Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Kysymys Energisyydestänne??jo LEIKATUILLE.

+5
sinizii
sleeve
Tirlittan
Tepa43
tigertytto
9 posters

Siirry alas

Kysymys Energisyydestänne??jo LEIKATUILLE. Empty Kysymys Energisyydestänne??jo LEIKATUILLE.

Viesti kirjoittaja tigertytto Su Marras 22, 2009 6:12 pm

En tiedä onko tästä keskusteltu jo mutta kysyisin nyt kuitenkin teidän LEIKATTUJEN kokemuksia ja tuntoja.....
Huomaatteko suurtakin eroa jaksamisessa/pirteydessä leikkauksen jälkeen???
Tai oletteko olleet ennen leikkausta "laiskempia" kuin nyt leikauksen jälkeen???

Kyselen tätä siksi koska itse olen jostain kumman syystä jotenkin saamaton/väsynyt/laiska tai jotain...olisi kova halu tehdä kaikkea mutta kun jostain syystä en kykene...psykiatri on jo katsonut että masennusta tämän ei pitäisi ainakaan olla..(kuulemma masentunut ihminen ei halua tehdä mitään)

Toivon ainakin niin että painon lähdettyä laskuuun minä olisin taas se pirteä oma itseni kuin joskun vuonna käpy olen ollut... Laughing
tigertytto
tigertytto

Viestien lukumäärä : 1222
Paikkakunta : turku
Registration date : 16.02.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Kysymys Energisyydestänne??jo LEIKATUILLE. Empty Vs: Kysymys Energisyydestänne??jo LEIKATUILLE.

Viesti kirjoittaja Tepa43 Ma Marras 23, 2009 12:02 am

Moi!
Mua ei oo vielä leikattu, mutta oon saanut n.20kg painosta pois...........
Mun BMI on nyt jotain 37-38 paikkeilla! Energiaa on vaikka muille jakaa nyt jo!
Olin kans ennen tosi väsynyt ja mikään ei huvittanut!
mut leikataan 15.12. joten toivon, että uus vuosi alkaa energisenä!

Tsemppiiiiii!

T: tepa 43
Tepa43
Tepa43

Viestien lukumäärä : 877
Ikä : 58
Paikkakunta : Eura
Registration date : 13.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Kysymys Energisyydestänne??jo LEIKATUILLE. Empty Vs: Kysymys Energisyydestänne??jo LEIKATUILLE.

Viesti kirjoittaja Tirlittan Ma Marras 23, 2009 3:26 am

Vähän noloa vastata kokonaisen kahden viikon kokemuksella, mutta parin viime päivän aikana olen ollut todella energinen! Eli johtuneeko parin viikon "löhöilystä" leikkauksesta toipuessa, vai mistä, mutta nyt haluaa kauheasti jo hommata kaikenlaista ja voimiakin tuntuu olevan ihmeesti, vaikka syökin niin vähän...

Tirlittan

Viestien lukumäärä : 117
Paikkakunta : tampere
Registration date : 13.09.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Kysymys Energisyydestänne??jo LEIKATUILLE. Empty Vs: Kysymys Energisyydestänne??jo LEIKATUILLE.

Viesti kirjoittaja tigertytto Ma Marras 23, 2009 4:38 am

Kiitoksia teille jo vastanneille Very Happy
Ja olisi edelleenkin kiva kuulla teiltä muiltakin leikatuilta vaikuttiko teillä leikkaus/laihtuminen tuohon energian tasoon Very Happy
tigertytto
tigertytto

Viestien lukumäärä : 1222
Paikkakunta : turku
Registration date : 16.02.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Kysymys Energisyydestänne??jo LEIKATUILLE. Empty Vs: Kysymys Energisyydestänne??jo LEIKATUILLE.

Viesti kirjoittaja sleeve Ma Marras 23, 2009 8:46 pm

Hei

mut leikattiin 03/09 pulssissa ja paino tippunu 31 kg. Energisyyteni on satakertaistunut sohvaperunasyöppöajasta!
Käyn ladylinella ohjatuissa jumpissa,spinningissä ja salilla.En olis ikinä osannu kuvitella miten kivaa se on kun hiki virtaa ja illalla suihkun jälkeen kaatuu väsyneenä sänkyyn. Entisessä elämässä mulla oli nukahtamisvaikeuksia, kun oli tullu vaan syötyä ja löhöttyä niin eihän se energia kulu mihinkään.
Pari viikkoa sitten olin sapenpoistoleikkauksessa sappikivien takia ja viikon sairasloma oli ihan tuskaa ja valvomista kun ei saanut harrastaa hikiliikuntaa tikkien takia. Nyt taas on elämä ihanaa kun ei tarvi pelätä sappikohtauksia ja saa mennä tuhatta ja sataa.

sleeve

Viestien lukumäärä : 23
Paikkakunta : Borgå
Registration date : 15.03.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Kysymys Energisyydestänne??jo LEIKATUILLE. Empty Vs: Kysymys Energisyydestänne??jo LEIKATUILLE.

Viesti kirjoittaja sinizii Ti Marras 24, 2009 12:07 am

Jaa'a, se taitaa olla vähän persoonasta kiinni, että miten energinen sitä sitten on.. Mä sanoisin olevani sellaista keskiluokkaa tämän asian suhteen, en mikään ristoreipas mut en pahimmasta päästä sohvaperunaakaan. Mutta mutta, tää vuoden aika on kyllä sellanen että vetää niin makaroniks et mitään ei kyl viittis tehdä. Ku on pimeää ja väsyttää. Mulla on puoli vuotta leikkauksesta ja omasta mielestäni olen ihan yhtä energinen/vetelä ku olin puolivuotta ja 30kiloa sitten. Kunhan alkaa taas kevät aurinko paistamaan ni johan löytyy tästäkin lyylistä, puhtia, mut kyllä nyt tuntuu välillä suoritukselta pysyä työpäivä hereillä.. Sei ehkä johdu niinkään laiskuudesta, velttoudesta, saamattomuudesta kuin ihan puhtaasta väsymyksestä. Ulkona vietän työnpuolesta parisen tuntia päivässä, mut varmaan joku ulkoliikunta vois piristää. Noh.. Ehkä huomenna.Wink
sinizii
sinizii

Viestien lukumäärä : 147
Ikä : 39
Paikkakunta : helsinki
Registration date : 05.03.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Kysymys Energisyydestänne??jo LEIKATUILLE. Empty Vs: Kysymys Energisyydestänne??jo LEIKATUILLE.

Viesti kirjoittaja Tikrustiina75 Ti Marras 24, 2009 1:10 am

Itselläni on kohta leikkauksesta kolme kuukautta ja olen ollut aika väsynyt. Tiedän että vuoden aika on kanssa se joka vaikuttaa itseeni. Tosin työpäivän aikana olen yli 7 tuntia jalkojen päällä ja menen pitkin ja poikin. Kotona ei enää meinaa jaksaa tehdä mitään.
No kohta alkaa joululoma ja taukoa töistä joten toivon sitä energiaakin löytyvän. Kynttilöitä vaan kehiin ja nauttimaan joulun odotuksesta.
Tikrustiina75
Tikrustiina75

Viestien lukumäärä : 201
Ikä : 48
Paikkakunta : Pertteli
Registration date : 12.01.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Kysymys Energisyydestänne??jo LEIKATUILLE. Empty Vs: Kysymys Energisyydestänne??jo LEIKATUILLE.

Viesti kirjoittaja Tyrannosaurus Ma Maalis 22, 2010 4:16 am

Mun leikkauksesta on kohta kolme viikkoa ja mun energiatasot vaihtelee päivästä toiseen. Toisena päivänä voin puunata innoissani kotona ja toisina taas mitään jaksas tehdä. Näille päiville on yhteistä vain se, etten haluis lähteä kotoa mihinkään. Tänäänkään en käynyt ollenkaan ulkona...
Tyrannosaurus
Tyrannosaurus

Viestien lukumäärä : 230
Ikä : 47
Paikkakunta : Helsinki
Registration date : 27.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Kysymys Energisyydestänne??jo LEIKATUILLE. Empty Vs: Kysymys Energisyydestänne??jo LEIKATUILLE.

Viesti kirjoittaja ritu Ma Maalis 22, 2010 2:28 pm

Eipä ole energisyys lisääntynyt mutta ei ole vähentynytkään leikkauksesta aikaa 4,5kk.

ritu

Viestien lukumäärä : 433
Paikkakunta : Savo
Registration date : 17.09.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Kysymys Energisyydestänne??jo LEIKATUILLE. Empty Vs: Kysymys Energisyydestänne??jo LEIKATUILLE.

Viesti kirjoittaja terveysmatkailija Pe Huhti 16, 2010 9:57 pm

Minä olen ollut normaalia väsyneempi ensimmäiset kolme viikkoa sleeve-leikkauksen jälkeen. Olen yhdistänyt tämän kahteen asiaan: nestehukka ja alhainen verensokeri.

Aamuisin herään nestehukassa ja minulla menee useampi tunti että saan riittävästi mineraalipitoisia nesteitä korjaamaan tilanne. Jos unohdan juoda ja syödä, energiatasoni laskee kuin duracellpupulla mainoksen jälkeen :)

Kannattaa tarkkailla oletko juonut (mineraalipitoisia) nesteitä riittävästi. Apteekista voi ostaa suola-sokerijauhetta (älä osta osmosalia, se on pahaa, ne muut on juotavia) joita voit sekoittaa veteen ja juoda niitä. Jos olo ja vireys kohenee näillä, ongelmasi oli joko/ja/tai nesteen ja mineraalien puutos.

Reissussa ostan hyvinvointijuomia tai vähäsokerisia urheilujuomia, sillä saan kramppeja hyvin nopeasti, jos magnesium, kalsium tai kalium-arvoni tippuvat.

terveysmatkailija

Viestien lukumäärä : 39
Paikkakunta : Helsinki
Registration date : 26.03.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Kysymys Energisyydestänne??jo LEIKATUILLE. Empty Vs: Kysymys Energisyydestänne??jo LEIKATUILLE.

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa