Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Tästä se lähtee käyntiinn... toivottavasti

2 posters

Siirry alas

Tästä se lähtee käyntiinn... toivottavasti Empty Tästä se lähtee käyntiinn... toivottavasti

Viesti kirjoittaja Sari123 To Syys 17, 2009 9:21 pm

Tulin juuri terv.keskuksesta. Olin nyt ensin terv.hoitajan juttusilla ja 6.10 on lääkäri. Toivottavasti kelpaisin leikkaukseen!

Kartoitettiin sukurasitteet ym. ja kyllähän niitä rasitteita on. Nyt olen vielä ilman noita sydän- ja verisuoni-, diabetes- ym. sairauksia, mutta molemmilla vanhemmilla em. sairaudet puhjenneet jo heti 50 v. jälkeen. Isä kuoli 69-vuotiaana oheissairauksiin. Nivelvaivatkin minulla on tällä hetkellä vähäisiä, mutta jos nyt en saa painoa alas jollain konstilla, kohta varmaan kierin eteenpäin ja sitä en aio.

Pitääkö sitä tulla johonkin ylikyllästymispisteeseen ennenkuin tajuaa, että jotain on tehtävä. Pitää olla ns. yhdestoista hetki. Jos en pääse leikkaukseen, varmasti saan apua terv. keskuksesta, kun olen valmis ottamaan sitä vastaan. Aina näin ei ole ollut omalla kohdallani. On ottanut niin päähän lääkärin puuttuessa painoon. Työtäänhän lääkäri tekee ja ylipaino on asia, joka on otettava puheeksi, mutta kun itse ei ole valmis, niin se on tosi vaikea asia.

Kaikista eniten toivoisin, että pääsisin leikkaukseen!

Sari123

Viestien lukumäärä : 2
Paikkakunta : vantaa
Registration date : 06.09.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Tästä se lähtee käyntiinn... toivottavasti Empty Vs: Tästä se lähtee käyntiinn... toivottavasti

Viesti kirjoittaja Tepa43 Ti Loka 20, 2009 12:26 am

Moi Sari123!
Olit 6.10. lääkärillä....mitäpä tohtori tuumasi?
T: Tepa 43
Tepa43
Tepa43

Viestien lukumäärä : 877
Ikä : 58
Paikkakunta : Eura
Registration date : 13.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa