Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Meilahti leikkauspaikkana?

3 posters

Siirry alas

Meilahti leikkauspaikkana? Empty Meilahti leikkauspaikkana?

Viesti kirjoittaja satusa To Tammi 28, 2016 7:03 pm

Moikka,

tänään työterveyslääkäri sitten pisti lähetteen eteenpäin leikkaukseen pääsemisestä, ja koska Helsingissä asun, niin eiköhän paikka ole silloin Meilahti? Ollaan juteltu hänen kanssaan asioista monen tapaamisen aikana, mutta nt kun asia eteni niin et laittoi lähetteen, unohdin kysyä vaikka mistä! Jotenkin oli ihan epäuskoinen olo kun kävelin ulos sieltä et hei, nyt alkaa tapahtumaan, ainakin jossain vaiheessa Laughing

Täällä on paljon keskustelua Turusta ja Oulusta, mutta en ainakaan hakusanalla löytänyt juttua Meikussa leikatuista...onhan teitäkin täällä oltva! Onko kenelläkään tietoa Meikun jonotusajoista jne, mä luulin tietäväni vaikka mitä ennen sen lähetteen laittoa, mutta ehkä mä vaan oon nyt niin innoissani että en muista enkä tiedä enää mitään...

satusa

Viestien lukumäärä : 8
Paikkakunta : Helsinki
Registration date : 28.01.2016

Takaisin alkuun Siirry alas

Meilahti leikkauspaikkana? Empty Vs: Meilahti leikkauspaikkana?

Viesti kirjoittaja Niobe Pe Tammi 29, 2016 4:45 pm

.


Viimeinen muokkaaja, Niobe pvm Ma Helmi 22, 2016 6:00 pm, muokattu 1 kertaa

Niobe

Viestien lukumäärä : 28
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 07.09.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Meilahti leikkauspaikkana? Empty Vs: Meilahti leikkauspaikkana?

Viesti kirjoittaja Sadutar Ke Helmi 03, 2016 10:35 pm

Onnittelut lähetteestä Smile

Itse olin ihka ensimmäinen Meilahdessa muuton jälkeen leikattu Smile
Henkilökunta oli todella mukavaa leikkurissa,herämöössä ja myös osastolla.
Tilat on uudet ja hienot.Ja huoneet kahden hengen huoneita.Olipa siellä muutama yhden hengen sviittikin Very Happy

Endokrinologilla kävin muistaakseni elokuussa,marraskuun alussa kävin Peijaksessa kirurgin ja kumppaneiden juttusilla ja 11.1. leikattiin.

Sadutar

Viestien lukumäärä : 8
Paikkakunta : Helsinki
Registration date : 03.02.2016

Takaisin alkuun Siirry alas

Meilahti leikkauspaikkana? Empty Vs: Meilahti leikkauspaikkana?

Viesti kirjoittaja satusa To Helmi 04, 2016 7:39 pm

Moikka,

ja kiitos Niobelle (sun juttujasi luinkin tuolta jo Smile ) ja samoin Saduttarelle! Niin ja onnea että olet saanut olla ensimmäinen Meikussa Smile Huh, on tää aikamoista vuoristorataa, kun yrittää olla ajattelematta ja sit kumminkin analysoi koko ajan...SItäkin et miks mä nyt sit en saanut, tai saa, laihdutettua jne. Mutta kiitos että vastasitte Smile

Satusa

satusa

Viestien lukumäärä : 8
Paikkakunta : Helsinki
Registration date : 28.01.2016

Takaisin alkuun Siirry alas

Meilahti leikkauspaikkana? Empty Vs: Meilahti leikkauspaikkana?

Viesti kirjoittaja satusa Pe Helmi 05, 2016 5:58 pm

Moikka taas,

ja kylläpäs nyt sitten jotenkin eteneekin nopeasti, vaikka toista luulin...Eli lääkäri laittoi lähetteen 28.1. ja eilen 4.2. tuli jo kutsu endokrinologian polille 31.3.! Vaikka olenkin jo ihan hulluna odottanut kutsua, niin se vaan johtuu mun kärismättömyydestä, ei siitä että olisin odottanut sen näin nopsaan tulevan! No, vajaa 2 kuukautta ja menen jo sinne polille, ja sitten seuraa jotain jatkoa...Onko tuolla Meilun polilla joku käynyt, onko kokemuksia? Mitä siellä tapahtuu, otetaanko kokeita, voiko siellä jo tulla täystyrmäys tai hyväksyntä vai mitä? Huoh, olis elämä helpompaa kun ei olis näin kärismätön...

satusa

Viestien lukumäärä : 8
Paikkakunta : Helsinki
Registration date : 28.01.2016

Takaisin alkuun Siirry alas

Meilahti leikkauspaikkana? Empty Vs: Meilahti leikkauspaikkana?

Viesti kirjoittaja Sadutar La Helmi 06, 2016 11:34 pm

Kävin itse endolla myös Meikussa.
Mulle tuli tuon endon ajan mukana ohjeistus käydä labroissa,verikokeet ja ulostenäyte.
Lääkäri katsoi vastaanotolla ettei niiden puolesta ole mitään esteitä ja antoi haastattelun perusteella oman suostumuksensa asiaan.
Laittoi lähetteen kirurgille ja kirurgi teki sitten sen lopullisen päätöksen.

Sadutar

Viestien lukumäärä : 8
Paikkakunta : Helsinki
Registration date : 03.02.2016

Takaisin alkuun Siirry alas

Meilahti leikkauspaikkana? Empty Vs: Meilahti leikkauspaikkana?

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa