Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Miten meni "ensimmäinen" joulunne?

+11
kyllönen
musti0205
papis73
Jemima-61
Tantta
BigMama
Kimby
Tepa43
ritu
Tirlittan
Terhikki
15 posters

Siirry alas

Miten meni "ensimmäinen" joulunne? Empty Miten meni "ensimmäinen" joulunne?

Viesti kirjoittaja Terhikki La Joulu 26, 2009 6:25 pm

Miten meni joulu juuri leikatuilla ja niillä jotka ovat kohta menossa leikkaukseen? Niin tai konkarit, muistelkaa omaa "ensimmäistä" jouluanne. Mitä saitte joululahjaksi?

Minut leikattiin 7.12. olen melko tarkkaan ollut soppa/jukurtti linjalla, jouluna kokeilin laatikoita yms. Piimäjuusto meni helposti, äidin tekemää ja hän jätti minulle osan valuttamatta, joten se oli sopivan kosteaa. Lanttu ja peruna laatikko maistui. Porkkanalaatikon äiti teki, ensimmäistä kertaa elämässään, mannaryyneistä ja hyvää oli. Minulla oli myös maksapateeta ja jonkinlainen lohipatee, nämäkin meni ok. Lämminsaulohesta tuli ensin vähän huono olo, mutta kokeilin uudestaan hienontamalla sen tuorejuuston joukkoon ja sitten olikin sopivaa. Ruokalusikallinen kaikkea oli enemmän kuin tarpeeksi ja syömisessä piti pitää taukoa, kun alkoi käydä tosi raskaaksi.

Vähän jännitti, että miten tuo vähän paksumpi ruoka uppoamaa, mutta hyvinhän se meni. Sain juotua myös vettä syömisien välissä, sekin oli jo ihan hyvää ja veden makuista. Tähän asti en ole oikein saanut juotua, kuin mehua lääkkeiden kanssa. Kaikki ruokahan on ollut enemmän tai vähemmän nestettä, joten ei ole ollut janokaan.

Joululahjoista kysyin ihan siksi, että minä sain siskolta ihan ykköshienot lahjat. cheers Kaksi keittokirjaa Eating Well After Weight Loss Surgery (ei kuvia) ja Recipes For Life After Weight-Loss Surgery (kuvia). Molemmissa on alussa ohjeita miten tulee alussa syödä, ei siis mitään uutta, mutta uusin sanoin ja selityksin. Molemmissa on reseptien kohdalla kerrottu kalorit, proteiinit yms ja lisäksi on määrät ja miten syödä (esim soseutettuna) missäkin leikkauksen jälkivaiheessa. Huomioon on otettu myös erilaiset leikkaukset. Molemmissa reseptit vaikuttaa ihan käyttökelpoisilta ja helposti suomennettavilta, ei ole liikaa kummallisia ruoka-aineita, jota ei Suomesta löytäisi.

Nyt jännittää kiinteän ruuan aloittaminen, mutta eiköhän siihenkin ole valmis tuossa parin viikon päästä.

Terhikki

Viestien lukumäärä : 39
Paikkakunta : Mäntsälä, Finland
Registration date : 06.09.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Miten meni "ensimmäinen" joulunne? Empty Vs: Miten meni "ensimmäinen" joulunne?

Viesti kirjoittaja Tirlittan Su Joulu 27, 2009 4:14 am

Tosi hienot joululahjat saitkin Terhikki! Kyllä jenkit on tehneet kirjat joka tilanteeseen...

Joulu meni/menee (eihän se vielä ole ihan ohi!) hyvin. Minulle on tehty siis sleeve 9.11, ja söin joulupöydästä ihan kaikkea, eikä tullut minkäänlaisia pulmia. Kaikki sopi, ja yllättävän paljon massuun mahtui ilman "jälkiseurauksia". Nyt vähän jo epäilyttää olenko mahtanut syödä ihan liikaa noin painonlaskua ajatellen. Aika tiuhaan olen tankannut, ja nyt se onkin helppoa kun jääkaapissa on kaikenlaista hyvää valmiina, senkun mikroon työntää...

Tirlittan

Viestien lukumäärä : 117
Paikkakunta : tampere
Registration date : 13.09.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Miten meni "ensimmäinen" joulunne? Empty Vs: Miten meni "ensimmäinen" joulunne?

Viesti kirjoittaja ritu Su Joulu 27, 2009 3:10 pm

Hyvin Joulu meni leikattu 9.11 (ohitus) kaikki upposi määrät vain vähäisiä viinikin maistui hyvälle kyllä passaa olla leikattuna kun saa syödä kokoajan silti ei liho vaan laihtuu.

ritu

Viestien lukumäärä : 433
Paikkakunta : Savo
Registration date : 17.09.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Miten meni "ensimmäinen" joulunne? Empty Vs: Miten meni "ensimmäinen" joulunne?

Viesti kirjoittaja Tepa43 Su Joulu 27, 2009 4:12 pm

15.12 LEIKATTU JA 16.12. SYVÄVUOTO KORJATTU!

JA JOULU MENI TOOOOOOSI HYVIN!

SÖIN LUSIKKA SITÄ JA LUSIKAN TÄTÄ....SIIS LAATIKOITA MUTUSTELIN, SUOLA PÄHKINÖITÄ, NÄKKÄRIÄ MÄTITAHNALLA, KUIVAKAKKU PALA, KÄÄRETORTTUPALA, RIISIPUUROA.............VÄHÄN KINKKUAKIN MUTUSTIN JA JOPA NIELIN KUN MENI IHAN TAHNAKSI!

SIIS TOSIIIIIIII HITAASTI JA PIENII PALOJA KERRALLAAN!

HENGISSÄ OLLAAN!
JA VATSA TOIMII......TULIS VAAN ARKI, ETTÄ SAIS NOI RIIVATUN METALLI HAKASET POIS!!!

MUUTEN EI EES HUOMAA, ETTÄ ON JUST LEIKATTU, MUT NUO HAKASET KRINNAILEE VÄLILLÄ!

PS. OON MEIDÄN PERHEEN LÄVISTETYIN HENKILÖ! heh heh

PAREMPAA VUOTTA 2010 KAIKILLE!
Tepa43
Tepa43

Viestien lukumäärä : 877
Ikä : 58
Paikkakunta : Eura
Registration date : 13.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Miten meni "ensimmäinen" joulunne? Empty Vs: Miten meni "ensimmäinen" joulunne?

Viesti kirjoittaja Kimby Su Joulu 27, 2009 5:00 pm

Siis mitä ihmeen hakasia?

Voisitko Tepa ottaa sen CAPS lockin pois päältä kun kirjoitat. On nimittäin tosi rasittavaa lukea sellaista joka näyttää ja tulkitaan huutamiseksi.


Kimby
Kimby
Kimby

Viestien lukumäärä : 644
Ikä : 52
Registration date : 28.11.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Miten meni "ensimmäinen" joulunne? Empty Vs: Miten meni "ensimmäinen" joulunne?

Viesti kirjoittaja BigMama Su Joulu 27, 2009 5:33 pm

Joulu meni hyvin, leikattu 24.11(ohitus).
Vähän väliä syömistä, kalat meni parhaiten ja maistui parhaimmalle, kinkku ja kalkkuna aiheutti dumpingia joten niitä välttelin. Very Happy
maistoin haukun joulutorttua eikä ollu edes niin hyvää kun muistin, joten mies sai syödä loput Laughing
Ensimmäinen joulu kun kilo tippui painoa, yleensä sitä on tullut lisää rendeer
Onnea uuteen vuoteen kaikille. Ja voimia ja jaksuja kaikille jotka jo läpikäyneet leikkauksen ja siihen meneville Smile
BigMama
BigMama

Viestien lukumäärä : 56
Ikä : 35
Paikkakunta : porvoo
Registration date : 09.10.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Miten meni "ensimmäinen" joulunne? Empty Vs: Miten meni "ensimmäinen" joulunne?

Viesti kirjoittaja Tepa43 Su Joulu 27, 2009 11:47 pm

No kylläpäs Kimby on herkkis.... jaaa että huutamista .....en kyl niin aatellu kun aattelin itteeni, ettei tartte miettii isoi kirjaimii............

No kokeillaan kirjoittaa silleeee lailes...

Ne hakaset.......nuo kuusi tähystys reikää on viimeiselty metalli niiteillä (3/reikä) ei lanka tikeillä, joten on pakko mennä hoitsulle ne poistattaa ei onnistu omin voimin! Niiden poistoon on joku oma "nipsutin" (en ole ennen tämmösii kokenut)

Yritän vastaisuudessa kirjoittaa huutamatta Laughing

T: Tepa 43
Tepa43
Tepa43

Viestien lukumäärä : 877
Ikä : 58
Paikkakunta : Eura
Registration date : 13.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Miten meni "ensimmäinen" joulunne? Empty Vs: Miten meni "ensimmäinen" joulunne?

Viesti kirjoittaja Kimby Ma Joulu 28, 2009 1:15 am

Tai sitten Kimby sanoo ääneen sen mitä muutkin ajattelevat... Shocked

Vai että sellaisia hakasia. Mullapa ei sellaisia ole, vaan ainoastaan sulaavat ompeleet jotka tällä hetkellä mukavasti kutiaa. Tekisi mieli rapsuttaa vatsaa jollain teräsvillalla Laughing
Kimby
Kimby

Viestien lukumäärä : 644
Ikä : 52
Registration date : 28.11.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Miten meni "ensimmäinen" joulunne? Empty Vs: Miten meni "ensimmäinen" joulunne?

Viesti kirjoittaja Tantta Ma Joulu 28, 2009 2:34 am

Hassua nama erot naitten nahkan kiinnittamisvalineitten kanssa. Mulla on 4 varsinaista tahystysreikaa ja yksi reika, josta tuli ulos se dreeni. Kaikki ompelet on kanssa naita sulavia, viela ei kutia, mutta pian...
Joulunaika on ollut varsin mukavaa, eilen aloitin varsinaisen ruuan syomisen, keitettya porkkanaa, kukkakaalia ja uunissa haudutettua kalaa. Hyvaa oli eika mitaan ongelmia tullut. Tanaan jatkoin samalla linjalla, lautasella soseutin ja hyvin pureskelin. Olen jo tilannut mieheni laittamia lihapullia huomiseksi. Ohjeissa oli, etta jauheliharuuat soseutettuna on jo ok.
Makeita en ole maistanut, ihme kylla ei ole niin tehnyt mieli.
Tantta
Tantta

Viestien lukumäärä : 296
Paikkakunta : Brysseli
Registration date : 21.12.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Miten meni "ensimmäinen" joulunne? Empty Vs: Miten meni "ensimmäinen" joulunne?

Viesti kirjoittaja Jemima-61 Ma Joulu 28, 2009 4:20 am

Ensimmäinen joulu leikkauksen(6.10) jälkeen meni helpommin kuin odotin.Surin jo etukäteen, miten selviytyisin suvun useista ruokapidoista,mutta hyvin meni.Söin kaikkea tarjolla olevaa,mutta vain kirpunkokoisia annoksia.Aikaa meni yhtäkauan kuin muilla jättiannoksineen.Ei dumbingia yhtään kertaa.Namuja napsin vain muutamia suunmakeuttamiseen,ei tehnyt mielikään enempää.Viiniä maistoin,mutta ei uponnut lainkaan.Muutoin maut alkavat olla kohdallaan:kaikki maistuu juuri niin hyvältä kuin ennenkin.Ei tee kuitenkaan mieli santsata.Ihanaa!!!! Hyvää Joulua Kaikille ja vielä Parempaa Uutta Vuotta 2010! t:Jemima
Jemima-61
Jemima-61

Viestien lukumäärä : 35
Paikkakunta : rauma
Registration date : 20.10.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Miten meni "ensimmäinen" joulunne? Empty Vs: Miten meni "ensimmäinen" joulunne?

Viesti kirjoittaja papis73 Ke Joulu 30, 2009 3:03 pm

Joulu meni hienosti, vaikka ruuat eivät maistuneet niin hyviltä kuin ennen. Parhaalle maistui punajuuri- ja sienisalaatti kinkun kanssa. Joulupäivänä olikin makkarakeiton vuoro, ei vaan uponneet nuo laatikot kovin hyvin mutta maistettua tuli.
Kalasta (valkoinen kala) ja keitetyistä perunasta on tullut minun lempiruokia. entisenä pasta ihmisenä se tuntuu oudolta. Eilen söin jahtimakkaraa ja kuivattua ruisleipää kurkun kanssa -oli meinaa hyvää!
Onhan tässä pienellä päällä kestämistä, kun ne karhun annokset eivät mene enää alas.
Joululahjoista sen verran, että rakas siskoni oli ostanut minulle vaatteita. Muuten ok mutta olivat nykyistä kokoa Laughing No, kesällä kirpparia pitämään ja vaatteita myymään (niitä meinaa riittää ja piisaa. Saapahan uusia tilalle -vaatehullu kun olen. sunny
papis73
papis73

Viestien lukumäärä : 35
Ikä : 51
Paikkakunta : keuruu
Registration date : 01.01.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Miten meni "ensimmäinen" joulunne? Empty Vs: Miten meni "ensimmäinen" joulunne?

Viesti kirjoittaja Tepa43 Ke Joulu 30, 2009 3:14 pm

Koulunäkkäri mätitahnalla................aaah ihana suolainen nautinto..menee ihan muusiksi suussa mut on leikattu 15päivää sitten ja hyvin menee!

Yli 5kg pudonnu leikkauksen jälkeen!
Tepa43
Tepa43

Viestien lukumäärä : 877
Ikä : 58
Paikkakunta : Eura
Registration date : 13.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Miten meni "ensimmäinen" joulunne? Empty Vs: Miten meni "ensimmäinen" joulunne?

Viesti kirjoittaja musti0205 To Joulu 31, 2009 1:25 am

bom joulut meni pikku hiljaa joulupäivänä otettiin terveyskeskuksessa
hakaset pois 10päivää kuulemma on riittävä aika tilasin ajan jo maanantaina . cheers yllättävää on se kuinka nopeasti tulee täysi olo
jogurttia hedelmä keittoa velliä peruna muusia hapankorppua piimää
ja vettä. ei mene light mehu enää alas tulee paha tunne kahviakin tulee juotua tosi vähän mitään joulu herkkuja en ole uskaltanut ottaa eikä ole kaivannutkaan iloista uutta vuotta! lol! Like a Star @ heaven
musti0205
musti0205

Viestien lukumäärä : 44
Paikkakunta : Harjavalta
Registration date : 25.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Miten meni "ensimmäinen" joulunne? Empty Vs: Miten meni "ensimmäinen" joulunne?

Viesti kirjoittaja kyllönen To Joulu 31, 2009 1:29 am

Odotan jännittyneenä ravitsemusterautin luona käyntiä ensi maanantaina.
Suunnitteella on laihdutusleikkaus. Ylipainoa on olut kokoikäni.

kyllönen

Viestien lukumäärä : 20
Paikkakunta : suomussalmi
Registration date : 09.12.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Miten meni "ensimmäinen" joulunne? Empty Vs: Miten meni "ensimmäinen" joulunne?

Viesti kirjoittaja Tantta To Joulu 31, 2009 3:07 am

Ma kokeilin just herkkua: pakastimesta otin yhden ruispuikulan, paahdoin ja laitoin paalle voita ja hyvin ohuen siivun valkosipulisalamia. Viela ei mitaan oireita, pureskelin kylla tosi hyvin. Ihana suolainen nautinto.
Tantta
Tantta

Viestien lukumäärä : 296
Paikkakunta : Brysseli
Registration date : 21.12.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Miten meni "ensimmäinen" joulunne? Empty Vs: Miten meni "ensimmäinen" joulunne?

Viesti kirjoittaja Tepa43 To Joulu 31, 2009 3:31 am

Moi!

Mun suolanen herkku on koulunäkkäri kallenmätitahnalla! NAM
Tepa43
Tepa43

Viestien lukumäärä : 877
Ikä : 58
Paikkakunta : Eura
Registration date : 13.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Miten meni "ensimmäinen" joulunne? Empty Vs: Miten meni "ensimmäinen" joulunne?

Viesti kirjoittaja Tantta To Joulu 31, 2009 3:43 am

Ma tykkaisin kovasti sun herkusta, mutta taalla ei saa noita kaupasta. Tarttee varmaan huomenna menna kauppaan tekemaan tutkimusta siita, etta mika olis edes jollain lailla korvaava tuote. Ai mutta Ikeastahan saa matitahnaa ja ruotsalaista nakkaria. Sinne siis, en ole viela ajanut autoa leikkauksen jalkeen, joten senkin saa sitten kokeilla.
Tantta
Tantta

Viestien lukumäärä : 296
Paikkakunta : Brysseli
Registration date : 21.12.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Miten meni "ensimmäinen" joulunne? Empty Vs: Miten meni "ensimmäinen" joulunne?

Viesti kirjoittaja Tepa43 To Joulu 31, 2009 3:14 pm

IKEA PELASTAAAAAAAAAAAA HIMON!

HIH HIH!

T: Tepa 43
Tepa43
Tepa43

Viestien lukumäärä : 877
Ikä : 58
Paikkakunta : Eura
Registration date : 13.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Miten meni "ensimmäinen" joulunne? Empty Vs: Miten meni "ensimmäinen" joulunne?

Viesti kirjoittaja turkutuulia To Joulu 31, 2009 4:55 pm

Saa kai tänne "ei niin positiviisesta" -joulustakin kertoa.... Leikattu 9.12 eli ihan toipilas olin jouluna; ja olen vieläkin. Joulupuuroa mehukeitolla ohennettuna yritin syödä, tuli huono olo. Joulupöydästä söin lusikallisen maksalaatikkoa ja läpinäkyvän siivun kylmäsavustettua lohta, nää meni joinkuin. Rosolliin ois ollu kauhee himo mutta en uskaltanu ottaa ku vähän; aattelin jos kuitenkin on liian voimakasta. Suklaata söin yhden palan, ei maistunut. Joulupäivänä söin vaan porkkanasosekeittoa, rahkaa ja banaaanin. Siitä eteenpäin onkin tää yrjötys ollut seurana ja syöminen on ollut tosi epämiellyttävää. Piimä maistuu TOISTAISEKSI Smile Eli mä pääsen nauttimaan jouluruuista vasta vuoden päästä, tämä joulu meni vähän tylsästi. Mutta ei se mua hirveesti harmita- JOS vain pääsisi jo tästä pahoinvoinnista eroon. Mukavaa uutta vuotta kaikille cheers

turkutuulia

Viestien lukumäärä : 154
Paikkakunta : turku
Registration date : 20.10.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Miten meni "ensimmäinen" joulunne? Empty Vs: Miten meni "ensimmäinen" joulunne?

Viesti kirjoittaja Tirlittan To Joulu 31, 2009 6:09 pm

Kyllä se yökötys nyt sua kiusaa Turkutuulia, mutta pakkohan senkin on joskus loppua! Eli tähtäin vaan ensi joulua kohti!!!

Tirlittan

Viestien lukumäärä : 117
Paikkakunta : tampere
Registration date : 13.09.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Miten meni "ensimmäinen" joulunne? Empty Vs: Miten meni "ensimmäinen" joulunne?

Viesti kirjoittaja Tepa43 To Joulu 31, 2009 6:23 pm

Turkutuulia!

Mut leikattiin 15.12. aloitin kotona soseilla, mut kaikki tuntu vähän etovalta.....sitten aattelin että kokeilen semmosia pureskeltavia mikä mössöntyy suussa ja sen voi niellä tilkan nesteen kera.....se on toiminut.

En oo koskaan ollu keittojen ja soseiden ystävä enkä oo vieläkään......

Maitonäkkäri mätitahnalla on nyt suurin herkkuni ei sitäkään mee paljon mut menee kumminkin....4-viljan puuro on hyvää ja laskee..vispimarjapuuro on kans hyvää jugurtit uppoo.

aattelin, että kai se sama nää alku viikot mitä syö kunhan syö kerkee niitä ravinto arvoja kattelee sit kun nuo saumat varmasti kestää!

Virtaa ainakin mulla on riittävästi ...ihmettelen sitä itsekkin!

Tsemppiä teille kaikille ja parempaa uutta vuotta 2010!

T: Tepa 43
Tepa43
Tepa43

Viestien lukumäärä : 877
Ikä : 58
Paikkakunta : Eura
Registration date : 13.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Miten meni "ensimmäinen" joulunne? Empty Vs: Miten meni "ensimmäinen" joulunne?

Viesti kirjoittaja Tantta To Joulu 31, 2009 9:44 pm

Ma olen tullut ihan samaan tulokseen siita, etta syo mita syo nain aluksi ja myohemmin on sitten aika tutkia niita ravintoarvoja tarkemmin. Nyt ei viela pysty syomaan niin paljon, etta se ainakaan paasis lihottamaan. Ei vaikka mita sois. Eihan meilla viela ole edes kolmea viikkoa leikkauksesta.
Ma arvelen, etta parin viikon kuluttua voi ruveta pikkuhiljaa laatimaan sita ruokajarjestysta loppuelamaa varten. Sitten saadaan katella mita todella kannattaa syoda ja mita ei.
Mun lounas tanaan oli Royco Instant perunamuusi pinaatilla ja mozzarellalla. Kovin helppo ruoka, ei tarvii ku vesi lisata ja valmista on. Ja hyvaa.
Oikein hyvaa Uutta Vuotta 2010, siita toivottavasti tulee hyvin mielenkiintoinen vuosi meille kaikille.
Tantta
Tantta

Viestien lukumäärä : 296
Paikkakunta : Brysseli
Registration date : 21.12.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Miten meni "ensimmäinen" joulunne? Empty Vs: Miten meni "ensimmäinen" joulunne?

Viesti kirjoittaja alati roculis Pe Tammi 01, 2010 6:57 am

Itse asiassa toinen joulu kysymyksessä. Kertomushan voisi olla "sisältötuotannon logistisen terminaalin hoitoa" (kun GBP tehtynä), ikäänkuin "suolentoiminnansuomenennätyksenkertomus" olisi kaikkine mukavuuksineen kerrottava, mutta kun kaikki ei kestä kuitenkaan painojulkaisua. Mutta kyllä se tästä edistyy, nutriletit tuottavat ... enimmäkseen pahaa hajua... enemmän kuin painonpudostusta. Uunna vuonna koittavat kovemmat konstit, että siittä vaan. Taivas on pudonnut maahan ainakin lumen muodossa ja sehän tuottaa suurta iloa, ei kun hiihtämään kotiportilta suoraan luontoon... Laughing

alati roculis

Viestien lukumäärä : 77
Paikkakunta : Pohjanmaa
Registration date : 08.07.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Miten meni "ensimmäinen" joulunne? Empty Vs: Miten meni "ensimmäinen" joulunne?

Viesti kirjoittaja triio Su Tammi 10, 2010 10:31 pm

joulu meni yllättävän hyvin kinkkua vähäsen ja sitten maksa ja peruna lootaa ja vähä sinsallaa. ja tietty riisipuuroo.nam
triio
triio

Viestien lukumäärä : 21
Paikkakunta : eteläpohjanmaa
Registration date : 29.10.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Miten meni "ensimmäinen" joulunne? Empty Vs: Miten meni "ensimmäinen" joulunne?

Viesti kirjoittaja sörkänsalli Ma Tammi 18, 2010 9:57 pm

Mun piti joulunviettopaikkaan erikseen tilata vähärasvaista leikkelettä kun niillä on normaalisti kaikki juusto ja leivänpäälisliha superrasvaista Wink Muuten en pyytänyt enkä toivonut mitään erityistä.

Olin jouluna leikkauksen jälkeen jo normaalilla ruoalla. Annoskoot oli sellaisia että yleiseksi vitsiksi muodostui että Sallia ei tarvi enää laskea ruokavahvuuteen enää ollenkaan. Kaikkea tuli kokeiltua, jopa suklaakonvehteja ja joulutorttuja, eikä mistään tullut paha olo kun söi niin vähän.

Ainut ikävä oli se, että joulun punaviinit meni ihan harakoille. Vaikka olin jo lopettanut vatsahapposalpaajan syömisen, punaviini maistuu nykyään todella pahalle ja happamalle suussa.

sörkänsalli

Viestien lukumäärä : 83
Paikkakunta : Helsinki
Registration date : 06.10.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Miten meni "ensimmäinen" joulunne? Empty Vs: Miten meni "ensimmäinen" joulunne?

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa