Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Hoitohenkilökunta ( Lääkärit, hoitajat ja muu henkilökunta)

+20
ravitsemusterapeutti
Kimby
Niinaz
Maria
ritu
laihdutusleikkaus
Ruustinna
Poutapilvi
pade
perhonen
kissus nytkö jo
Bulla65
Riski_iita
Ranskis
luke64
lootus75
Annestaata
Apeopas
Tepa43
Admin
24 posters

Sivu 2 / 2 Edellinen  1, 2

Siirry alas

Hoitohenkilökunta ( Lääkärit, hoitajat ja muu henkilökunta) - Sivu 2 Empty Vs: Hoitohenkilökunta ( Lääkärit, hoitajat ja muu henkilökunta)

Viesti kirjoittaja ravitsemusterapeutti Su Loka 02, 2011 10:48 pm

Heippa. Tiedän että monikin ammattilainen käy täällä lukemassa keskusteluja. Itse koen että tämä on tärkeä kanava saada kokonaiskäsitystä koko kentästä. Oman ammattini takia tietenkin kaikki ravitsemukseen liittyvä on kiinnostavaa ja koska yhteinen ravitsemussuositus leikkauspotilaillle on vasta melko tuore, käytännöt ovat jo siksi kovin vaihtelevia yksiköstä toiseen. On varmaan monia syitä, miksi ammattilaiset eivät ole täällä vastaamassa ja kommentoimassa, mutta ehkä päälimmäisenä tulee mieleen, ettei useinkaan ole aikaa ja myös vastuuasiat tulevat varmaan vastaan. Myös vaihtelevat käytännöt vaikuttavat myös ja enkä itsekään lähtisi neuvomaan toisin, jos hoitava taho sanoo toista. Minä jatkan täällä kurkkimista, enkä jatkossakaan kirjoittele sen enempää. "Omia" asiakkaita seuraan erityisellä mielenkiinnolla Smile.

Mukavaa syksyn jatkoa!

ravitsemusterapeutti

Viestien lukumäärä : 1
Paikkakunta : Helsinki
Registration date : 28.11.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Hoitohenkilökunta ( Lääkärit, hoitajat ja muu henkilökunta) - Sivu 2 Empty Vs: Hoitohenkilökunta ( Lääkärit, hoitajat ja muu henkilökunta)

Viesti kirjoittaja Tepa43 Ti Loka 04, 2011 12:22 pm

Moi taas tännekkin!
Paljon jännää on tapahtunut mulle roikot tisuineen päivineen on leikattu ja iso verenkuva otettu ja arvot hyviksi kehuttu jopa B12 arvo ylärajoissa! Liikuntaa en oo vieläkään EHTINY aloittaa joten arki riehumisella mennään mitä nyt kerran kun vein auton huoltoon kilsan päähän niin JUOKSIN kotio ja se tuntu IHANALTA!
Päivään tarttis saada lisää tunteja! Smile 15.12.-11 tulee 2-vuotta täyteen ja en oo sekunnin sadasosaakaan katunu ....KIITOS lääkäriä joka tuuppas mut tähän GBP leikkaukseen (luulin meneväni sappirakon poistoon!)
Onneksi löysin tän palstan sillon -09 olisin kyl ollu ulkona ku lumiukko! Smile

KIITOS ADMIN KUN OOT OLEMASSA!
Kaikkea hyvää MEILLE KAIKILLE!

Tepa43
Tepa43

Viestien lukumäärä : 877
Ikä : 58
Paikkakunta : Eura
Registration date : 13.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Hoitohenkilökunta ( Lääkärit, hoitajat ja muu henkilökunta) - Sivu 2 Empty Vs: Hoitohenkilökunta ( Lääkärit, hoitajat ja muu henkilökunta)

Viesti kirjoittaja MikaS Su Kesä 17, 2012 6:44 pm

Kiitokset Tampereelle 13.6.12 tehdystä leikkauksesta, hyvin sujuu..

MikaS

Viestien lukumäärä : 5
Paikkakunta : Sastamala
Registration date : 18.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Hoitohenkilökunta ( Lääkärit, hoitajat ja muu henkilökunta) - Sivu 2 Empty Vs: Hoitohenkilökunta ( Lääkärit, hoitajat ja muu henkilökunta)

Viesti kirjoittaja nordbariatric To Marras 22, 2012 6:59 pm

Hei,

Harmillisen hiljaista on keskustelu hoitohenkilökunnan osiossa, vaikka muuten kyseinen keskustelupalsta vaikuttaa melkoisen aktiiviselta Smile

Olen uusi käyttäjä foorumissa. Nimeltäni Marika ja työskentelen Nordbariatric - klinikalla Liettuassa. Tarkoituksena olisi silloin tällöin kommentoida laihdutusleikkauksiin liittyviä pohdintoja tällä palstalla. Pyrin myös vastailemaan kysymyksiin mikäli niitä tänne osioon kirjoitellaan ja tietenkin itsekin lukemaan kommentteja ja oppimaan lisää aiheesta ja potilaiden kokemuksista. Verrattuna esimerkiksi naapurimaihimme Ruotsiin ja Norjaan, Suomessa laihdutusleikkaukset vaikuttavat edelleen melko harvinaiselta liikalihavuuden hoitokeinolta. Johtunee osittain tiedon puutteesta.

Mukavaa marraskuun jatkoa, harmaudesta huolimatta Smile

Terveisin,
Marika
Laihdutusleikkausklinikan edustaja



Viimeinen muokkaaja, nordbariatric pvm Pe Joulu 14, 2012 2:28 am, muokattu 1 kertaa
nordbariatric
nordbariatric

Viestien lukumäärä : 10
Paikkakunta : Kaunas
Registration date : 06.11.2012

http://www.nordbariatric.com/fi

Takaisin alkuun Siirry alas

Hoitohenkilökunta ( Lääkärit, hoitajat ja muu henkilökunta) - Sivu 2 Empty Vs: Hoitohenkilökunta ( Lääkärit, hoitajat ja muu henkilökunta)

Viesti kirjoittaja Lyltsy To Joulu 06, 2012 8:42 pm

Nordbariatric- annoit kyllä aika erilaisia ohjeita esim. ruokailujen määrästä kuin täällä suomessa ravitsemusterapeutit ohjeistavat, sun ohjeissa oli 4-5 ruokailua päivässä kun täälläsuositellaan 6-8 ruokailukertaa. Ja proteiinimäärätkin olivat alakanttiin suomalaisiin ohjeisiin verrattuna.

Että taitavat Viron ja Suomen ohjeistukset olla erilaisia..

Lyltsy
Lyltsy

Viestien lukumäärä : 698
Ikä : 54
Paikkakunta : Espoo
Registration date : 28.03.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Hoitohenkilökunta ( Lääkärit, hoitajat ja muu henkilökunta) - Sivu 2 Empty Vs: Hoitohenkilökunta ( Lääkärit, hoitajat ja muu henkilökunta)

Viesti kirjoittaja Lihava Perhonen Pe Loka 25, 2013 10:27 pm



Tervetuloa tutustumaan blogiini.

Minä en punnitse itseäni päivittäin, viikoittain. Minä en laske kaloreita. Minä en koe laihduttavani. Minä en ole dieetillä. Minä vain syön säännöllisesti.

Minä noudatan ravintoterapeuttini ohjeita. Hän on minun pelastus. Mahdollisesta lihavuusleikkauksesta ei ole tehty vielä päätöstä.

Ja minä olen sairaalloisesta lähtöpainostani keventynyt n. 20kg viidessä kuukaudessa Wink

http://lihavin.blogspot.fi/

Lihava Perhonen

Viestien lukumäärä : 4
Paikkakunta : Etelä-Suomi
Registration date : 30.09.2013

http://lihavin.blogspot.fi/

Takaisin alkuun Siirry alas

Hoitohenkilökunta ( Lääkärit, hoitajat ja muu henkilökunta) - Sivu 2 Empty Vs: Hoitohenkilökunta ( Lääkärit, hoitajat ja muu henkilökunta)

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 2 / 2 Edellinen  1, 2

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa