Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Vatsassa kiinnikkeitä?

2 posters

Siirry alas

Vatsassa kiinnikkeitä? Empty Vatsassa kiinnikkeitä?

Viesti kirjoittaja lihava89 Ma Tammi 12, 2015 10:57 pm

Heippa!

Mulla tuli tuossa joulukuussa 2 vuotta täyteen vatsalaukun ohitusleikkauksesta, ennen sitä minut on tähystysleikattu kerran aikaisemmin (kystan + toisen munasarjan poisto).

Ihan hiljattain navan alueella on ollut kipeä kohta - painellessa esiintyy vihlova kipu. Tämän suuren painonpudotuksen jälkeen sitä ihmeellisesti painelee ja tutkiskelee enemmän tuota vatsan aluetta niin löytää kaikkea :-D No mutta kuitenkin, en välittänyt siitä ja annoin olla. Nyt sitten viikonloppuna mun 2,5v poika ryömi mun päällä ja onnistui nähtävästi jotenkin osumaan tuohon kohtaan ja koko navan alue ärty. Vatsa ollut oudon tuntoinen, kosketusherkkä. Kipu ei ole sellaista jatkuvaa, vain ainoastaan kun siihen koskee tai siihen osuu. No sukulaisten kehotti ottaa yhteyttä lääkäriin ja tänää kävin sairaanhoitajalla, en päässyt lääkärille saakka. Käski seuraamaan tilannetta ja otti esille nämä kiinnikkeet ja käski tulla uudelleen jos pahenee.

Käsitin että tämmöisissä tähystysleikkauksissa jossa on pienemmät leikkaushaavat niin harvemmin tämmöisiä tulee ? Muistelin, että vatsalaukun leikkauksessa oltaisin kansi yksi haava tehty napaan mutta nyt aloin empimään että oliko sittenkään..

Onko kenelläkään muulla ollut vastaavaa? Muuten leikkaus, siitä toipuminen ja kaikki muut mennyt ihan erinomaisesti. Paino tippunut yli 40kg 2 vuodessa ja olen tyytyväinen. Ja raskaus ja synnytyskin ollut välissä.
lihava89
lihava89

Viestien lukumäärä : 277
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahti
Registration date : 06.11.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Vatsassa kiinnikkeitä? Empty Vs: Vatsassa kiinnikkeitä?

Viesti kirjoittaja Piuku Ti Tammi 13, 2015 12:09 am

Ei ole tuollaista tilannetta tullut eteen. Mutta jotain säikäyttävän, ohimenevää, aika pahalta ja kipeän krampin sekaisia tapahtumia on tullut nyt, kun vatsanahkaa on kiristetty. Siis muutaman kerran. Kehoitan kuitenkin luottamaan omaan vaistoon. Jos kipu ei helpota tai mene ohitse, niin sitkeästi hakeudu lääkärin vastaanotolle.

Piuku

Viestien lukumäärä : 189
Paikkakunta : Seinäjoki
Registration date : 26.10.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa