Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Suolanhimo

4 posters

Siirry alas

Suolanhimo Empty Suolanhimo

Viesti kirjoittaja trintilla Ke Kesä 25, 2014 7:52 pm

Hipsistä

Leikuustani on jo yli 2 vuotta aikaa, mutta minulla on outo ongelma. Jatkuva suolanhimo.
En osaa ruokaa laittaessani lisätä useinkaan suolaa, koska käytän niin paljon muita mausteita. Ja koska annoskoot ovat pieniä ja välipalat "suolattomia" /hedelmiä, jugurttia yms.) niin ilmeisesti en saa riittävästi suolaa.

Voisin syödä popcorneja extrasuolalla varustettuna vaikka kilon päivässä...

Hyviä vinkkejä suolanhimon tyydyttämiseen, vai kertooko tämä jostain puutoksesta...?
trintilla
trintilla

Viestien lukumäärä : 406
Paikkakunta : Ylöjärvi
Registration date : 12.02.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Suolanhimo Empty Vs: Suolanhimo

Viesti kirjoittaja hansu Ke Kesä 25, 2014 11:57 pm

Minä kärsin samasta. Ruokiin tosin ravistan suolapurkkia ihan olan takaa. Ensin perheelle ruoka ja sitten itselle lisäys lautaselle... Isäntä toimii koemaistajana aina, etten kyllästä lapsia suolalla. Olen ajatellut asiaa niin, että elimistö ilmoittelee, mistä puute ja lisäilen asioita ruokavalioon sen mukaisesti.
hansu
hansu

Viestien lukumäärä : 784
Ikä : 48
Paikkakunta : etelä-savo
Registration date : 09.08.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Suolanhimo Empty Vs: Suolanhimo

Viesti kirjoittaja Tuhatkeiju To Kesä 26, 2014 4:24 pm

Voisiko olla jodin puutetta. Itsellä kilppariarvot kun heittelee tulee mahdoton suolanhimo. Smile

Tuhatkeiju

Viestien lukumäärä : 106
Paikkakunta : Helsinki
Registration date : 16.09.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Suolanhimo Empty Vs: Suolanhimo

Viesti kirjoittaja trintilla To Kesä 26, 2014 9:01 pm

No siis mulla on kilpparin vajaatoiminta, mutta se on ihan hyvällä hoidolla. Enkä ole huomannut, että himo olisi lisääntynyt silloin kun olen käynyt vajaalla tai liikatoiminnalla...
trintilla
trintilla

Viestien lukumäärä : 406
Paikkakunta : Ylöjärvi
Registration date : 12.02.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Suolanhimo Empty Vs: Suolanhimo

Viesti kirjoittaja hansu Pe Kesä 27, 2014 12:17 am

Heh heh... ei noi munkaan himot ole thyroxinista heilahdelleet... Jatkuva suolan kaipuu. Minun kilppari-arvot olleet jo toista vuotta ihan ok.

No muutenkin käyn vissiin vähän hitailla, tosin tänään on "raivo" antanut lisäpuhtia touhuihin. Vielä kun viha kanavoituisi oikeaan osoitteeseen, niin hyvä tulisi. Nyt kärsii viaton käärmekin, joka jatkoi matkaansa matelijoiden taivaisiin... Mitäs luikerteli mun 7-vuotiaan tyttären jaloissa. Äitinin haravakin koki exituksen siinä käärmettä mätkiessä...
hansu
hansu

Viestien lukumäärä : 784
Ikä : 48
Paikkakunta : etelä-savo
Registration date : 09.08.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Suolanhimo Empty Vs: Suolanhimo

Viesti kirjoittaja meevin Pe Kesä 27, 2014 12:26 pm

Meilläkin isäntä viime kesänä tappoi pihasta kyyn...ei ole yli 20 vuoteen siinä pihassa käärmeitä näkynyt. Harmitteli ensin kun meni tappamaan...kunnes huomattiin että toinen koira oli saanut pureman kuonoonsa. Onneksi oli arki ja päiväaika ja ehdittiin eläinsairaalaan ajoissa, ilman vastamyrkkyseerumia ei olis poitsu varmaankaan säilynyt hengissä. Sen jälkeen isäntää harmitti vaan, että oli niin nopeasti käärmeen tappanut, eikä pilkkonut pieniksi paloiksi hännästä aloittaen  Rolling Eyes 

meevin

Viestien lukumäärä : 517
Paikkakunta : keskisuomi
Registration date : 21.11.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Suolanhimo Empty Vs: Suolanhimo

Viesti kirjoittaja hansu La Kesä 28, 2014 12:18 am

Oiskohan tuo käärmes hyvää grillattuna ja runsaan suolan kera? Oishan siitä helppo tehdä vaikka vartaita...

Meilläkin naapurin koiraa puri kyy ja sen hoito olikin pitkällistä. Koira parka ei kyennyt juurikaan syömään, joten nesteitä jouduttiin tiputtamaan suoraan suoneen. Sitä meikäläinenkin istui ja vahti tippaa työpäivän jälkeen ja kaiken huipuksi sain pomolta vielä huomautuksen asiasta. Hoitoalan töitä ei kuulema ole luvallista tehdä kuin vain oman työnantajan leivissä. Luulivat minun keikkailevan muualla oman työn ohella...
hansu
hansu

Viestien lukumäärä : 784
Ikä : 48
Paikkakunta : etelä-savo
Registration date : 09.08.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Suolanhimo Empty Vs: Suolanhimo

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa