Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Mikä lasketaan leikkauksen jälkeen radikaaliksi painonpudotukseksi?

2 posters

Siirry alas

Mikä lasketaan leikkauksen jälkeen radikaaliksi painonpudotukseksi? Empty Mikä lasketaan leikkauksen jälkeen radikaaliksi painonpudotukseksi?

Viesti kirjoittaja Lellukka Ma Marras 02, 2015 3:15 am

Olen miettinyt tätä koska kirurgini käytti tuota sanaa kertoessaan minulle, että jos vatsalaukkuni on jäänyt liian suureksi leikkauksessa minulle tehdään toinen leikkaus jossa yhdistetään bypass sleeveen tai jotain vastaavaa. Hän sanoi, että näin tapahtuu jos en laihdu alussa radikaalisti tai paino alkaa nousemaan jälleen vaikka söisin oikein.

Leikkauksesta tulee kuluneeksi kuukausi tämän kuun 7. päivä ja nyt olen jo laihtunut 5.5 kg leikkauksesta ja kyllä tuo mun mielestä on jo aika radikaalia. Tällä hetkellä painoni myös putoaa n. 1 - 1.3 kg/vko.
Lellukka
Lellukka

Viestien lukumäärä : 226
Paikkakunta : Pirkanmaa
Registration date : 19.12.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Mikä lasketaan leikkauksen jälkeen radikaaliksi painonpudotukseksi? Empty Vs: Mikä lasketaan leikkauksen jälkeen radikaaliksi painonpudotukseksi?

Viesti kirjoittaja ibid Ma Marras 02, 2015 4:52 am

Yleensä kai leikkauksen aiheuttama kokonaispudotus on 60-80 % ylipainosta. Tuo pudotuksesi vaikuttaa ihan hyvältä tahdilta tässä vaiheessa.

ibid

Viestien lukumäärä : 85
Ikä : 46
Paikkakunta : Jyvaskyla
Registration date : 09.05.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa