Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Mella67 esittäytyy

+2
emmy78
Mella67
6 posters

Sivu 1 / 2 1, 2  Seuraava

Siirry alas

Mella67 esittäytyy Empty Mella67 esittäytyy

Viesti kirjoittaja Mella67 Ke Toukokuu 21, 2014 3:46 pm

Hei kaikille!
Olen Mella ja 47vuotias 4 lapsen äippä.Olen naimisissa toista kertaa elämässäni ja eloa hallitsee työttömyys,mutta saan välillä sijaisuuksia hoitoalalla.Ja sitten se toinen hallitseva asia on tietennii ylipaino.Olen ollu ikäni pullukka ja painoa kouluaikaan oli jo yli 80kg.Aikuisiässä painoni oli enimmillään 122kg.Nyt painan n.106kg.Pituutta minulla on 166cm.Minun taival kohti laihdutusleikkausta alkoi lokakuussa 2012.Silloin menin eka kertaa lääkäriin ja painoin tuolloin 114kg.Lääkäri kahteli taustani : diabetes,astma ja verenpainetauti ja teki lähetteen isoon sairaalaan sisätautipolille ja pääsinkin jo joulukuussa käymään siellä.Se käynti oli sellanen tiukka käynti.Tosi tarkkaan käytiin läpi kaikki elämäntavat,veriarvot ja tietenkin iloiset kilot kehossa  Embarassed .Siitäpä sitten sainkin lähetteen ravitsemusterapeutille maaliskuulle 2013 ja se käynti oli kyllä tarpeeseen.Silimät avautu kaikkeen siihen,mitä sitä on tullu syötyä väärin ja sain hyvät evväät tulevia elintapoja varten.Eipä menny  siitä sitten kauaakaan,kun kirje tuli sairaalasta,jossa oli sitten kielteinen päätös leikkauksen suhteen ja syy siihen oli se,että minulla ei ollut näyttöä laihdutusyrityksestä viiden vuoden sisältä  Sad  Itkuhan siinä tuli ja sitten kun olin surustani selvinny,luin tarkemmin mitä siinä kirjeessä sanottiin.Siinä oli sitten,että kääntyä terveyskeskuksen puoleen ja aloittaa se laihdutus valvotusti.Painoa pittää pudottaa se 7% vähintäänkin.No minä tyttöhän alotin ja niin suuren kiitoksen annan meidän diabetespolille!Puolen vuoden ajan kävin joka viikko siellä .Ajan kanssa sitten sain sen painon pois,mikä vaajittiin ja sain hyvää kannustusta hoitajilta vaikeina hetkinä.Varasin ajan taas lääkärille lokakuulle 2013.Lääkäri määräs verenpaine seurantaan ja labroihin ja ekg:hen ja laittoi lähetteen eteenpäin.Taas kävin joulukuussa sisätautilääkärillä ja voi että sitä ilon hetkee,kun tämä lääkäri laittoi sitten minut etteenpäin menemään sille teamille,joka leikkaa, siis jos leikkaa.Tammikuussa 2014 siten tuli kirje,että huhtikuussa olisi gastroskopia huiiii.....No,mutta sitten sekin päivä koitti ja olihan se yök-tapaus,mutta esilääkkellä siitä selvittiin.Ja se kirurgi teki sen tutkimuksen ja heti sen jälkeen sanoi,että mut leikataan cheers Siitä sitten menin anestesialääkärille ja fysioterapeutille ja sairaanhoitaja oli kahteenkin otteeseen sinä päivänä.Niin on hyvä mieli että kelpuuttivat.Elintapojen muutos näky myös niissä verikokeissa,elikkäs syön paljon kasviksia taysjyväviljaa,marjoja,rasvattomia maitotuotteita jne..Maksa mulla on rasvanen,mutta nyt on hyvät arvot.Tuosta on nyt 6 viikkoa ja millään en meinaa pysyä nahoissani.Piti ihan netistä kahtoa,kuin kauan mahanäytteijen valmistumisessa menee aikaa.Se on se 4-6viikkoa.Kaunis kesäkin tässä alkanu,mutta minä vaan mietin ja tsemppaan ihteeni,että jaksaa sitä kutsukirjettä ootella.Se leikkaus kun voi mennä syksyynkin.On tämä ollut pitkä aika ootella,mutta sillä sisulla etteenpäin vaan.Paino nyt on ollut mulla sama pitemmän aikaa,mutta otan sen asian painonhallintana ja tämäkin on uus asia ihmiselle,joka on vaan lihonnu pikkuhiljaa kokoajan.Olen täällä käynyt lukemassa muijenkin taivalta *pikkumasua* kohti ja minua kiinnostaa kovasti,kuinka kauan te muut olette oottanu kutsukirjettä leikkaukseen kaikkien tutkimusten valmistumisten jälkeen?Aurinkoista kesänalkua kaikille flower

Mella67

Viestien lukumäärä : 35
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa
Registration date : 21.05.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Mella67 esittäytyy Empty Vs: Mella67 esittäytyy

Viesti kirjoittaja emmy78 Ke Toukokuu 21, 2014 4:28 pm

Hei Mella ja tervetuloa joukkoon Very Happy 
Sinähän olet jo pitkällä leikkausasiassa Smile Mulla tehty gastro ja ylävatsan ultra ja täälläpäin pakollinen painonhallintaryhmä vetelee viimeisiään.Lääkärin soitto ens viikolla ja sitten toivon mukaan lähete leikkaavaan sairaalaan.Syksyyn menee leikkaus mutta,jos sais sen käynnin kirurgille ennen sitä...

Mulla pituutta saman verran kuin sinulla ja painokin melkein sama.Oheissaurauksista en kärsi mutta lihavuudesta kylläkin Suspect Rasvainen maksa mullakin todettiin mutta uskon,että 10vk,kun olin enellä sai arvot vähän paremmaksi.Uusi ene tulee joka tapauksessa ennen leikkausta.
Odottavan aika on pitkä ja tiedän tunteen ettei meinaa nahoissaan pysyä.Tekisi niin mieli soittaa lääkärille ja sanoa,että olen valmis,lähetettä eteenpäin ja sassiin bounce 

Tsemppiä ja kyllä se kirje kohta kolahtaa postilaatikkoon sulla ihan varmasti flower

emmy78

Viestien lukumäärä : 182
Paikkakunta : Järvenpää
Registration date : 09.04.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Mella67 esittäytyy Empty Vs: Mella67 esittäytyy

Viesti kirjoittaja Mella67 Ke Toukokuu 21, 2014 5:02 pm

Kiitos emmy78 :-) En tiiä,mistä tämä tuli hännänalle tuli.Olen ollu ihan kärsivällisin mielin lokakuulta 2012 tänne toukokuun alkuun :-D Välillä ajatukset menee höpsiks,kute ne on varmaan unohtanu mut!Noloo :-D Onhan tämä ollu kuitenkin aika intensiivistä keskittymistä ja matka ommaan sisimpään.Suurimpana kokoajan halu tähän.Nyt on neljä vuotta yhteesä mulla tämän tiimoilla ajatukset ollu.Piti miettiä kuitenkin ennen lääkärille menoa,mitä kaikkee tää pittää sisällään.Mut ootellaampa,asiat järjestyy :-)

Mella67

Viestien lukumäärä : 35
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa
Registration date : 21.05.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Mella67 esittäytyy Empty Vs: Mella67 esittäytyy

Viesti kirjoittaja Tuhatkeiju Ke Toukokuu 21, 2014 8:13 pm

Kyllä ne rattaat pyörii, hitaasti tuntui itselläkin asiat luistavan. Yhtäkkiä olinkin jo leikkaspöydällä ja nyt totutellaan uuteen eloon.

Tuhatkeiju

Viestien lukumäärä : 106
Paikkakunta : Helsinki
Registration date : 16.09.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Mella67 esittäytyy Empty Vs: Mella67 esittäytyy

Viesti kirjoittaja Mella67 Ke Toukokuu 21, 2014 8:24 pm

Nyt kun täällä on kirjottanu ja ei oo niin yksin,niin jotenki asiat järjestyy päässä pikkuhilijaa :-) Olis vaan heti pitäny kirjotella,kun on nuita eri vaiheita ollu.Ktlvin äskön kukansiemeniä astioihin,pääasiassa krasseja.Uutuutena oli tullu siemeniin pinkin värisiä krasseja.Nuo on mulla varmoja kasveja,kun en viherpeukaloksi ole syntyny.Vähän ajatuksia muualle ♧

Mella67

Viestien lukumäärä : 35
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa
Registration date : 21.05.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Mella67 esittäytyy Empty Vs: Mella67 esittäytyy

Viesti kirjoittaja Helmiäinen To Toukokuu 22, 2014 1:55 am

Odotusaika leikkaukseen riippuu paljon sairaanhoitopiireistä, minut leikattiin Joensuussa marraskuussa. Lähete lähti omasta sairaalasta leikkaussairaalaan toukokuussa. Kesäkuussa sain kutsun tulla elokuussa käymään kirurgin luona, joka teki lopullisen päätöksen.

Mulla oli samanlainen hoppu vuosi sitten kun sulla nyt. Mutta aika mennee nopsaan, usko pois. Itse ajattelin niin, että pudotan mahdollisimman paljon painoa pois omin voimin ennen leikkausta ja siinä mielessä odotusaika tuli käytettyä hyödyksi. Motivaatio oli kova. Tsemppiä siis odotukseen, kesällä on paljon mukavaa tekemistä, joten muutakin ajattelemista onneksi on.
Helmiäinen
Helmiäinen

Viestien lukumäärä : 179
Paikkakunta : Etelä-Savo
Registration date : 28.11.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Mella67 esittäytyy Empty Vs: Mella67 esittäytyy

Viesti kirjoittaja Mella67 To Toukokuu 22, 2014 2:27 am

Kiitos tsempistä Helmiäinen :-)Minulla tuo sairaala on Oulussa eli Oys.Aika nopsaan sinulla mennyt asiat eteenpäin:-)Kuinka on menny nyt pikkumasun kans?Minuu jännittää aika paljon,mut uskon että kaikki mennee hyvin loppuseltaan.En ole päässyt lenkillä käymään,kun astma riemastu tuosta siitepölyn määrästä.Äänen sain viikon jälkeen vasta eilen.Piti tuhdit lääkkeet päivystyksestä hakea.
Hyvin sä olet ittes tsempannu Helmiäinen ootus aikana.Taijan itekki rueta tositoimiin ja puotella kiloja pois kun tätä aikaa on.Ajattelin,että eneilen sitte kun komento tullee,mut kaikkihan on kottiinpäin :-)

Mella67

Viestien lukumäärä : 35
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa
Registration date : 21.05.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Mella67 esittäytyy Empty Vs: Mella67 esittäytyy

Viesti kirjoittaja Helmiäinen To Toukokuu 22, 2014 4:08 pm

Pikkumahan kanssa menee erittäin hyvin. Jännitin jonkin verran elämää leikkauksen jälkeen, mutta minun osalla asiat on menneet tosi hyvin. Elo on loppujen lopuksi aika samanlaista kuin ennenkin. Voin syödä ja juoda melkeinpä mitä vaan, annokset on pieniä. Eikä tietysti kannata jatkaa mahdollisesti epäterveellistä ruokavaliota, vaan painottaa niitä proteiineja yms. Mutta herkkujakin voin syödä, eikä mikään ruoka oikeastaan töki. Hiilihappoisia juomia en juo, ne täyttää nopsaan.

Käytin tuon leikkausta edeltävän ajan myös siihen, että tutustuin leikkatujen ravitsemissuosistuksiin ja aloin vähitellen syödä niiden mukaan - tosin annokset oli isompia. Mutta etsin proteiininlähteitä ja jätin höttöhiilarit vähälle. Siinä samassa paino putosi, liikuntaa en juurikaan lisännyt. Opettelin myös säännölliset ruokarytmit ja niissä pysymistä. Eneilyn jätin sinne pakolliseen loppuvaiheeseen, mutta yhtä hyvät tulokset sain tosiaan ihan tavallisella laihduttamisellakin. Entisiin (kymmeniin) laihdutuskertoihin verrattuna motivaatio pysyi korkealla pitkään. Ajattelin koko ajan, että nämä kilot ei takaisin tule.

Ajattelin leikkauksen niin, että teen parhaani itse - jos leikkauksen jälkeen tulee komplikaatioita, en niihin itse voi vaikuttaa. Mutta eihän elämää voi muutenkaan ennakoida - auton alle voi jäädä vaikka heti.

Sokereiden kanssa saattaa olla pientä ongelmaa havaittavissa, sokerit romahtaa joskus liian alas, mikä näkyy vapinana ja huimauksena yms. Tämä on tullut leikkauksen myötä, sillä diabetestä mulla ei ole ollut. Mutta onneksi nämä on ollut satunnaisia juttuja, jotka toivottavasti on ruokavaliolla kurissa pidettäviä.



Helmiäinen
Helmiäinen

Viestien lukumäärä : 179
Paikkakunta : Etelä-Savo
Registration date : 28.11.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Mella67 esittäytyy Empty Vs: Mella67 esittäytyy

Viesti kirjoittaja Mella67 To Toukokuu 22, 2014 4:48 pm

Se on nyt se tilanne,,että pittääki olla tosissaan tässä matkalla leikkaukseen ja sulla tuntuu sujuneen hyvin tuo matka  Very Happy Minulla on nuita hypoglykemia oireita lenkillä ollessa.Äkkiä sokerit valahtaa alas ja siksi mulla on appelsiinimehu ja Siripiriä taskussa.Inhottavia olotiloja No Mulle sanottiin,että diabetes jää leikkuupöyälle,saapa nähä.Toivoo aina soppii.Täytin tuossa amulla dosetin ja hyväkun kiinni meni koko kapistus,niin täynnä on pilleriä jokkaiseen vaivaan ja kuurit päälle.Oon nyt saikulla vielä huomisen päivän astman takia ja tässä innostuin siivoomaan kirjaimellisesti hikipäässä tässä helteessä.Vähä röörit vinkuu, mut kyllä se tästä.Minä sain jonku motivaatiopiikin teijän juttuista sinun ja Tuhatkeijun (kiitos:) alottaa kunnolla laihuttammaan, eikä tasapainoilla painon kans.Aamulla vaaka näytti 106.o kg ja se hyvä,ettei paino oo noussu yhtään moneen kuukauteen  bounce Wokkivihanneksilla,kaurapuurolla,pilteillä,rahkoilla ja marjoilla/hedelmillä mennään taas.Yhtään ei heikota.Hokasin tuossa,että täytyy selailla,miten itekukin on eneilyn vieny läpi,kun mulle annettiin ohjeiksi syödä 5 pussia nutrilettia(esim) ja siihe sitten salaattia+tomaattia+kurkkua.Ei tuossa ohjeessa paljoo muuta ole.Vähä saa syödä porkkanaa yms vastaavaa.Olipas muuten jännä juttu,kun käyn puhelimella pääasiassa täällä saitilla,niin se ei näyttäny mulle nuita teijän,sun ja Tuhatkeijun taipaleita leikkausta kohti ollenkaan!Oli mukava nyt tännään lukkee nuo sunny

Mella67

Viestien lukumäärä : 35
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa
Registration date : 21.05.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Mella67 esittäytyy Empty Vs: Mella67 esittäytyy

Viesti kirjoittaja meevin To Toukokuu 22, 2014 5:29 pm

Mulla ainakin jäi sokerilääkkeet sananmukaisesti leikkuupöydälle. Yhtään pilleriä sen jälkeen en ole tarvinnut, ja arvot on pysyneet hyvinä. Muutaman kerran kuukaudessa enää niitä mittailenkaan. Olen Helmiäistä pikkusen jäljessä, joulukuun alussa leikattu.
Itse pidin helpoimpana eneillä ihan pelkästään niillä pussukoilla, mutta jokainenhan tekee niinkuin parhaaksi näkee. Ja erilaisia ohjeita tuntuu rav.terapeutitkin antavan sairaalasta riippuen. Meillä keskisuomessa (leikkaukset tehdään lahdessa) ei myöskään jälkikontrolleja juuri ole. Olen nyt kerran käynyt rav.terapeutilla ihan pian leikkuun jälkeen. Kirurgin "jälkitarkastus" 3kk kohdalla tapahtui puhelimitse, samoin seuraava rav.terapeutin kontrolli 6kk kohdalla. Käynti hänelle tulee vuoden paikkeilla ja siinä ne sitten taitaa ollakin. Alkuun tuntui vähän yksinäiseltä kun ei kenenkään luona käydä ihan fyysisesti, mutta nyt kun elämä on normalisoitunut, en niitä käyntejä enää kaipaakaan.

meevin

Viestien lukumäärä : 517
Paikkakunta : keskisuomi
Registration date : 21.11.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Mella67 esittäytyy Empty Vs: Mella67 esittäytyy

Viesti kirjoittaja Mella67 To Toukokuu 22, 2014 6:53 pm

Minä luin nuita omia lappuja ja käyntejä olisi ensin 2kk ravitsemust.luona.Ruokapäiväkirjan täyttö ja verikokeet. Puolen vuoden päästä on kirurgi.Vuoden päästä sisätautilääkäri ja ravitsemust.Näköjään fysioterapeuttikin antaa liikuntaohjeita jossain vaiheessa.Ei kuulosta mukavalle,kun pelkkiä puheluita sinulla ollut : /

Mella67

Viestien lukumäärä : 35
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa
Registration date : 21.05.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Mella67 esittäytyy Empty Vs: Mella67 esittäytyy

Viesti kirjoittaja trintilla Pe Toukokuu 23, 2014 2:41 pm

Minäkin komppaan täältä taustalta. Eli mulla oli 2. tyypin diabetes, tabletti hoito (metformin) viimeisen lääkkeen otin leikkausaamuna.

Nyt vähän yli 2 vuotta leikkauksesta ja edeleen pitkäsokeri ja paastosokeri aivan kuin terveellä. vuosi sitten sama homma. Lääkärit sanoivat, että jos ei taustoja tietäisi niin ei mitään viitteitä diabetekseen Smile

Minulle on siis tehty Sleeve-leikkaus. Olen 160cm pitkä, lähtöpaino oli 104kg, leikkausaamuna 96kg ja nyt n. 70kg Smile

Tsemppiä odotteluun
trintilla
trintilla

Viestien lukumäärä : 406
Paikkakunta : Ylöjärvi
Registration date : 12.02.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Mella67 esittäytyy Empty Vs: Mella67 esittäytyy

Viesti kirjoittaja Mella67 Pe Toukokuu 23, 2014 7:57 pm

Hienoo trintilla !Varmaan hyvä olo nyt
:-).Toivoo siis on päästä lääkkeistä eroon :-) Mulla oli tuo diformin 3 vuotta ja jatkuva ripuli kiusana koko tuon ajan.Nyt syön janumettia ja on parempi lääke.Oij,70kg painoo sulla....niin haaveilen tuosta lukemasta :-) Ja tällä helteellä etenkin :-D

Mella67

Viestien lukumäärä : 35
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa
Registration date : 21.05.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Mella67 esittäytyy Empty Vs: Mella67 esittäytyy

Viesti kirjoittaja Mella67 Ti Toukokuu 27, 2014 2:47 pm

Dodiih,soittelin sairaanhoitajalle ja sain kuulla,että mun leikkaus on sitten syys-lokakuussa.Tuli  huojennus,kun nyt tietää,ettei sitä postia tarvi ootellakaan turhaan vielä.Semmosta.Tsemppiä saa vielä harrastaa monta kuukautta vielä tässä,mut tuossahan tuo menee,kun tietää,et se leikkaus tehdään.Toivottavati mä en sitten flunssaile kauheesti syksyllä,kute mulla on yleensä tapana,Kyllä se tästä sunny

Mella67

Viestien lukumäärä : 35
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa
Registration date : 21.05.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Mella67 esittäytyy Empty Vs: Mella67 esittäytyy

Viesti kirjoittaja emmy78 Ti Toukokuu 27, 2014 2:59 pm

Hienoa Mella! On varmasti helpotus kun tietää suunnilleen milloin leikkaus tehdään ja syksy tulee pian.nyt nautit täysillä kesästä. Mullakaan ei pyöri päässä kuin yksi asia tällä hetkellä. Kunhan pääsen saikulta takas töihin ei sitä ehdi onneksi hirveästi miettiä ja kesällä on kaikkea kivaa tulossa.

emmy78

Viestien lukumäärä : 182
Paikkakunta : Järvenpää
Registration date : 09.04.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Mella67 esittäytyy Empty Vs: Mella67 esittäytyy

Viesti kirjoittaja Mella67 Ti Toukokuu 27, 2014 7:40 pm

Oli se helpotus,vaikka toiveet romahti.Syksyhän aina tullee liian pian,nyt kerranki onneksi :-)Nyt sitten ootetaan.Kaupasta ostin jonku proteeinijauheen,suklaa-pähkinä ja on hyvää!Rahkaan sekotin ja löysin suklaan korvikkeeeen !Iso apu mulle koko kesäks.Vaniljan makusen otan sitte jädee korvaamaan.Nyt lähen lenkille käpsyttelemään ja jospa tuo vaaka heilahtas vähä alespäinki loppuviikosta.Työnilloo emmy78 :-)

Mella67

Viestien lukumäärä : 35
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa
Registration date : 21.05.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Mella67 esittäytyy Empty Vs: Mella67 esittäytyy

Viesti kirjoittaja Mella67 Ti Kesä 03, 2014 5:12 pm

Kohtahan tuo on juhannuskin jo ovella=)Siitä se kunnon kesä alkaa.Aika on kyllä metka juttu.Mukavaa puuhaa kun on, niin siivillä aika juoksee,mut nyt sitten niiiin pitkälle tuntuu.Nyt olen sitten muistellu kaikkee mennyttä ja tsemppaillut,että tulihan se aika nuihin muihinkin tutkimuksiin tähän leikkaukseen liittyen ja kaikki on ootettu ja tehty The Tapahtumaa varten,paitsi ene tietenkin.Minulla ei oikein ole,mitä kesällä tekisin tai olisi joku muu kiva juttu.Mulle kesä on vähä tuskaa näine kiloineni ja astman kanssa+ säryt nivelissä.Toivon kyllä hartaasti,että tää kesä on vimonen näillä kiloilla ja elämä helpottus ja vois nautti säästä kuin säästä.Ja vaatteet tuottaa tuskaa,kun taho löytyä mieluisia *telttoja*  Embarassed Narinaks men tää sepostus,mut eipäs lannistuta,vaaka näytti aamulla 105,3...joten se 700g on lähteny kuiteskii pois nyt lähiaikoina. Laughing Tästä se alkaa uuet painolukemat tulla flower 

Mella67

Viestien lukumäärä : 35
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa
Registration date : 21.05.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Mella67 esittäytyy Empty Vs: Mella67 esittäytyy

Viesti kirjoittaja meevin Ti Kesä 03, 2014 7:39 pm

Niinkuin varmaan on monta kertaa sanottu, se aika menee loppujen lopuksi tosi nopeasti. Viime kesänä tuskailin ihan samaa kuin sinä, ja nyt on yhtäkkiä leikkuusta jo puoli vuotta. Minä täällä odotan lämpimiä kelejä, että pääsis uusia (kirppisuusia) kesävaatteita pitämään..kun nyt jopa jotkut vaatteet näyttää ihan hyviltä päällä, vaikka pudotettavaa oli vieläkin reilut 10kg.

meevin

Viestien lukumäärä : 517
Paikkakunta : keskisuomi
Registration date : 21.11.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Mella67 esittäytyy Empty Vs: Mella67 esittäytyy

Viesti kirjoittaja Mella67 Ke Kesä 04, 2014 3:13 am

Oij :-) Voin kuvitella sun ilon meevi !Unelmatilanne!
Kävin tännää lääkärissä verenpaineen takia ja labroja määräs viikon saikun lisäksi.Monasti kyseli siinä multa,et millaset fiilikset,että oonko masentunu tässä tilanteessa,kun on kuitenkin laihutusurakka,verenpaineet korkeella ja työnteko ei oikein luonnistu.Noh,vastasin et stressiä on kun en oikein jaksa muiden mukana töissä ja unet välillä huonot.Mulla on sellanen käsitys,et mitään stressiä tai mielenongelmia ei sais olla tässä projektissa.Mä nyt stressaan,kun en ole oikein terve.En kyllä stressaa tulevaa muutosta,joka pelastaa mut työelämäänkin.Mietin vaan,et miksi se kyseli monasti,kun kerran kielsin.Höh.

Mella67

Viestien lukumäärä : 35
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa
Registration date : 21.05.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Mella67 esittäytyy Empty Vs: Mella67 esittäytyy

Viesti kirjoittaja Mella67 To Kesä 12, 2014 6:28 pm

Tänäaamuna vaaka näytti 103,9kg Very Happy En olis olostani huomannu,että oon saanu nyt painoo pois kahessa viikossa 1,4kg.Huomasin kyllä,että esim. nilkat on ohuemman näköset.Toisaalta olen ollut nyt saikulla ja uuella verenpainelääkkeellä,niin oisko ihan nestettä sitten lähtenyt.Pääasia,että lähtee.Oon töissä senverran lujilla,etä turpoan ja etenkin jalat muuttuu pölkyiksi.Nyt oon kotona ja en ole oikeastaan paljoa liikkunut.Syönnin kans pittää vaan olla tosi tarkka.Yritän saaha sen 4,6kg pois syksyyn mennessä rauhallisesti laihutellen.Sitten olis se paino,mihin kirurgi käski laihuttaa.Tosin hän varmaan tarkoitti ene-kuuria,luulisin.Mut vara ei venettä kaada ja sanoin sairaanhoitajalle,et peruutuspaikalle tulen mielellään.Saapa nähä,harvon nuo nyt peruuntuu,mutta flunssa on se ylleisin syy siihen sitte kuulemma.Ja eiku ootellaan vaan  bounce

Mella67

Viestien lukumäärä : 35
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa
Registration date : 21.05.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Mella67 esittäytyy Empty Vs: Mella67 esittäytyy

Viesti kirjoittaja Mella67 Pe Elo 15, 2014 3:24 am

Hei kaikille! I love you 
Kesä lähenee loppuaan ja olen ollut tässä pelkän puhelimen varassa ja päivitän tilanteeni.Sehän on semmoinen,että mulla on aika Razz 8.9 alkaa mun uus elo ♥Nyt tulevana maanantaina alkaa eneily.Kesä oli niin kuuma,et mun ainoo liikuntamuoto oli pyöräily ja painon olen pitäny ennallaan.Nyt eneilyn pitäs tuottaa tulosta sen viisi kiloo miinusta.Onhan se tehokasta, joten uskon siihen.Ihan rauhallisin mielin olen ollut.Siivousvimman vaan olen saanut.Käyn läpi kaikkee jääkaapista seinien ja kattojen pesuun :-D. Verhoja vaihtelin ja syksyisiin sävyihin kotia puen.Kaikkee valmiiksi,että voi tyytyväisin mielin keskittyä paranemiseen.Tsemppaan myös ihteeni siihen,että aika kuluu noppeesti ja eneily onnistuu.Jännä,miten tuli rauhallinen oottava olo,kun se aika sitten tuli :-) Nyt vaan kaikki pöpöt saa kiertää mut,että aikataulu pitää.

Mella67

Viestien lukumäärä : 35
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa
Registration date : 21.05.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Mella67 esittäytyy Empty Vs: Mella67 esittäytyy

Viesti kirjoittaja emmy78 Pe Elo 15, 2014 3:46 am

Mahtavaa Mella,että sinutkin leikataan jo syyskuussa Very Happy meitähän sitten jo monta ketkä saa pikkumasun piakkoin. Oma eneliy alkaa huomenna.Tosin joudun olemaan kauemmin enellä kuin sinä mut eiköhän se hyvin mee Cool Minullakin viisi kiloa pitäis pudottaa.No problem Basketball Mä pelkään hirveästi,että sairastun just ennen leikkausta.Se olis juuri mun tuuria...Täytyy syyskuussa syödä joku voimakas vitamiinikuuri ja lotrata käsidesillä,kun liikkuu julkisilla Razz Tsemppiä eneilyyn!

emmy78

Viestien lukumäärä : 182
Paikkakunta : Järvenpää
Registration date : 09.04.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Mella67 esittäytyy Empty Vs: Mella67 esittäytyy

Viesti kirjoittaja Mella67 Pe Elo 15, 2014 11:47 pm

Hei Emmy,
Sama täällä,pelottaa sairastuminen ja desinfioin käsiäni ja välttelen turhaa väenpaljoutta.Kait se on normaaliaki tämä varotoimeilu.Tosin nämä on kyllä ohjeissakin annettu,suullisesti kylläkin.Mulla on juurihoito menossa hampaassa Neutral .Onneks on lievä tulehus,mutta stressaan tästä.Lopullinen paikka pannaan tässä kuussa.Jospa paranen täysin,ainakin hampaalla voi jo purra ja se tuntuu hyvälle.Siinä oli alkava tulehus,mutta hokasin ajoissa vaivan.Oon kyllä ilonen tulevasta,vähän jännittää.Eihän se pikku juttu ole kokonaisuuessaan.Tsemppiä sinullekin eneilyyn,mehän pärjättään  Smile

Mella67

Viestien lukumäärä : 35
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa
Registration date : 21.05.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Mella67 esittäytyy Empty Vs: Mella67 esittäytyy

Viesti kirjoittaja Mella67 Ma Elo 25, 2014 2:33 pm

Noniin,nyt on sitte viikko takana eneilyä ja paino tippui 3.5kg
 Basketball 
Olen ollut Nutrilett pusseilla tän ajan.
Ei tämä nyt niin kauheeta ollut,kuin pelkäsin.Suolaista ruokaa tosin tekee mieli,mutta mielihaluthan mennee ohi.Päänsärkyä ja heikkoa oloa on ollut.Alkaahan tuo jo vähän jännittää,leikkaus on tasan kahen viikon päästä cyclops

Mella67

Viestien lukumäärä : 35
Paikkakunta : Pohjois-Pohjanmaa
Registration date : 21.05.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Mella67 esittäytyy Empty Vs: Mella67 esittäytyy

Viesti kirjoittaja emmy78 Ma Elo 25, 2014 8:01 pm

Voi hurja! ! Ajattele jo kahden viikon kuluttua sulla on pikku masu! Sehän on ihan ovella jo...

emmy78

Viestien lukumäärä : 182
Paikkakunta : Järvenpää
Registration date : 09.04.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Mella67 esittäytyy Empty Vs: Mella67 esittäytyy

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 1 / 2 1, 2  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa