turku
Registration date : 06.06.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

NYT SE PAMAHTI... - Sivu 2 Empty Vs: NYT SE PAMAHTI...

Viesti kirjoittaja tigertytto To Huhti 15, 2010 3:00 pm

Heips Anska

Mä olin tähystyksessä 16.2 ja siellä sanottiin että ei ole estettä leikkaukselle,ellei sitten niistä koepalojen vastauksesta löydy jotain...ei löytynyt..ja leikkaus on 6.9.
Mun käsityksen mukaan mulle ei tule enää mitään koska lääkäri neuvoi että ene dietti pitää aloittaa itse tasan 4 viikkoa ennen leikkausta.
Mä itse halusin ravitsemusterapeutille ja sinne mulla on aika vielä.Nää jutut näyttäis menevän hiukan eri tavalla jokaisella,koska mulle ei olla esim sanottu että keuhkot kuvattais tai ultraa tehtäis.
tigertytto
tigertytto

Viestien lukumäärä : 1222
Paikkakunta : turku
Registration date : 16.02.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

NYT SE PAMAHTI... - Sivu 2 Empty Vs: NYT SE PAMAHTI...

Viesti kirjoittaja minä To Huhti 15, 2010 3:06 pm

ONNEA !!!!
minä
minä

Viestien lukumäärä : 48
Paikkakunta : Helsinki
Registration date : 22.03.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

NYT SE PAMAHTI... - Sivu 2 Empty Vs: NYT SE PAMAHTI...

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 2 / 2 Edellinen  1, 2

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa