Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Lihavuusleikkausivut päivitykseen, mielipiteitä!

+2
sleeve
papis73
6 posters

Siirry alas

Lihavuusleikkausivut päivitykseen, mielipiteitä! Empty Lihavuusleikkausivut päivitykseen, mielipiteitä!

Viesti kirjoittaja papis73 Ti Marras 10, 2009 1:33 am

Olen jo jonkin aikaa miettinyt, että näiden tarpeelisten sivujen päivitys toiminnaltaan on pahasti jäljessä. Pääsivun jako on asioiltaan liian laaja-alainen eli jokaisen kategorian voisi jakaa pienempiin asia-yhteyksiin (kuten esim. ruokailu, ongelmat, tutkimukset, leikkaus, yksityinen hoito jne nämä heittoja mitä nyt tuli mieleen yht´äkkiä). Näihin ala-lajeihin voisi sitten laittaa omat kysymyksensä, eikä kaikesta tulisi yhtä isoa pötköä jolloin kysymykset hukkuvat. Toimiihan nuo isot keskustelufoorumit ko periaatteella!
Lisäksi sivuille voisi ynnätä kalorilaskurin, ruokapäiväkirjan, omat sivut eli jokainen voisi pitää blogia johon voisi liittää niin kuvia, tekstejä, painokäyriä, harrastuksia ja mitä nyt haluaa julki itsestään (siis käyttäjien kesken) tuoda! Näin saataisiin myös halutessa niitä ennen/jälkeen esityksiä, mikä olisi todella innostavaa kaikille leikkaukseen odottaville!

Itse kaipaisin tätä missä kaikki olisi yhdessä paikassa. Nyt tulee käytettyä useita sivustoja näiden toimintojen saamiseksi ja joillakin "pitää laihduttaa kaksi kiloa, kun oon niin lihava"-sivustoilla ei viitsi oikein näillä massoilla julkista blogia pitää...
Lisäksi Adiminin lisäämä kaikki kysymykset tähän lokeroon ei mielestäni oikein toimi. Tärkeät kysymykset vain hukkuvat tekstimassaan, jota ei ole eroteltu.
Tässä nyt alkuun pieniä ehdotuksia, toivon että ylläpito ottaisi asian omakseen!
Mitä muut ovat mieltä? santa
papis73
papis73

Viestien lukumäärä : 35
Ikä : 51
Paikkakunta : keuruu
Registration date : 01.01.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Lihavuusleikkausivut päivitykseen, mielipiteitä! Empty Vs: Lihavuusleikkausivut päivitykseen, mielipiteitä!

Viesti kirjoittaja sleeve La Marras 28, 2009 12:36 am

Olen ihan samaa mieltä...parin kommentin jälkeen puhutaan jo ihan eri asioista kuin mitä otsikko/kysymys on. Voisi olla useampi kategoria pääsivulla. rendeer

sleeve

Viestien lukumäärä : 23
Paikkakunta : Borgå
Registration date : 15.03.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Lihavuusleikkausivut päivitykseen, mielipiteitä! Empty Vs: Lihavuusleikkausivut päivitykseen, mielipiteitä!

Viesti kirjoittaja matami Pe Joulu 18, 2009 9:47 pm

Mielestäni tuo jako on nyt vallan hyvä (ei kai tuohon nyt muutosta ole tullutkaan?) kuitenkin viestimäärät on melkosen pieniä ja ehkä vähän turhallekkin tuntuisi tarkempi jako aiheiden mukaan.

Melkein kaikilla foorumeillahan tuota on että ohi aiheen menee ketjujen sisältö, liiallinen aiheitten rajaaminen ja moderointi on tehokas tapa mielestäni tappaa keskustelua. Toki on hyvinkin aktiivisia foorumeita joissa hyvin tarkkaan moderoisaan... Jotenkin tämä paikka itsestä tuntuu mukavalle juuri siksi ettei liian tarkkaan ole jutustelua rajattu.

Tuo päiväkirjatyyppinen olisi kyllä mukava, nyt kun itsellä on valtava into päällä ja haluaisi lueskella kaiken mahdollisen aiheesta. Olen tämänkin flunssapäivän kuluttanut selailemalla eri foorumeilta aihetta Smile

matami

Viestien lukumäärä : 35
Paikkakunta : TRE
Registration date : 18.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Lihavuusleikkausivut päivitykseen, mielipiteitä! Empty Vs: Lihavuusleikkausivut päivitykseen, mielipiteitä!

Viesti kirjoittaja HyeeNa! Ma Joulu 12, 2011 8:04 pm

Vanha topic, mutta mielestäni ois ihan aiheellista tällä foorumilla vähän siistiä paikkoja. Eikä tarkoituksena tietenkään ois pistää paikkaa sekavaksi vaan nimenomaan yksinkertaistaa ja selventää, jotta ihmiset löytäis tarpeellisia tietoja helpommin ja nopeammin.
Onko kenelläkään kannatusta tämmöiselle ajatukselle?

Adminhan on aika paljon poissa nykyään, enkä tiedä onko sivustolla moderaattoreita jotka voisivat hommaa hoitaa adminin sijaan?
Moderaattoreiden puutteestakin selviäisi sillä jos admin lisäisi palstalle muutaman moden jotka vois sitten pitää huolta siitä että palsta pysyisi siistinä ja helppokäyttöisenä. (:

Ja vielä selventääkseni etten toki ajatellut niin että joku nyt ryhtyy modeksi enkä itse tee mitään. Jos ei muita vapaaehtoisia löydy niin kyllä minäkin tätä voin lähteä hoitamaan kun mulla tätä aikaa tuntuu toisinaan olevan liikaakin, ainoa vain että tätä voisin hoitaa on se että siihen tarvitaan adminin suostumus ja moden oikeudet.

Mutta oisko tämmöselle idealle ketään kannattajaa?
HyeeNa!
HyeeNa!

Viestien lukumäärä : 985
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 26.08.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Lihavuusleikkausivut päivitykseen, mielipiteitä! Empty Vs: Lihavuusleikkausivut päivitykseen, mielipiteitä!

Viesti kirjoittaja PiJoHe Ti Joulu 13, 2011 1:11 am

Minä ainakin kannatan!!!!
PiJoHe
PiJoHe

Viestien lukumäärä : 93
Paikkakunta : Etelä-Pohjanmaa
Registration date : 11.04.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Lihavuusleikkausivut päivitykseen, mielipiteitä! Empty Vs: Lihavuusleikkausivut päivitykseen, mielipiteitä!

Viesti kirjoittaja Leppis La Joulu 17, 2011 12:18 am

Kannatan!

Leppis

Viestien lukumäärä : 352
Paikkakunta : Hyvinkää
Registration date : 17.06.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Lihavuusleikkausivut päivitykseen, mielipiteitä! Empty Vs: Lihavuusleikkausivut päivitykseen, mielipiteitä!

Viesti kirjoittaja HyeeNa! La Joulu 31, 2011 4:01 am

Olen laittanut Adminille yksäriä päivitys asiasta. (:
HyeeNa!
HyeeNa!

Viestien lukumäärä : 985
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 26.08.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Lihavuusleikkausivut päivitykseen, mielipiteitä! Empty Vs: Lihavuusleikkausivut päivitykseen, mielipiteitä!

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa