Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Eneilykysymyksiä

3 posters

Siirry alas

Eneilykysymyksiä Empty Eneilykysymyksiä

Viesti kirjoittaja Lillagumman La Heinä 09, 2016 3:57 am

Söin sitten kaikki kotona olleet nutriletit ja naturdietit.
Nyt kun rupesin etsimään uusia, huomasin että mun vanhat lempparit naturdiet päärynä ja ananas sekä nutriletin mustikka ovat poistuneet valikoimista.
Allevoista en ole tykännyt, enkä ns suolaisista vaihtoehdoista.
1) oisko kenelläkään kotona myytäviä jämäpusseja?
2) voiko nutriletin breakfast shakeja käyttää?
3) mites Slanka- nimiset? ( ovat vaan ihan järjettömän kalliita?)
Pitäis eneillä vielä elokuun puoleenväliin... Nutriletin suklaa ihan jees mutta hieman vaihtelua toivon.

Lillagumman

Viestien lukumäärä : 14
Paikkakunta : Espoo
Registration date : 15.06.2016

Takaisin alkuun Siirry alas

Eneilykysymyksiä Empty Vs: Eneilykysymyksiä

Viesti kirjoittaja HyeeNa! La Heinä 09, 2016 7:31 pm

En osaa varsinaisesti vastata yhteenkään kysymykseesi, pahoittelut siitä.
Noista breakfast shakeista ja slanka -nimisistä jäin pohtimaan että ovatko sopivia eneen, sun kannattaa ottaa yhteyttä ravitsemusterapeuttiisi ja varmistaa asia häneltä. Onko sulla ns. laihdutusene vai leikkausta edeltävä ene käynnissä?
HyeeNa!
HyeeNa!

Viestien lukumäärä : 985
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 26.08.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Eneilykysymyksiä Empty Vs: Eneilykysymyksiä

Viesti kirjoittaja Annniina Su Heinä 10, 2016 3:43 am

Mä en ainakaan saanut itse säveltää, vaan asiasta sovittiin ravintoterapeutin kanssa. Enessä ei saa käyttää muita kuin VLCD-tuotteita, mitkään muut eivät käy. Tuotteessa on siis luettava tuo nelikirjaiminen tieto.. ota ihmeessä sun omaan terppaan yhteyttä Smile

Kovasti tsemiä eneilyyn! bounce

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Eneilykysymyksiä Empty Vs: Eneilykysymyksiä

Viesti kirjoittaja Lillagumman Su Heinä 10, 2016 7:22 pm

Terppa on kesälomalla... Slanka kuulemma käy mutta noi shaket liian kalorikkaita. Nyt laihdutusene menossa, kymmenen kg pois ja sit pitää painon pysyä poissa jonkin aikaa ja sit kirurgille.

Lillagumman

Viestien lukumäärä : 14
Paikkakunta : Espoo
Registration date : 15.06.2016

Takaisin alkuun Siirry alas

Eneilykysymyksiä Empty Vs: Eneilykysymyksiä

Viesti kirjoittaja Annniina Pe Heinä 29, 2016 3:12 pm

Miten Lillagumman sun eneily sujuu? Question

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Eneilykysymyksiä Empty Vs: Eneilykysymyksiä

Viesti kirjoittaja Lillagumman La Heinä 30, 2016 2:31 am

Kiitos kysymästä. Motivaatio on suuri. Ja yllättävän helposti tämä on mennyt. Vasta nyt kolmannella viikolla on nälkä hävinnyt, aiemmin vatsa kurni pitkin päivää... Ja jostain on löytynyt se tahdonvoima olla syömättä töissä tarjottuja karkkeja, keksejä ja pullia...
En ihan luota vaakaani. Mutta sen mukaan on mennyt -11kg verrattuna Jorvissa mitattuun alkulukemaan ( ja -14kg lähettävän lääkärin vastaanotolla mitattuun).
Ostin pari viikkoa sit Tarjoustalosta alefarkut 12e ja ne ovat joko venähtäneet tai sit jotain on oikeasti poistunut lanteilta...
Ensi viikolla virallinen punnitus ja jatkosuunnitelmat.
Itse olisin valmis eneilemään sen 10 viikkoa.

Lillagumman

Viestien lukumäärä : 14
Paikkakunta : Espoo
Registration date : 15.06.2016

Takaisin alkuun Siirry alas

Eneilykysymyksiä Empty Vs: Eneilykysymyksiä

Viesti kirjoittaja Lillagumman La Heinä 30, 2016 2:41 am

Olen motivaatioksi surffaillut nettikaupoissa bongaamassa sen tyylisiä vaatteita, mihin haluan sit joskus mahtua. Mulla on tosi hirvee keskivartalolihavuus joten muistan käyttäneeni kokoa 42-44 vielä 70 kg painavana (lukiossa...). Jotkuthan mahtuu kokoon 38 silloin...
Olen kyllä hieman muotitietoinen mutta nykyisen kokoni vaatteet ovat järjestään aika tanttamaisia. Jos katsoo vaikka Nanson kokoon 46 asti olevaa mallistoa vs suurempiin kokoihin asti meneviä malleja... Isoille tehdään tylsemmän värisiä, tylsemmän kuosisia...
Nyt haaveilen koosta 40-42...

Lillagumman

Viestien lukumäärä : 14
Paikkakunta : Espoo
Registration date : 15.06.2016

Takaisin alkuun Siirry alas

Eneilykysymyksiä Empty Vs: Eneilykysymyksiä

Viesti kirjoittaja HyeeNa! La Heinä 30, 2016 2:59 pm

Tossa 40-42 koossa onneks alkaa jo löytyä vähän kivempaa valikoimaa! Totta on, että tuosta suurempiin kokoihin mennessä alkaa värit ja kuosit muuttua tylsiksi.
Älä haaveile koosta 40-42 vaan ota se tavoitteeksi, jonne sä vielä joskus pääset! Wink
HyeeNa!
HyeeNa!

Viestien lukumäärä : 985
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 26.08.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Eneilykysymyksiä Empty Vs: Eneilykysymyksiä

Viesti kirjoittaja Lillagumman Pe Elo 05, 2016 1:46 am

Jees. Olin tänään punnituksessa. Kaksi viikkoa jonkinlaista keventämistä ja kolme viikkoa eneä, tulos 10,5kg. Juhlin korvaamalla yhden pussin puolella litraa kirsikoita ja toisen pussin puolella litraa mansikoita. En luule kuolevani akuuttiin ravintoainepuutokseen.
Mulla oli ollut kyllä idioottimaisempia suunnitelmia. Olin miettinyt josko punnituksen jälkeen söisi esim ison juustovoileivän. Tai kaurapuuroa voisilmällä ja hillolla. Tai mustikkapiirakkaa. Tai uusia perunoita voilla ja silliä.
Onneksi valitsin riokatottelemattomuuden light-version...
Nyt suunnitelmissa jatkaa eneilyä lokaluuhun. Yksi tunti kerrallaan, yksi pussi kerrallaan...
Hoitaja kysyi kuinka oli mennyt. Vastasin että ei tää mitään kivaa ole, mutta mulla on oikeasti tavoitteena päästä leikkaukseen. Ja toivon olevani 25 kiloa kevyempi leikkauspäivänä.
Täytynee aika usein käydä ihailemassa vatsaani, sivuprofiiliani tai reisiäni kokovartalopeilistä. Näky on sellainen että haluaa tehdä mitä tahansa että näyttäisi hoikemmalta.
Viikonloppuna on tarkoitus repiä kaapista ulos kaikki greitgöörlssit yms hirveät vaatteet jotka on ostettu vain siksi että ne mahtuivat.

Lillagumman

Viestien lukumäärä : 14
Paikkakunta : Espoo
Registration date : 15.06.2016

Takaisin alkuun Siirry alas

Eneilykysymyksiä Empty Vs: Eneilykysymyksiä

Viesti kirjoittaja HyeeNa! Pe Elo 05, 2016 4:51 am

Moi, hieno tulos 10,5kg vau! Smile

Olet kirsikkasi ja mansikkasi ansainnut Wink
Kannattaa muuten ottaa itsestään ihan rehellisiä kokovartalokuvia pitkin matkaa! Jossain vaiheessa voi tulla olo kun katsoo peilistä et "V*ttu mikä läski mä oon edelleen" mut kun kurkkaa taas niitä matkalla otettuja kuvia niin mieli muuttuu taas kummasti virkeämmäksi. Smile
Ja todellakin saa käydä kattelemassa peilistä uutta hoikempaa olomuotoa! Uutta vaatetta rekkiin siis, hienoo!
Tsemppiä jatkoon!
HyeeNa!
HyeeNa!

Viestien lukumäärä : 985
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 26.08.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Eneilykysymyksiä Empty Vs: Eneilykysymyksiä

Viesti kirjoittaja Lillagumman La Elo 06, 2016 12:29 am

Kiitoskiitos!
Kummallista tässä on että en ollut nähnyt kuinka läskiksi olin tullut. Vasta kun päätin et hei nyt mä vihdoin uskallan hakeutua leikkaukseen, silmäni aukesivat. Olen jo pidempään kulkenut hehtaarivaatteissa. Yhtäkkiä tajusin että peilissä näkyy karmea läskivuori. Ja joo, jos vaan katsoo peilistä suoraan edestä vaatteet päällä niin näkymä on jotenkin ok... Mutta sivuprofiilista, varsinkin alasti huomaan et laardia riittää...
Täytyy ottaa niitä kuvia. Ekaks pitää siivota eteinen jotta kuvien tausta ei olis järkyttävä. Eiku hommiin...

Lillagumman

Viestien lukumäärä : 14
Paikkakunta : Espoo
Registration date : 15.06.2016

Takaisin alkuun Siirry alas

Eneilykysymyksiä Empty Vs: Eneilykysymyksiä

Viesti kirjoittaja Annniina Ti Elo 09, 2016 3:30 pm

Hahaa, kuulostaa tutulle tämäkin. Näitä sivuprofiilikuvia olisi pitänyt alkaa näpsiä jo ajat sitten, että olisi herännyt todellisuuteen Wink Huikeesti olet saanut eneiltyä pois, jeee, onneee!!

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Eneilykysymyksiä Empty Vs: Eneilykysymyksiä

Viesti kirjoittaja Lillagumman Ti Elo 09, 2016 3:56 pm

V***u saat**a duunissa on joka päivä tarjolla lomaltapaluukarkkeja ja nyt mansikkakermakakkua!!!!
Ja mä saan kohta herkutella suklaanutriletillä! ( sarkasmia)
En viitsi kuitenkaan sortua vaikka mieli tekisi ihan hel**tisti. Nyt on sen verran painavat panokset pelissä...
Tsemppiä muillekin eneilijöille.
Taidan nähdä unta tuosta kakusta tänään... Mut unet ei lihota.

Lillagumman

Viestien lukumäärä : 14
Paikkakunta : Espoo
Registration date : 15.06.2016

Takaisin alkuun Siirry alas

Eneilykysymyksiä Empty Vs: Eneilykysymyksiä

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa