Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Vesinokkaeläimen elo leikkauksen jälkeen

+10
emmy78
ibid
trintilla
meevin
hansu
matamiina
HyeeNa!
Pellukka
Tötterö
Pirtsakka
14 posters

Sivu 3 / 4 Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava

Siirry alas

Vesinokkaeläimen elo leikkauksen jälkeen - Sivu 3 Empty Vs: Vesinokkaeläimen elo leikkauksen jälkeen

Viesti kirjoittaja Vesinokkaeläin La Marras 08, 2014 10:48 pm

Mä en syö juurikaan muuta karkkia kuin salmiakkia. Siihen on kyllä usein ihan kunnon himo.
Skyr-rahkoihin kyllästyin jotenkin, söin niitä aiemmin vissiin liian paljon. nyt olen ostanut aina semmoisen ja sotkenut sitä Lidlin jugurttirahkaan ja sillai just on hyvää, ei niin makeeta. Ja kalliitahan ne purkit on niin tällä viisiin yks purkki kestää kolmelle, neljälle syöntikerralle Smile

Vesinokkaeläin

Viestien lukumäärä : 204
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 07.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Vesinokkaeläimen elo leikkauksen jälkeen - Sivu 3 Empty Vs: Vesinokkaeläimen elo leikkauksen jälkeen

Viesti kirjoittaja emmy78 La Marras 08, 2014 11:56 pm

Joo on kyllä skyrit kalliita ja siks vain hemmotteluun. Muuten kelpaa halvat tavan rahkat. Me tehdään joka päivä miehen kanssa smoothieta iltaisin.rahkaa, maitoa, mehukeittoa ja marjoja tai hedelmiä. Superhyvää ja terveellistä!

emmy78

Viestien lukumäärä : 182
Paikkakunta : Järvenpää
Registration date : 09.04.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Vesinokkaeläimen elo leikkauksen jälkeen - Sivu 3 Empty Vs: Vesinokkaeläimen elo leikkauksen jälkeen

Viesti kirjoittaja Vesinokkaeläin Su Marras 30, 2014 4:50 pm

8 kk leikkauksesta tuli männäviikolla. Paino 90,6 eli tavoitteessani eli kasikymppisissä ollaan vuodenvaihteessa. Me like! Eka vatsatautikin leikkauksen jälkeen koettu männäviikolla, onneksi ei sisältänyt oksentamista jota kammoan yli kaiken. Mutta hirvittävä vatsakipu, jatkuva kurina, palellus, hikoilu..

Koon 48 vaatteet tippuu/roikkuu päältä, kun siis alkuvuodesta vielä pukeuduin kokoon 54. Pikkujoulumekko koko 46 Smile

Upeinta oli olla siellä pikkujouluissa työporukan kanssa joista suurinta osaa en ollut nähnyt lainkaan kahteen vuoteen (koska olen siis ollut vanhempainvapaalla). Kyllä siinä aika monella leuka loksahti auki kun tulin sisään ja tervehdin Laughing

Vesinokkaeläin

Viestien lukumäärä : 204
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 07.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Vesinokkaeläimen elo leikkauksen jälkeen - Sivu 3 Empty Vs: Vesinokkaeläimen elo leikkauksen jälkeen

Viesti kirjoittaja Vesinokkaeläin Ti Joulu 16, 2014 1:20 pm

Kova on rypistys että saisin painon kasilla alkaviin ennen vuoden vaihtumista, mutta tuossa samassa 90-91 kilon haarukassa vaan pyöritään Smile Merkityshän toki on vain ja ainoastaan symbolinen, sillä oikeasti kyse on enää sadoista grammoista.

Mites teillä muilla tänä vuonna leikatuilla, jännittääkö joulu ja sen syömiset? Mulla vähän. Oon oikeesti yrittänyt miettiä mitkä on niitä mun lemppareita joulupöydässä, joita mä haluan syödä ja niitä jotka ei ole niin suuria lemppareita, jättäisin sit kokonaan pois...

Liikkumaan en oo ehtinyt niin paljon kun haluaisin, ärsyttää. Kohta kyllä lähden zumbaan pitkästä aikaa, mikä on kiva. Perjantaina kävin tunnin vesijuoksemassa minkä jälkeen oli kyllä ihan huippuolo. Ainut suuri ärsytys oli uikkarini joka uhkasi koko ajan tippua päältä! Eli johonkin uikkarikaupoille on kyllä lähdettävä ennen seuraavaa kertaa. Kyllä se vaan aina yhtäkkiä tulee se hämmästys jonkun vaatteen kanssa että miten voi olla että minä olen oikeasti ihan vähän aikaa sitten täyttänyt sen koko vaatteen ja tursunnut vähän uloskin kun en ole oikein mahtunutkaan..

Vesinokkaeläin

Viestien lukumäärä : 204
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 07.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Vesinokkaeläimen elo leikkauksen jälkeen - Sivu 3 Empty Vs: Vesinokkaeläimen elo leikkauksen jälkeen

Viesti kirjoittaja emmy78 Ke Joulu 17, 2014 2:57 am

Kyllä jännittää joulu Shocked .Suklaakonvehteja on jo uponnut tähän napaan Embarassed Se syöminen ja juominen ei ehkä jouluna mene oppikirjojen mukaan ja täytyy varautua lääkkeillä,jos paha olo iskee. Tällä viikolla jää sali töissä,kun jouluhässäkkään en halua lisätä mitään enää.Töissä on vuoden veemäisin aika.. Odotan jo ens tiistaita,kun auton nokka osoittaa kohti Tahkoa töiden jälkeen mistä vuokrattu mökki.Appivanhemmat menee sinne etukäteen tytön kanssa.Mun ainoa toive joulupukille on valkoinen maa.ilman sitä ei tule joulumieltä Wink. Mä ostin tai mies osti uikkarit meille.Alko olee pelko,että valahtaa sinne altaaseen Cool Aloitan vesiurheilun kerran viikkoon tammikuussa.

Mulla seuraava tavoite seiskalla alkavaan.Siihen  3-4g.Pitää katsoa,että makean himo ei sitä torppaa Crying or Very sad

Tsemppiä,että saisit sen painon kasilla alkavaksi Smile

emmy78

Viestien lukumäärä : 182
Paikkakunta : Järvenpää
Registration date : 09.04.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Vesinokkaeläimen elo leikkauksen jälkeen - Sivu 3 Empty Vs: Vesinokkaeläimen elo leikkauksen jälkeen

Viesti kirjoittaja emmy78 Ke Joulu 17, 2014 2:57 am

Siis 3-4 kiloa ei grammaa Laughing Laughing Laughing

emmy78

Viestien lukumäärä : 182
Paikkakunta : Järvenpää
Registration date : 09.04.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Vesinokkaeläimen elo leikkauksen jälkeen - Sivu 3 Empty Vs: Vesinokkaeläimen elo leikkauksen jälkeen

Viesti kirjoittaja Vesinokkaeläin Pe Joulu 26, 2014 4:41 pm

Huolet oli onneksi turhia. Joulu meni täysin ongelmitta, ei tehnyt yhtään vaikeaa maistella kaikkea haluamaani vain vähän eikä dumppi ole ollut lähelläkään missään vaiheessa. Alkoholia meni tosi kohtuudella (aattona lasi viiniä ruoalla, saunan jälkeen kuiva siiideri ja yksi mukillinen terästettyä glögiä, eilen yksi saunasiideri) ja suklaata ihan muutama pala. Vaa'an lukemista en tiedä kun ei olla vielä palattu kotiin.

Jumppaamaan oisin lähtenyt jo tänään mutta kun pukkasi ärsyttävän flunssan. Ulkona lenkillä kävin sekä aattona että joulupäivänä mutta aika lyhyesti koska pakkasta oli aika paljon.

Vesinokkaeläin

Viestien lukumäärä : 204
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 07.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Vesinokkaeläimen elo leikkauksen jälkeen - Sivu 3 Empty Vs: Vesinokkaeläimen elo leikkauksen jälkeen

Viesti kirjoittaja Valopää Pe Joulu 26, 2014 9:22 pm

Emmy78, melkein naapurissa vietät joulua! Voi kun olisin tiennyt aikaisemmin niin pikaisesti olisin voinut tulla moikkaamaan!

Valopää

Viestien lukumäärä : 84
Paikkakunta : Pohjois-Savo
Registration date : 11.04.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Vesinokkaeläimen elo leikkauksen jälkeen - Sivu 3 Empty Vs: Vesinokkaeläimen elo leikkauksen jälkeen

Viesti kirjoittaja emmy78 Pe Joulu 26, 2014 9:45 pm

Valopää tää oli jo meidän kolmas joulu Tahkolla.viime joulu vesisateineen oli kamala. Nyt lunta on niin paljon kuin toivoa saattaa ja olen menettänyt sydänmeni täysin näille upeille maisemille! Täytyy katsoa,jos vielä vuokrataan täältä mökki niin voitais katsoa sitä näkemistä!

emmy78

Viestien lukumäärä : 182
Paikkakunta : Järvenpää
Registration date : 09.04.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Vesinokkaeläimen elo leikkauksen jälkeen - Sivu 3 Empty Vs: Vesinokkaeläimen elo leikkauksen jälkeen

Viesti kirjoittaja Valopää Pe Joulu 26, 2014 9:59 pm

Moi emmy! Ok. Viestittele jos joskus näissä maisemissa uudelleen olette. Kiva olisi livenä nähdä. Jospa vuoden päästä molemmat oltaisiin tavoitteessamme! Jouluruokia ei mene paljoa, kun laatikot täyttäviä ja tulee nopeasti täysi olo, enkä ähkyyn uskalla syödä. Tänään kävin 9,7 km:n kävelylenkillä kun oli kelpo sää muutaman pakkaspäivän jälkeen.

Valopää

Viestien lukumäärä : 84
Paikkakunta : Pohjois-Savo
Registration date : 11.04.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Vesinokkaeläimen elo leikkauksen jälkeen - Sivu 3 Empty Vs: Vesinokkaeläimen elo leikkauksen jälkeen

Viesti kirjoittaja Vesinokkaeläin Su Joulu 28, 2014 3:33 am

Siellä suunnalla mäkin olin, Kuopiossa Smile Tänään tultiin kotiin. Huomenna täytyy tarkistaa "tuhot" hyppäämällä vaa'alle.

Ärsyttävää kun iski joulunvietosta vaan karsean flussan, joten joulukinkkujen ja suklaiden sulattelu taitaapi siirtyä ensi vuoden puolelle, siihen malliin äkeesti tuo tauti tuntu hetimmiten painuvan keuhkoihin Sad Lipitän nyt sitten glögiä ja teetä ja kuumaa mehua peiton alla.


Vesinokkaeläin

Viestien lukumäärä : 204
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 07.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Vesinokkaeläimen elo leikkauksen jälkeen - Sivu 3 Empty Vs: Vesinokkaeläimen elo leikkauksen jälkeen

Viesti kirjoittaja Valopää Ma Joulu 29, 2014 1:12 am

No niin Vesinokkaeläin, siis voimme kohta pitää joukkotapaamisen kun tulette tänne Savoon seuraavan kerran. Minä kävin vaakassa eikä paino ole noussut, huomasin ettei edes ylenmäärin voinut syödäkään. Huomenna töihin ja siitä se arki taas alkaa.

Valopää

Viestien lukumäärä : 84
Paikkakunta : Pohjois-Savo
Registration date : 11.04.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Vesinokkaeläimen elo leikkauksen jälkeen - Sivu 3 Empty Vs: Vesinokkaeläimen elo leikkauksen jälkeen

Viesti kirjoittaja Vesinokkaeläin Ma Joulu 29, 2014 7:49 am

Vaaka näytti +700 grammaa joten ei kauheen paha. Mutta siinä ei kyllä taida olla ihan koko saldo kun tänäänkin käytiin kiinalaisessa buffetissa ja ostettiin toscakakkua ja karkkia ja uusivuosikin tulee ja tämä hitsin lentsu estää urheilut. Tosin tänään jo kävin koirien kanssa ihan kunnon lenkillä, kyllä se siittä taas sitten Smile

Vesinokkaeläin

Viestien lukumäärä : 204
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 07.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Vesinokkaeläimen elo leikkauksen jälkeen - Sivu 3 Empty Vs: Vesinokkaeläimen elo leikkauksen jälkeen

Viesti kirjoittaja emmy78 Ma Joulu 29, 2014 11:48 am

Mulla näytti vaaka 1,4kg enemmän. Jouluna tuli syötyä ja juotua ei niin kovin terveellisesti. Maha on kipeä ja ihan turvoksissa. Vettä täytyy alkaa kiskoa ja herkuttelu lopettaa. Mulla on 19.1 3kk tarkastus. Toivottavasti ei tuu noottia painon suhteen.. toipumista lentsuun Vesinokkaeläin!

emmy78

Viestien lukumäärä : 182
Paikkakunta : Järvenpää
Registration date : 09.04.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Vesinokkaeläimen elo leikkauksen jälkeen - Sivu 3 Empty Vs: Vesinokkaeläimen elo leikkauksen jälkeen

Viesti kirjoittaja Vesinokkaeläin Ke Tammi 21, 2015 4:49 am

Hehkutusta! Meitsi on kaseissa! Jee! Ihan aikataulussa, tai no siis kakkosaikataulussa kun ensin piti olla jo vuodenvaihteessa. Mutta niin tyytyväinen olen Smile

Vesinokkaeläin

Viestien lukumäärä : 204
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 07.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Vesinokkaeläimen elo leikkauksen jälkeen - Sivu 3 Empty Vs: Vesinokkaeläimen elo leikkauksen jälkeen

Viesti kirjoittaja emmy78 Ke Tammi 21, 2015 11:47 am

Todella hienoa Vesinokkaeläin! Onnittelut!

emmy78

Viestien lukumäärä : 182
Paikkakunta : Järvenpää
Registration date : 09.04.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Vesinokkaeläimen elo leikkauksen jälkeen - Sivu 3 Empty Vs: Vesinokkaeläimen elo leikkauksen jälkeen

Viesti kirjoittaja Vesinokkaeläin Ke Helmi 11, 2015 7:53 am

Tänään tuli vuosi täyteen eneilyn aloittamisesta Smile Eli päivälleen tasan vuodessa kadotettu siis 37,1 kiloa. Ihan hyvin vaikka viime kuukaudet onkin tuntunut niin junnaavalta jo.

Mulla ois hirveä hinku alkaa urheilemaan enemmän ja tavoitteellisemmin, mutta en jotenkin pääse alkuun. Mä niin tarttisin jonkun personal trainerin mutta sellaiseen ei ole kotihoidontuella varaa Sad


Vesinokkaeläin

Viestien lukumäärä : 204
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 07.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Vesinokkaeläimen elo leikkauksen jälkeen - Sivu 3 Empty Vs: Vesinokkaeläimen elo leikkauksen jälkeen

Viesti kirjoittaja Vesinokkaeläin Ke Maalis 04, 2015 7:34 am

Oli siistittävä allekirjoituksesta alkupään juttuja pois kun meni teksti liian pitkäksi Smile Eikä niillä niin merkitystä ollutkaan, siellähän oli vaan kerrottu siitä että ns. toisella kierroksella tässä ollaan kun eka leikkaussuunnitelma meni puihin yllätysraskauden vuoksi vuonna 2012:)

11 kk leikkauksesta tuli täyteen. Paino laski tammikuusta helmikuuhun huimat 600 grammaa. ja nyt on viikko taasen junnattu samassa. Saattaa olla että mun neljänkymmenen kilon rikkominen leikkauksen vuosipäivään mennessä on turhan hapokas tavoite. Tai nyt pitäis tehdä aika iso ryhtiliike. BMI alle kolmekymppisiinkin eli lievään lihavuuteen olis suunnileen sama tiputus.

Aloitin 31 päivän kyykkyhaasteen. Mahaa turvottaa. Muutto Tampesteriin 4 viikon päästä. Ei mulla tässä muuta.

Vesinokkaeläin

Viestien lukumäärä : 204
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 07.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Vesinokkaeläimen elo leikkauksen jälkeen - Sivu 3 Empty Vs: Vesinokkaeläimen elo leikkauksen jälkeen

Viesti kirjoittaja Vesinokkaeläin Ma Maalis 09, 2015 10:45 pm

87,4 kiloa. Enää 1,5 kiloa ois seuraavaan tavoitteeseen eli 40 kilon pudotukseen. Aurinko paistaa ja kadut on harjattu ja kuivat ja lenkkeily taas maistuu, kesälenkkarit kaivettu esille. Pitäis pakata mut lenkkeilen mielummin Smile Ehtii kait tuota...

Vesinokkaeläin

Viestien lukumäärä : 204
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 07.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Vesinokkaeläimen elo leikkauksen jälkeen - Sivu 3 Empty Vs: Vesinokkaeläimen elo leikkauksen jälkeen

Viesti kirjoittaja emmy78 Ti Maalis 10, 2015 3:08 am

Tampere on kiva kaupunki Very Happy .Ei liian iso eikä liian pieni.Serkkuni asuu Ylöjärvellä ja nuorempana tuli käytyä siellä. Voisin hyvin kuvitella.että asuisin Tampereella.Siihen mieheni on sanonut ettei niin kauaa,kun en syö mustaa makkaraa Laughing.No.. täällä on työt ja muu. Jotenkin tuntuu,että,kun kerran repäisi leikkauksen suhteen niin vois tehdä jotain muutakin repäisevää.Mitä se nyt ikinä oliskin Rolling Eyes Hyviä lenkkeilyjä sitten sinne uuteen kotikaupunkiin Vesinokkaeläin Very Happy

emmy78

Viestien lukumäärä : 182
Paikkakunta : Järvenpää
Registration date : 09.04.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Vesinokkaeläimen elo leikkauksen jälkeen - Sivu 3 Empty Vs: Vesinokkaeläimen elo leikkauksen jälkeen

Viesti kirjoittaja Vesinokkaeläin Ke Maalis 11, 2015 5:52 am

Kiitos emmy78!

Pidin pari päivää kirjanpitoa Kiloklubissa syöden sillai mahdollsimman normaalisti. Vähän vaikeaa oli, mun ruoat kun on nykyään kaikki niin sekoituksia vaikka sun mistä että niistä ruoka-aineiden merkkaaminen ja laskeminen oli hiukka hankalaa. Kalorit oli ekana päivänä 1900 ja tokana päivänä 1800 eli näyttäis tosi hyvältä sen suhteen. Tosin ne pallurat mitkä kertoo kuitujen saannista jne. ei kyllä päässy vihreälle. Mutta uskon vakaasti että ne ei kyllä toimi leikatulla.

Vesinokkaeläin

Viestien lukumäärä : 204
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 07.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Vesinokkaeläimen elo leikkauksen jälkeen - Sivu 3 Empty Vs: Vesinokkaeläimen elo leikkauksen jälkeen

Viesti kirjoittaja Vesinokkaeläin To Huhti 09, 2015 6:14 am

Täällä ollaan, hengissä vielä. Paikkakunta on vaihtunut ja leikkauksen vuosipäiväkin oli ja meni. Ihan tasan vuosipäivään mennessä en päässyt -40 kilon tavoitteeseeni (jäi jonkun 1,2 kiloa vajaaksi) mutta ei se todellakaan kauaksi heittänyt, kaivelin nimittäin muuttohärdellien jälkeen nyt vaa'an esille laatikoista ja nyt se sitten oli jo ihan kevyesti menny rikki se neljäkymmentä Smile

Vesinokkaeläin

Viestien lukumäärä : 204
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 07.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Vesinokkaeläimen elo leikkauksen jälkeen - Sivu 3 Empty Vs: Vesinokkaeläimen elo leikkauksen jälkeen

Viesti kirjoittaja Annniina Pe Huhti 10, 2015 4:15 pm

Onnea neljästäkympistä, aivan huikeeta!! flower

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Vesinokkaeläimen elo leikkauksen jälkeen - Sivu 3 Empty Vs: Vesinokkaeläimen elo leikkauksen jälkeen

Viesti kirjoittaja Vesinokkaeläin Su Kesä 07, 2015 10:02 am

Ei oo tullut päiviteltyä tilannetta kun ei ole oikein mitään uuuta ja jänskää enää Smile Paino tippuu vieläkin, hyvin hitaasti tietty mutta kyllä se alaspäin menee. Tämän aamun lukemat 83,2 kg elikäs kokonaispudotus 42,7 kiloa, leikkausaamusta 31,7 kiloa, BMI tällä hetkellä 29.13.

Urheiluhommelit jatkunut tiiviinä. Pari kertaa viikossa käyn salilla jumpissa, parina iltana olen käynyt joko juoksemassa tai pyöräilemässä. Lisäksi vanhaan puulämmitteiseen omakotittaloon muuttaminen on aiheuttanut aika lailla enempi tuota hyötyliikkumistakin.. Polttopuita on pitänyt tehdä jne, ruohonleikkausta, sepelin kärräämistä ja lapiointia pihatielle jne. . Synttärilahjaksi saamani Polar Looppi sai kaverikseen sykevyön ja nyt on kyllä se aktiivisuuden keskitaso paukkunut lähes kaksinkertaisesti täyteen monena päivänä useiden viikkojen ajan..

Olen todella terveenä ja hyvinvoivana pysynyt. Vuositarkastuksessa kaikki mahdolliset vitamiinimäärät ja veriarvot olivat priimaa.

En pysty mitään muuta kuin erittäin lämpimästi suosittelemaan lihavuusleikkausta niille jotka loputtomassa suossa ovat vuosikausia kulkeneet. Kehoitan myös kaikkia teitä asian kanssa tuskailevia julkisen puolen jonottajia ottamaan huomioon mahdollisuuden yksityisen sairaalan leikkauksista. Useimmat työssäkäyvät hyvät luottotiedot omaavat ihmiset saavat sen verran lainaa tai joustoluottoa. Yksityisillä sairaaloilla on myös omia luottojärjestelyjä. On myös olemassa erinäisiä tahoja jotka tukevat taloudellisesti leikkaukseen pyrkiviä leikkausmaksuissa. Omat sairausvakuutuksen( jos sellaisia on) ehdot, kannattaa lukea aika tarkkaan läpi, myös niistä on korvattu ihan täysin kokonaisuudessaan sekä lihavuus-että myöhemmin laihtumiseen liittyviä plastiikkakirurgisia leikkauksia. Pointtini oli että ihan suoralta kädeltä siis ei kannata tyrmätä ajatusta yksityisellekään hakeutumisesta. Se on joo mahdollisesti iso rahallinen satsaus, mutta jos sillä saa ostettua näin rutkasti hyvinvointia, ja mahdollisesti jopa elinvuosia lisää niin aika pieni on sijoitus..

Ohhoh, mites tästä nyt tälläinen mainostuspuhe tuli. Syytän tätä yövuorossa valvottua yötä joka alkaa onneksi pian olla jo voitettu kanta..

Vesinokkaeläin

Viestien lukumäärä : 204
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 07.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Vesinokkaeläimen elo leikkauksen jälkeen - Sivu 3 Empty Vs: Vesinokkaeläimen elo leikkauksen jälkeen

Viesti kirjoittaja emmy78 Ma Kesä 08, 2015 12:19 am

Mahtava kuulla miten hyvin sulla menee ja kaikki arvot loistavia! Voit olla ylpeä itsestäsi! Tyytyväinen minäkin olen mitä leikkaus toi mukanaan! Edes kunnon flunssassa en ole ollut leikkauksen jälkeen. Mieheni joka leikattiin kolme viikkoa mun jälkeen on muuttunut mies.Toisiamme tuemme ja kehumme kilvan.Mistään ei oo tarvinnut luopua.

emmy78

Viestien lukumäärä : 182
Paikkakunta : Järvenpää
Registration date : 09.04.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Vesinokkaeläimen elo leikkauksen jälkeen - Sivu 3 Empty Vs: Vesinokkaeläimen elo leikkauksen jälkeen

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 3 / 4 Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa