Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Joensuu ja Pohjois-Karjala

+2
hylje
Susanne
6 posters

Siirry alas

Joensuu ja Pohjois-Karjala Empty Joensuu ja Pohjois-Karjala

Viesti kirjoittaja Susanne Ke Syys 30, 2009 5:10 am

Onko kukaan ollut leikkauksessa Pohjois-Karjalan keskussairaalassa Joensuussa
Minä olen toivottavasti pääsemässä sinne nyt syksyllä ja olisi kiva kuula kuulumisia muilta leikatuilta tai leikkaukseen meneviltä. cheers

Susanne

Viestien lukumäärä : 24
Paikkakunta : Joensu
Registration date : 30.09.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Joensuu ja Pohjois-Karjala Empty Vs: Joensuu ja Pohjois-Karjala

Viesti kirjoittaja Susanne Su Loka 04, 2009 4:50 pm

Taidan olla ainut täällä seudulla tälä hetkellä.
Huomenna kello 9 on lääkärin konsultaatio pitäkää peukkuja

Susanne

Viestien lukumäärä : 24
Paikkakunta : Joensu
Registration date : 30.09.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Joensuu ja Pohjois-Karjala Empty Vs: Joensuu ja Pohjois-Karjala

Viesti kirjoittaja hylje Su Loka 04, 2009 6:02 pm

toki onnea alkaneelle taipaleelle!!!
hylje
hylje

Viestien lukumäärä : 185
Ikä : 61
Paikkakunta : Turku
Registration date : 04.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Joensuu ja Pohjois-Karjala Empty Vs: Joensuu ja Pohjois-Karjala

Viesti kirjoittaja sisar hento valkoinen Su Loka 04, 2009 11:29 pm

Niin, tsemppiä! Harmi, ettei saman suunnan kohtalotovereita löydy, mutta samassa veneessä ollaan kaikki, vaikka eri puolilla Suomea. Mulla tulee keskiviikkona 2 viikkoa leikkauksesta, enkä voi muuta sanoa, ku että rohkeasti eteenpäin. Ei oo mitää poikkipuolista sanottavaa kokemuksesta.

sisar hento valkoinen

Viestien lukumäärä : 17
Paikkakunta : tampere
Registration date : 06.02.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Joensuu ja Pohjois-Karjala Empty Vs: Joensuu ja Pohjois-Karjala

Viesti kirjoittaja Susanne Su Loka 04, 2009 11:52 pm

Kiitos kannustuksesta, jännittää lääkärin tuomio että olenko hyväksytty leikkaukseen. Kovasti olisin valmis menemään sinne. Olen valmistautunut henkisesti koko kesän.Ihmettelen kovasti ettei ole ketään Pohjois-Karjalasta täällä palstalla. Noh jonkun sen on aloitettava. Laitan huomenna lisää tietoa siten lääkärikäynnin jälkeen.

Susanne

Viestien lukumäärä : 24
Paikkakunta : Joensu
Registration date : 30.09.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Joensuu ja Pohjois-Karjala Empty Vs: Joensuu ja Pohjois-Karjala

Viesti kirjoittaja Susanne Ma Loka 05, 2009 3:41 pm

Kävin tänään lääkärissä . Kaikki kokeet joita oli otettu olivat erinomaisia. Paino oli 145,6 joten 5 kg on jo tippunut kesän aikaan.
[b]MUTTA, [b]olin 7 1/2 vuotta sitten kolarissa jossa sain selkäydinvamman ja liikkuminen tuli mahdottomaksi ja kivut tulivat joka päiväiseen elämään. minut siirrettiin psykiatriselle poliklinikalle "keskustelemaan " kivuista ja saamaan ne hallintaan.

Silloin minut pistettiin VLCD kurssille jolloin paino laski melkein 20 kg. Vatsakivt olivat huimia ja päänsärky kova kun ei silloin tiedetty että minulla on selkäydinvamma. VLCD kurssilla minä sitten olin rehellinen siitä että minulla joskus on ahmimista ja että silloin tällöin syön suruun paljo jäätelöä. Kukapa ei sitä tee?! confused
Minulle tuli siitä papereihin maininta että olen Ahmia. Tämä on nyt sitten mahdollisena esteenä leikkausta varten.

Minulla meni sukset ristiin Psykiatrin kanssa kun ei oikeata dg voi saada kun ei kukaan tiennyt mikä minun kivut aiheuttaa- heidän mukaan varmaan psyykkistä. Viime syksynä pääsin Käpylään tutkimuksiin jossa minulla todettiin niskan retkahdusvamma , aivovamman jälkitila ja selkäydinvamma. eli Psyykkistäkö?

Tämä on nyt sitten sellainen tilanne että heidän on arvioitava työryhmässä että voiko minua leikata. riksi oksentamiselle leikkauksen jälkeen on kuulemma liian suuri. En kyllä ottanut vastaan sitä [b]melkein EI
kun en kerran ole ahminut yli vuoteen . Enkä minä oikein tiedä onko se edes ahmimista kun olen siitä keskustellut muiden kanssa. Mitä mieltä te olette?
eikö kaikki sairaalloisen ylipainoiset ole jollain tasolla syömähäiriöisiä, eihän kukaan muuten olisi sairaalloisen lihava.

Minut laitettiin nyt sitten eteenpäin arvioitavaksi, ravintoterapeutille aika kuukauden päästä.
8% painosta on tiputettava enne mahdollista leikkausta , ell minun tapauksessa 12 kg.
Menin suoraan apteekkiin ja ostin VLCD pussit ja aloitan tänään heti urakan .

Kyllä jäi vähän paha mieli siitä käynnistä. Ja jotenkin tuntuu että taakso minut jätetään yksin tämän asian kanssa
Crying or Very sad

Sairaanhoitaja sanoi että aikaisintaan keväällä leikataan ja antoi papereita luettavaksi Gastric Bypassista joka on menetelmä täällä.
Mukavaa oli että kaikki veriarvot olivat kunnossa ja sydänfilmi normaali.
Ratas lähti pyörimään mutta hylätyksi tulemisen pelko ja aavistus jäi.[/b][/b]

Susanne

Viestien lukumäärä : 24
Paikkakunta : Joensu
Registration date : 30.09.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Joensuu ja Pohjois-Karjala Empty Vs: Joensuu ja Pohjois-Karjala

Viesti kirjoittaja Tirlittan Ma Loka 05, 2009 5:14 pm

Voi surku! Yritä pysyä nyt tiukkana vaan asiasi kanssa, etteivät nyt jyrää sua ihan kokonaan. Ahmiminenkin kun on niin kovin epämääräinen käsite, sillä tuskin me ylipainoisia oltaisiin, jos ei koskaan olisi syöty LIIKAA!

Hyvä, että olet motivoitunut ja saanut painoa jo nyt alas. Ehkä sekin vakuuttaa ne päättäjät siellä!

Tsemppiä sinulle ja lämpimiä ajatuksia! Smile

Tirlittan

Viestien lukumäärä : 117
Paikkakunta : tampere
Registration date : 13.09.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Joensuu ja Pohjois-Karjala Empty Vs: Joensuu ja Pohjois-Karjala

Viesti kirjoittaja Susanne Ti Loka 06, 2009 2:59 am

Minä suutuin niin kauheasti tänään lääkärin kommenteille etten olisi sopiva leikkaukseen että aloitin taas ENEilyn Nutrilett pusseilla. Se on minusta niin helppoa ja kätevää. Puoli vuotta olin viimeksi sillä kuurilla sairaalassa jonka jälkeen aloitettiin oikea ruoka- kaikki tuli takaisin +25 kg Minkään laista seurantaa ei ollut sen VLCD ryhmän jälkeen .
Noh jos kerran 12 kg pitää pudottaa JOS nyt pääsee leikkaukseen niinOk minä teen sen. Vihanneksia syön muutenkin niin se ei ole ongelma.
Odotan ravintoterapiaan pääsyn ja sitte pitävät kokousta . Aion taistella. Basketball

Susanne

Viestien lukumäärä : 24
Paikkakunta : Joensu
Registration date : 30.09.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Joensuu ja Pohjois-Karjala Empty Vs: Joensuu ja Pohjois-Karjala

Viesti kirjoittaja ritu To Loka 08, 2009 5:23 pm

Voimia taipaleellesi toivottavasti kaikki menee hyvin ja pääset leikkaukseen sillä tämä on pitkä tie mutta kannattaa hankkia itselleen oikuksia ja oikeata kohtelua, minun taipaleeni kestänyt jo 13kk ja jatkuu yhä.

ritu

Viestien lukumäärä : 433
Paikkakunta : Savo
Registration date : 17.09.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Joensuu ja Pohjois-Karjala Empty Vs: Joensuu ja Pohjois-Karjala

Viesti kirjoittaja tonnikeijukainen To Loka 08, 2009 6:32 pm

Moi.
Mie olen menossa joensuuhun leikattavaksi 4.11. Koita Susanne jaksaa, taistele..Kyllä sie vielä sinne pääset.

tonnikeijukainen

Viestien lukumäärä : 10
Paikkakunta : joensuu
Registration date : 03.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Joensuu ja Pohjois-Karjala Empty Vs: Joensuu ja Pohjois-Karjala

Viesti kirjoittaja Susanne La Loka 10, 2009 4:10 am

Voi kun kiva kuulla , miten sinulla se koko homma on mennyt?
Minä olin tänään Psykiatrin puheilla ja hän puoltaa leikkausta. HUH jännitti mennä sinne. Hänen mielestä olen sovelias leikkaukseen ja puoltaa sitä. Ravintoterapeutti lähetti ruokapäiväkirjaa minulle pidettäväksi 5 vrk. Sen lähetän sitten heille ja sitten miettivät jatkoa. Sinulla on kohta leikkaus sehä on hienoa. Laita mulle vaikka henkilökohtaista viestiä jos ett tääällä kirjoita . Olisi vain kiva tutustua Joensuulaiseen joka leikataan ennen mahdollista omaa leikkausta . palataan Very Happy

Susanne

Viestien lukumäärä : 24
Paikkakunta : Joensu
Registration date : 30.09.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Joensuu ja Pohjois-Karjala Empty Vs: Joensuu ja Pohjois-Karjala

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa