Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Miten eroon roikkuvasta ylimääräisestä ihosta?

4 posters

Siirry alas

Miten eroon roikkuvasta ylimääräisestä ihosta? Empty Miten eroon roikkuvasta ylimääräisestä ihosta?

Viesti kirjoittaja PMM77 La Syys 12, 2009 12:58 am

Onko kellään kokemusta / parempaa tietoa ylimääräisen ihon poistamisesta kirurgisesti?

Faktahan taitaa kyllä olla, ettei se enää tälläkään ikää ja näillä kilomäärillä ota itsekseen sisään. Nyt alkaa jo olla aika järkyttävän näköistä, mitä lienee mahtaakaan olla siellä ihannepainossa... Shocked

Ja mulla sitä on kaikkialla; käsivarsissa, rinnoissa, ylä- ja alavatsassa, reisissä...

Julkisella puolella ei varmaankaan tehdä näitä operaatiota esteettisistä syistä. Eikä lienee kelpaa ylimääräisen ihon aiheuttamat psyykkiset oireetkaan syyksi... Wink Ja taitaa olla esteettisen kirurgian aiheuttama sairaslomakin palkatonta, mikäli oikein olen ymmärtänyt. Ja kuinkahan hirveästi se yksityisesti tehtynä kustantaa...

Ei vaan niin millään haluais vielä 3kymppisenä muistuttaa fyysiseltä ulkomuodoltaan mummoikäistä! Mad

PMM77

Viestien lukumäärä : 33
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa
Registration date : 24.01.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Miten eroon roikkuvasta ylimääräisestä ihosta? Empty Vs: Miten eroon roikkuvasta ylimääräisestä ihosta?

Viesti kirjoittaja V.Hepo La Syys 12, 2009 1:50 am

Hei.
Mulle lääkäri sano et hygieniaan vedottuna saa julkisella puolella tän mahaläskin leikkautettuu, mutta ainakaan meillä ei muihin leikkauksiin julkinen puoli ota osaa. Netissä löytää googlesta hakusanoilla rasvaimu jne klinikoita ja hinnastoja. Aika tyyristä hommaa. Mä olen todella tyytväinen jos sitten joskus pääsen tästä isosta roikkumahastani eroon. Nielen vaikka kaiken muun roikkuvan, kunhan saan vihdoin laittaa oikeen kokoset housut jalkaan! Tän maha makkaran takia en pääse juoksemaan jne. Todella iso mötikkä..Razz No ok..kaks lasta viel venyttäny maha nahkaa enemmän, mut...
V.Hepo
V.Hepo

Viestien lukumäärä : 92
Paikkakunta : lappi
Registration date : 07.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Miten eroon roikkuvasta ylimääräisestä ihosta? Empty Vs: Miten eroon roikkuvasta ylimääräisestä ihosta?

Viesti kirjoittaja Annelie Ti Syys 22, 2009 11:08 pm

Tervehdys!Olen ollut leikkauksessa 15.9. joten tuo nahkajuttu ei vielä ole ajankohtainen.Mutta käsitääkseni ainakin TYKSissä on mahdollisuus päästä vuoden tai parin kuluttua leikkauksesta plastiikkakirurgille.

Annelie

Viestien lukumäärä : 20
Paikkakunta : Turku
Registration date : 19.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Miten eroon roikkuvasta ylimääräisestä ihosta? Empty Vs: Miten eroon roikkuvasta ylimääräisestä ihosta?

Viesti kirjoittaja Nitinati Pe Loka 23, 2009 2:12 pm

Minulle ilmoitti peijaksen lääkäri, että roikkuva nahka aiheuttaa hautumisia ja muita ongelmia ja ne leikataan parin vuoden kuluttua pois julkisella puolella, jos niitä tulee ja niistä koituu ongelmia. Kyseessä oli varsinkin vatsamakkara alue . Embarassed
Nitinati
Nitinati

Viestien lukumäärä : 7
Paikkakunta : Uusimaa
Registration date : 02.03.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Miten eroon roikkuvasta ylimääräisestä ihosta? Empty Vs: Miten eroon roikkuvasta ylimääräisestä ihosta?

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa