Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Huomenna tk:n

4 posters

Siirry alas

Huomenna tk:n Empty Huomenna tk:n

Viesti kirjoittaja dunbar To Maalis 11, 2010 4:39 am

Mulla on huomenna tk:n aika lääkärille, jotta jos vihdoin saisin sen lähetteen edes sisätautilääkärille. Vuosi sitten kävin viimeksi asian tiimoilta tk:ssa ja silloin sain Redut. Nyt nuo lääkkeet on poistettu markkinoilta, joten ainakaan niitä ne ei voi tarjota. Syksyllähän olisin saanut lähetteen, mutta sairastuin ilm stressiripuliiin siskoni kuoleman jälkeen. Pari kuukautta ripuloin, joten ei tehnyt mieli suolistoon kajota millään. Onneksi se ripuliaika on muisto vain ja uskallan taas kysellä laihdutuskeinoja.

Olen päättänyt, etten lähde pois vastaanotolta, jollei mulla ole lähetettä kourassa!! Ja mikäli en sitä saa, marssin yksityiselle. En ole vielä sinne kehdannut mennä, koska haluaisin päästä helpommalla:) Pitäkää nyt peukut pystyssä. BMI melkein 50 ja silti ei lähetteitä satele...

dunbar

Viestien lukumäärä : 329
Paikkakunta : Espoo
Registration date : 11.01.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Huomenna tk:n Empty Vs: Huomenna tk:n

Viesti kirjoittaja tigertytto To Maalis 11, 2010 4:47 am

Täällä pidetään ainakin peukkuja ja isovarpaita pystyssä :)
tigertytto
tigertytto

Viestien lukumäärä : 1222
Paikkakunta : turku
Registration date : 16.02.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Huomenna tk:n Empty Vs: Huomenna tk:n

Viesti kirjoittaja Tepa43 To Maalis 11, 2010 4:06 pm

TÄÄLTÄ MYÖS TSEMPIT SULLE!
Tepa43
Tepa43

Viestien lukumäärä : 877
Ikä : 58
Paikkakunta : Eura
Registration date : 13.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Huomenna tk:n Empty Vs: Huomenna tk:n

Viesti kirjoittaja dunbar To Maalis 11, 2010 4:53 pm

Hahaa! Vietin lääkärillä varmaan tunnin ja perinpohjaisen tutkimuksen ja tavanomaisten laihdutusseurannan tk:ssa puheiden jälkeen lääkäri suostui kirjoittamaan lähetteen sisätautilääkärille! Nytpä alkaa jännät paikat, kun odottelen sisätautilääkärin puheille pääsyä. Toivottavasti ottavat edes puheilleen:)

Bmi nyt 48,3, pari pykälää olen saanut sen alaspäin puolentoista vuoden aikana. Verenpaine oli koholla, alapaine 95. Mittaan sen kyllä uudestaan, koska lekuri halusi mitata sen tavallisella mansetilla ja se ei mun käsivarteen oikein mahdu... Eli en luota tuohon tulokseen. Mut ompahan sisätautilääkärille hieman "paranneltu" tulos:) Valitin lääkärille kaikki jalkavaivat luupiikkeineen ja suonikohjut samaan syssyyn. Astmaahan mulla ei ole, mutta koko talven olen yskinyt räkää. Joten tupakanpoltto pitäis kyl lopettaa. Siitä se lekuri sanoi, että sen ne ainakin määrää mulle, jos leikkuuseen joskus pääsen.

No apteekin kautta kotiin ja nolona naureskelin. Nainen parhaassa iässään, 32v ja joka paikka rempallaan. Harmittaa tuo tupakointikin. Ei olis pitänyt koskaan edes aloittaa. No olen pystynyt lopettamaan kaksi kertaa raskauksien ajaksi, joten enköhän pysty vielä kolmannen ja viimeisen kerrankin. Mutta miten saada tämä nolouden tunne siirrettyä aktiiviseen laihduttamiseen?

dunbar

Viestien lukumäärä : 329
Paikkakunta : Espoo
Registration date : 11.01.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Huomenna tk:n Empty Vs: Huomenna tk:n

Viesti kirjoittaja Tepa43 Pe Maalis 12, 2010 1:01 am

Isot tsempit sulle kaikkeen varsinkin tohon, että saat ittesi tupakasta eroon!!
Tepa43
Tepa43

Viestien lukumäärä : 877
Ikä : 58
Paikkakunta : Eura
Registration date : 13.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Huomenna tk:n Empty Vs: Huomenna tk:n

Viesti kirjoittaja AnnikaK Ti Huhti 13, 2010 7:00 am

Onnee ja tsemiä sinne! Ite menen omalääkärille 19.pv ja saman asian tiimoilta. kävin vuosi sitten ja ei antanu lähetettä vaikka ylipainoo melkeen 100kg ja ikää 22v. ja tällä kertaa en itekkään poistu sieltä vasta kun saan sen lähetteen. haluaisin yksityiselle mut rahoitus on hieman hankala.. hyvää kannattaa kuulemma odottaa mut sanoppa se mun selälle.. hömph.. mut.. katsotaan miten eukon käy...

AnnikaK

Viestien lukumäärä : 67
Ikä : 36
Paikkakunta : tampere
Registration date : 13.04.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Huomenna tk:n Empty Vs: Huomenna tk:n

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa