Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

swägä85 sanoo iiison HEI KAIKILLE!!=)

2 posters

Siirry alas

swägä85 sanoo iiison HEI KAIKILLE!!=) Empty swägä85 sanoo iiison HEI KAIKILLE!!=)

Viesti kirjoittaja swägä85 To Maalis 04, 2010 10:26 pm

Uunituore täällä foorumilla, 24v, BMI 45,9 avoliitossa asuva nainen Oulusta, jolla päässä pyörii laihdutus ja ehkä joskus mahdollisesti toivottavasti eteen tuleva leikkaus kunhan asiat saisi rullaamaan etiäpäin Smile

Kaikki vaan rohkiasti jakamaan kokemuksia ja kuulumisia! Smile

swägä85

Viestien lukumäärä : 4
Paikkakunta : Oulu
Registration date : 04.03.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

swägä85 sanoo iiison HEI KAIKILLE!!=) Empty Vs: swägä85 sanoo iiison HEI KAIKILLE!!=)

Viesti kirjoittaja Tepa43 To Maalis 04, 2010 10:55 pm

Tsemppiiiiiiiiiiiii ja tervetuloa tänne....................et tule pitkästymään!

Sun BMI on sama kun mun homma alko vuosi sitten...........nyt oon saanu sen tiputettuu tonne 30 korville josta oon tosi tyytyväinen
en todellakaan kadu lähtöäni tähän juttuun.......
mulle tehtiin GBP 15.12.-09

Onnee matkaan!
Tepa43
Tepa43

Viestien lukumäärä : 877
Ikä : 58
Paikkakunta : Eura
Registration date : 13.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

swägä85 sanoo iiison HEI KAIKILLE!!=) Empty Vs: swägä85 sanoo iiison HEI KAIKILLE!!=)

Viesti kirjoittaja swägä85 To Maalis 04, 2010 11:14 pm

Kiitos kiitos! Smile Toivotaan et tää lähtee tästä,onhan tuota jo ihan pennusta asti näijen makkaroitten kans eläny, ens viikolla otan puhelimen kätöseen ja alan soittelemaan ja hoitaan kilojen karistus urakkaani eteenpäin! Sulla on kyllä paino alakanu reilusti lähteen! Onnittelut! Smile :

swägä85

Viestien lukumäärä : 4
Paikkakunta : Oulu
Registration date : 04.03.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

swägä85 sanoo iiison HEI KAIKILLE!!=) Empty Vs: swägä85 sanoo iiison HEI KAIKILLE!!=)

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa