Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Voi voi voi.

3 posters

Siirry alas

Voi voi voi. Empty Voi voi voi.

Viesti kirjoittaja tigertytto Ti Loka 06, 2009 3:39 pm

Nyt on jotenkin lähtenyt takapakkia tämä laihdutus taas jälleen kerran Crying or Very sad
Mulla kun on mennyt jotenkin ihan sekavasti tämä eteneminen tämän leikkaus asian kanssa ja mulle on sanottu jossain vaiheessa että jos olen saanut itsenäisesti painoa alas niin pääsisin leikkaukseen,ja olen jo tiputtanut 6.1 kg,ene ei ole vielä alkanut...puuuhhh*huokaa* miten mä tämän nyt selittäisin mitä tarkoitan...eli jos mulla nyt olisi paino noussut taas ensi kerralla kun menen tyksiin niin voiko se leikkaus tyssätä siihen?vaikka ene ei ole vielä alkanut. Rolling Eyes
Miten tämä voikin olla näin hankalaa Mad
tigertytto
tigertytto

Viestien lukumäärä : 1222
Paikkakunta : turku
Registration date : 16.02.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Voi voi voi. Empty Vs: Voi voi voi.

Viesti kirjoittaja haaho Ke Loka 07, 2009 12:56 am

Mitä sulle on lääkäri siitä painon pudotuksesta sanonut? Mulle sanottiin, että ei ole mitään tarvetta pudottaa painoa ennen kuin vasta sitten kuukautta aikaisemmin alkavalla enellä. Painonpudotustarve riippuu varmasti painoindeksistä ja leikkaustiimin asettamista linjoista. Ajattelin mäkin kevyemmin elää, mutta päin vastoin on käynyt..

haaho

Viestien lukumäärä : 176
Ikä : 51
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 16.07.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Voi voi voi. Empty Vs: Voi voi voi.

Viesti kirjoittaja tigertytto Ke Loka 07, 2009 1:33 am

hyvää iltaa Haaho Very Happy
Mulle sanottiin jossain vaiheessa että pitää saada painoa jonkun verran alas ennen seuraavaa tyksissä käyntiä,ja olin saanut 6.1kg ja sen käynnin jälkeen mulle tuli kotiin sellanen epikriisi missä luki että potilas saanut ilahduttavasti 6.1kg painoa pois joten nyt he mitettivät sitä leikkaus jonoon laittamista seuraavassa potilasmeattingissa.
Nyt mulla on sitten marraskuussa aika sinne gastro polille lääkärille juttelemaan(luulin että mut tähystetään silloin jo)ja pelkään että jos mun painoni on noussut vähääkään takaisin niin sitten ne näyttääkin punaista valoa Shocked
Eikö jonkun pitäisi määrätä mut sille ene dietillekin jossain vaiheessa??
tigertytto
tigertytto

Viestien lukumäärä : 1222
Paikkakunta : turku
Registration date : 16.02.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Voi voi voi. Empty Vs: Voi voi voi.

Viesti kirjoittaja haaho To Loka 08, 2009 2:40 am

Mulle sanottiin, että ravintoterapeutti soittaa kuukautta ennen H -hetkeä ja se on se päivä, jolloin ene alkaa. Toisilla ene on ollut lyhyempikin aika. Luulen, että jos tuosta kuudesta kilosta on sinulle tullut takaisin yksi tai kaksi kiloa, niin varmasikaan se ei sinun leikkaustasi estä, mutta jos se kaikki on tullut, niin sitten en tiedä. Älä huoli kuomaseni, suurin osahan meistä on ollut ja on edelleen (ennen leikkausta) jojolaihduttajia. Ja se on se syy, miksi meidän on pakko näin radikaaliin toimenpiteeseen lähteä. Marraskuuhun on vielä aikaa, ehdit rykäistä vaikka parin viikon enekuurin jos pelkäät leikkauksen peruuntuvan painon nousun takia. Mun on todella vaikea saada itteeni niskasta kiinni tämän painoasian kanssa, mutta kun on selkä seinää vasten, niin minkäs teet.

haaho

Viestien lukumäärä : 176
Ikä : 51
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 16.07.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Voi voi voi. Empty Vs: Voi voi voi.

Viesti kirjoittaja tigertytto To Loka 08, 2009 3:53 pm

Kiitos haaholle,vähän näin olen itsekkin kaavaillut että marraskuuhun on vielä aikaa ja ehtisin vielä vetästä kunnon kidutus kuurit ennen sitä aikaa Shocked
Jos muu ei auta niin kietasempa rullan ilmastointiteippiä kuononi ympärille
tigertytto
tigertytto

Viestien lukumäärä : 1222
Paikkakunta : turku
Registration date : 16.02.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Voi voi voi. Empty Vs: Voi voi voi.

Viesti kirjoittaja Tepa43 Ti Loka 13, 2009 11:15 pm

Moi Tigertyttö................
Itse innostuin jo sisätautilääkärin (29.3 BMI 45)jälkeen kokeilee nutreja ja homma toimikin kivasti Kun huhtikuun lopussa tapasin leikkaavan lääkärin olin jo saanut 10kg pois...kysyi ,että voinko vielä pudottaa jos pystyn niin tohtor siihen, että ota pois vaan niin paljon kun ehdit...ne on vaan hyväksi leikkausta ajatellen nooooh aikaakuluu ja tulee 2.9. mun tähystysaika, silloin näin taas leikkaavanlääkärin....olin saanut 20kg pois(BMI oli37) ekaks lääkäri kysyi, että tahdonko enää leikkaukseen kun oon jo niin "laiha" parkaisin tähän että JOO olis miellellään viimeinen DIEETTI!
Tähystyksen tehtyään lääkäri vaan tuumas, että ei osaa vielä luvata leikataanko tänävuonna vai meneekö kevääseen!
Noh....tänä aamuna sain kuulla leikkauspäivän 15.12.kun hätyyttelin jononhoitajaa! Oli onneksi mukavan tuntunen hoitsu!
Mulla on nyt pahin ohi eli saan kirjata jo kalenteriin se UUDEN SYNTYMÄPÄIVÄN!
Panikoidaan sitten lähempänä joulukuuta!
Empä voi muuta sanoo että taijan saada kaikkien aikojen JOULULAHJAN!
jA TÄTÄ TOIVONTEILLE KAIKILLE JONOTTAJILLE, ETTÄ SAATTE SEN PIRSKATIN LEIKKAUSAJAN JO KALENTEREIHINNE!
Helpotti kyl mua ainakin!
T: Tepa43 Porin suunnalta
Tepa43
Tepa43

Viestien lukumäärä : 877
Ikä : 58
Paikkakunta : Eura
Registration date : 13.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Voi voi voi. Empty Vs: Voi voi voi.

Viesti kirjoittaja tigertytto Ti Loka 13, 2009 11:24 pm

Kiitti Tepa ja onnea leikkausajasta I love you
tigertytto
tigertytto

Viestien lukumäärä : 1222
Paikkakunta : turku
Registration date : 16.02.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Voi voi voi. Empty Vs: Voi voi voi.

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa