Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Sikainfluenssan takia leikkauksia siirretään

2 posters

Siirry alas

Sikainfluenssan takia leikkauksia siirretään Empty Sikainfluenssan takia leikkauksia siirretään

Viesti kirjoittaja Terhikki Ke Marras 11, 2009 12:54 am

Terveisiä Peijaksesta. Meitä oli siellä tänään kolme tulotarkastuksessa ja kaikkien leikkausajat siirtyivät noin kuukaudella eteenpäin. Syynä se, että tehohoitopaikkoja säästellään sikainfluenssapotilaille. pig

Neutral Vähän pukkaa ahdistusta, kun olen jo niiiiin kypsä noihin pussiruokiin, että olen melkein syömättä sen takia. Ei auta itku markkinoilla, eteenpäin sanoi mummo lumessa ja kaikkia muita reippaita lausahduksia. Periksi ei anneta prkle. Twisted Evil

Terhikki

Viestien lukumäärä : 39
Paikkakunta : Mäntsälä, Finland
Registration date : 06.09.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Sikainfluenssan takia leikkauksia siirretään Empty Vs: Sikainfluenssan takia leikkauksia siirretään

Viesti kirjoittaja Tepa43 Ke Marras 11, 2009 1:14 am

Paljollako siirty viikolla kahdella?????????????

Tsemppiä!

T: Tepa 43
Tepa43
Tepa43

Viestien lukumäärä : 877
Ikä : 58
Paikkakunta : Eura
Registration date : 13.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Sikainfluenssan takia leikkauksia siirretään Empty Vs: Sikainfluenssan takia leikkauksia siirretään

Viesti kirjoittaja Terhikki Ke Marras 11, 2009 1:18 am

Piti olla 19.11. ja uusi aika on EHKÄ 7.12. Nyt siis mennään sen mukaan miten tuo tauti etenee ja vaikuttaa.

Itse kävin tänään sitten ottamassa rokotuksen tuohon sikaan ja ihan kausiflunssaan myös, kun sen siinä samalla tökkäsivät. Piikeistä on aikaa jo 4 tuntia enkä ole vielä yhtään kipeä. Katsotaan mikä on olo aamulla ja liikkuuko kädet. silent

Terhikki

Viestien lukumäärä : 39
Paikkakunta : Mäntsälä, Finland
Registration date : 06.09.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Sikainfluenssan takia leikkauksia siirretään Empty Vs: Sikainfluenssan takia leikkauksia siirretään

Viesti kirjoittaja Tepa43 Ke Marras 11, 2009 12:16 pm

Tsemppiå Terhikki!
Toivottavasti et oo kädetön tänään...................
Itse kysyin, että pitäskö mun ottaa sikapiikki kun oon menossa 15.12. tähän leikkaukseen niin sanottii että EI TARTTE! mun mielestä aika outoo, mut näin mennään.........poika on nyt kovassa lentsus ,mut ei oo varmistettu onko possuu...........kaks kertaa käyty jo tohtorissa.....tänään vastaus nieluviljelystä!!!!!
Tepa43
Tepa43

Viestien lukumäärä : 877
Ikä : 58
Paikkakunta : Eura
Registration date : 13.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Sikainfluenssan takia leikkauksia siirretään Empty Vs: Sikainfluenssan takia leikkauksia siirretään

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa