Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

läskiaihetta

3 posters

Siirry alas

läskiaihetta Empty läskiaihetta

Viesti kirjoittaja V.Hepo Ti Joulu 01, 2009 1:56 am

http://www.iltalehti.fi/matkajutut/2009113010685059_ma.shtml

Jenkeissä on nyt menossa kunnon läski sota. Tätini on sairaanhoitajan yksityisessä sairaalassa ja hän kertoi kuinka amerikassa mietitään kuumeisesti esim. sitä kuinka monta ylipainoista uskaltaa ottaa lentokoneeseen jne. Moni ravintola kieltää ylipainoiset asiakkaat jne. Aika karua.
Huvipuistoissa on kieltoja, sen kyllä ymmärränkin ja itse en edes kuvittele meneväni maailmanpyörää kummempaan. Pelottaa ajatuskin mitä laite voikaan tehdä kun sinne ängetään liian iso ihminen, kuinka turvaportti voi aueta jne. HUI!
Sitte hoikistuneena otankin takaisin kaikki nää missatut vuodet lasten kanssa--- bounce
V.Hepo
V.Hepo

Viestien lukumäärä : 92
Paikkakunta : lappi
Registration date : 07.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

läskiaihetta Empty Vs: läskiaihetta

Viesti kirjoittaja Tepa43 To Joulu 03, 2009 10:32 pm

Tuli tuosta huvipuistosta mieleen, että edelliskesänä mut poistettiin Lintsiltä yhdestä lujaa pyörivästä vehkeestä.........en muista vehkeen nimee........en oo sen jälkeen yrittänyt mihinkään!

MUT JOS ENSIKESÄNÄ SITTEN! :affraid
Tepa43
Tepa43

Viestien lukumäärä : 877
Ikä : 58
Paikkakunta : Eura
Registration date : 13.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

läskiaihetta Empty Vs: läskiaihetta

Viesti kirjoittaja sörkänsalli Pe Joulu 04, 2009 8:58 pm

Kesällä itsellä jännitti että miten mahdun lentokoneen penkkiin kun olen juuri takapuolilihava. Pendolinon penkkiin nääs en mahdu kuin väkisin. Helpotus oli suuri kun mahduin, eikä tarvinnut edes nostaa käsinojaa ylös vieressä istuvan kiusaksi.

Mutta varmasti tuo on tulehtunut aihe Yhdysvalloissa ja muuallakin. Onko vakavasti ylipainon sairas tai vammainen, jota ei saa syrjiä, vaiko muuten vain standardista poikkeava, joka joutuu itse maksamaan ja kärsimään? Itse en lue yleisiä keskusteluja esim HEsarissa enää lainkaan kun enemmistö on niitä "itsekkäät laiskat paskat!"-poppoota Sad

Ystäväni muuten ihmetteli sitä, että USA:ssa erittäin lihavat saavat vammais-parkkeerausluvan, oletettavasti siksi että he joko eivät jaksa kävellä kauppaan parkkipaikan toiselta puolelta tai sitten he liikkuvat sähköpyörätuolilla.

sörkänsalli

Viestien lukumäärä : 83
Paikkakunta : Helsinki
Registration date : 06.10.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

läskiaihetta Empty Vs: läskiaihetta

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa